eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Kolbuszowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-14

Ogłoszenie nr 500057892-N-2017 z dnia 14-11-2017 r.

Samodzielny Publiczny ZOZ: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Kolbuszowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601947

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 000304504, ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 0172271222, e-mail walenty.plis@szpital.kolbuszowa.pl, faks 0172271233.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.kolbuszowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Kolbuszowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Eap-2412/29/17/M

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Kolbuszowej polegające na praniu bielizny, pościeli i odzieży szpitalnej (wszelkiego typu) stanowiącej własność szpitalną i dzierżawną, oraz dzierżawa pościeli. 1.1 Przewidywana ilość asortymentu pościelowego (szczegółowo opisanego w uszczegółowieniu przedmiotu zamówienia-Zał.2 do SIWZ) w okresie 24 miesięcy wynosi 160 000 kg. 1.2 Pod pojęciem kompleksowych usług pralniczych rozumie się: o Pranie o Suszenie o Prasowanie i maglowanie o Naprawę uszkodzonego asortymentu o Dezynfekcja w komorze dezynfekcyjnej ( materace ) o Pakowanie o Transport z i do siedziby Zamawiającego 1.3 Wymagania szczegółowe dotyczące usługi prania: 1) Asortyment przekazany do prania winien być zwracany po upraniu najpóźniej: a. Pościel, bielizna operacyjna, pidżamy, odzież osobista pacjentów ZOL, mopy - w następnym dniu roboczym b. Pozostały asortyment - do 3 dni roboczych. 2) Dostawa czystego prania i odbiór brudnego asortymentu winien odbywać się w każdy dzień roboczy (za wyjątkiem sobót, niedziel i świąt) w godzinach - czyste :08:00- 09.00, - brudne : 10:00 - 11:00. 3) Wykazane ilości są średnią z poprzednich okresów rozliczeniowych materiałów pranych na zlecenie SP ZOZ w Kolbuszowej i mogą ulec zmianie. 4) Prane materiały, które zostały uszkodzone powinny być naprawione /zszyte / w ramach kosztów prania i w takim dopiero stanie zwrócone Zamawiającemu. 5) Materiały przeznaczone do prania przygotowuje i pakuje Zamawiający we własne opakowania. 2. Dzierżawa bielizny pościelowej Pranie bielizny pościelowej wraz z dzierżawą w asortymencie: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar w cm Ilość w szt. 1. Poszwy duże 170x220 750 2. Poszewki duże 70 x 80 800 3. Prześcieradła 180x240 1150 4. Poszwy małe 140x80 40 5. Poszewki małe 65x50 40 6. Prześcieradła na gumce Wymiar materaca: dł 200cm/szer 90cm/ grubość 18 cm - prześcieradło winno posiadać wywinięcie od spodu dł.30 cm 200 2.1 Wymagania szczegółowe dotyczące dzierżawy bielizny : 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dzierżawioną pościel nową lub używaną odpowiednio zdezynfekowaną jak w opisie niniejszego uszczegółowienia 2) Bielizna pościelowa powinna być wykonana z tkaniny 100% bawełna w kolorze białym o niskiej kurczliwości (do 3%). Tkanina winna być oznakowana nazwą Wykonawcy celem odróżnienia jej od bielizny szpitalnej. 3) Wykonawca zapewni 100 sztuk kompletów bielizny (poszwa, poszewka) w kolorze innym niż biały dla oddziału rehabilitacji leczniczej - próbnik kolorów należy dostarczyć do oferty. 4) Wykonawca zapewni 50 sztuk kompletów bielizny w kolorze innym niż biały (poszwa, poszewka, prześcieradło dla gabinetów lekarskich) - próbnik kolorów należy dołączyć do oferty. 5) Wykonawca winien przekazać całość dzierżawionego asortymentu w terminie do 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. 6) W przypadku wystąpienia w w/w okresie dni ustawowo wolnych od pracy Wykonawca zabezpieczy Zamawiającemu czystą bieliznę na okres dni wolnych od pracy. Wymagana gotowość do wykonania usługi także w dni świąteczne, na każde wezwanie Zamawiającego, jeśli zajdzie taka potrzeba. 2.2 Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga aby : 1) Wykonawca posiadał zaświadczenie lub opinie miejscowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, wydane w oparciu o przeprowadzone kontrole, potwierdzające spełnianie wymagań sanitarno-technicznych do świadczenia usług pralniczych na rzecz jednostek służby zdrowia. 2) Pralnia Wykonawcy posiadała barierę higieniczną, tj. wydzielone strefy, podzielone w sposób trwały, uniemożliwiające kontakt asortymentu czystego z asortymentem brudnym. 3) Pralnia Wykonawcy, w której wykonywana będzie usługa prania wyposażona była w następujące urządzenia: - zespół pralnico wirówek, - komorę dezynfekcyjną do dezynfekcji materaców, koców, poduszek i innego asortymentu z automatycznym wydrukiem parametrów procesu dezynfekcji w miejscu gdzie będzie wykonywana usługa, - urządzenie do obróbki odzieży operacyjnej, - przelotową komorę do dezynfekcji wózków do przewozu bielizny, - system automatycznego dozowania środków piorących i dezynfekujących, posiadający system rejestracji i archiwizacji danych, będący pod stałym nadzorem technologicznym producenta środków piorących i dezynfekujących. 4) Zamówienie winno być wykonane ze zużyciem środków piorąco-dezynfekujących posiadających pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny, a w przypadku bielizny noworodkowej i dziecięcej - opinię Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka oraz w odniesieniu do środków dezynfekujących - pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym, wpis w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz certyfikat CE wraz z deklaracją zgodności. 5 ) Stosowane preparaty do chemiczno-termicznej dezynfekcji w procesie prania bielizny szpitalnej posiadały zakres działania : -bakteriobójczy, prątkobojczy, wirusobójczy i grzybobójczy oraz sporobójczy w odniesieniu do bakterii z rodzaju Clostridium w temperaturze do 650 C , przy czasie działania i stosunku bielizny do kąpieli piorącej zgodnej ze wskazaniem producenta. 6) Wykonawca posiadał wydzielone pralnico-wirówki do prania asortymentu pochodzącego z Bloku Operacyjnego i bielizny zakaźnej. 7) Wykonawca dysponował środkiem do transportu bielizny na wózkach jezdnych, zabezpieczonych pokrowcami, z zachowaniem procedur, uniemożliwiających kontakt asortymentu czystego z asortymentem brudnym w ten sposób, że najpierw przewożony jest asortyment czysty, następnie asortyment brudny, a po jego rozładowaniu przestrzeń ładunkowa środka transportu i wózki do przewozu asortymentu są myte i dezynfekowane. Środek transportu winien być wyposażony w windę, umożliwiającą rozładunek i załadunek asortymentu na wózkach. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać badania czystości mikrobiologicznej środka transportu co najmniej jeden raz w kwartale. Badania winny być przeprowadzone przez laboratorium, posiadające certyfikat systemu jakości na zgodność z normą PN-EN ISO 17025. 8) Wyprany asortyment winien być posortowany na poszczególne Oddziały Zamawiającego i zapakowany w zaprasowane worki foliowe lub folię, posiadającą atest PZH, a odzież robocza personelu posortowana na wieszakach. 9) Wykonawca prowadził monitoring z czystości mikrobiologicznej przez comiesięczne wykonywanie badań mikrobiologicznych upranego asortymentu w ilości nie mniejszej niż na 5 sztukach pościeli / bielizny. Badania winny być przeprowadzone przez laboratorium, posiadające certyfikat systemu jakości na zgodność z normą PN-EN ISO 17025. 10) Proces w komorze dezynfekcyjnej winien zapewniać skuteczność bójczą wobec form wegetatywnych drobnoustrojów (bakterii, grzybów, wirusów) prątków gruźlicy i sporów. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić monitoring skuteczności dezynfekcji poprzez wykonanie co najmniej jeden raz na kwartał badań czystości mikrobiologicznej asortymentu poddanego dezynfekcji w komorze ( próba pobrana z co najmniej 5 szt. asortymentu ). Badania winny być przeprowadzone przez laboratorium posiadające certyfikat jakości na zgodność z norma PN-EN ISO 17025. 11) Kopie wyników badań, określonych w pkt.7, 9, 10 Wykonawca dostarczał Zamawiającemu z dopiskiem "pielęgniarka epidemiologiczna " niezwłocznie po otrzymaniu wyników. 12) Wykonawca posiadał wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością ISO 9001:2009 w zakresie usług pralniczych, transportu asortymentu oraz dzierżawy bielizny. 13) Wykonawca posiadał wdrożony i potwierdzony certyfikatem system analizy ryzyka i kontroli skażenia biologicznego, spełniający wymagania normy PN-EN 14065:2005. 14) Asortyment przeznaczony do prania odbierany był w siatkowych wózkach jezdnych stanowiących własność Wykonawcy codziennie od poniedziałku do piątku z dwóch magazynów brudnej bielizny mieszczących się w Kolbuszowej przy ul. Grunwaldzkiej 4 i ul. Kolejowej 3. Do realizacji zamówienia wymagane jest nieodpłatne udostępnienie Zamawiającemu 8 wózków o wymiarach: 720 x 800 x 1800 cm. 15) Wykonawca dostarczy Pielęgniarce epidemiologicznej Zamawiającego wykaz środków piorących i dezynfekujących stosowanych w okresie objętym umową wraz z określeniem temperatury, czasu dezynfekcji i modułu prania mające zastosowanie w cyklach roboczych. 16) Za wykonane usługi Wykonawca wystawiał będzie faktury za miesięczne okresy rozliczeniowe. Termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury. 17) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę stanowiącą równowartość kwoty co najmniej 650 000,00 zł. 18) Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący usługę byli zatrudnieni na umowę o pracę - zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Pzp. : a) Wykonawca lub podwykonawca (jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) zobowiązany jest przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniać na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osoby wykonujące usługę przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca , do postępowania składa oświadczenie (wzór załącznik 10 do SIWZ) w którym oświadcza o spełnieniu w/w warunku. Nie spełnienie tego wymogu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oświadczenie Wykonawca aktualizuje przy każdej wprowadzonej zmianie zatrudnienia i na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy. c) Zamawiający może w każdym czasie w trakcie realizacji umowy zażądać zanonimizowanych (w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników) dokumentów takich jak ksero umów o pracę lub kopię potwierdzającą zgłoszenie pracownika do ZUS w celu potwierdzenia złożonego oświadczenia, a w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do sposobu zatrudnienia Pracowników przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w uszczegółowieniu ( zał. 2 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98300000-6


Dodatkowe kody CPV: 98310000-9, 98315000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 530000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eko-Styl Rental Sp. o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: ekostyl51@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 13B
Kod pocztowy: 37-300
Miejscowość: Leżajsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 606144
Oferta z najniższą ceną/kosztem 606144
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 606144
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.