To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-16
Ogłoszenie nr 500057407-N-2018 z dnia 16-03-2018 r.
Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu: Wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513434-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 531421584,
ul. ul. Książąt Opolskich
27,
45-005
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4414069, e-mail
zamowienia@zdp.opole.pl, faks
77 4414071.
Adres strony internetowej (url): http://www.zdp.opole.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2018 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DT.261.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2018 roku. Zamówienie obejmuje roboty utrzymaniowe obiektów mostowych z bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych na terenie zarządzanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zgodnie z robotami wyszczególnionymi w przedmiarze robót, w tym m in.: o naprawa konstrukcji betonowych i żelbetowych, o antykorozyjne zabezpieczenie konstrukcji betonowych, o remont konstrukcji z elementów małowymiarowych, o remont lub wymiana uszkodzonej izolacji z papy, o wymiana lub uszczelnienie dylatacji, o naprawa lub wymiana balustrad stalowych, o zabudowanie krawężników stalowych, o wymiana lub zabudowa barier ochronnych, o renowacyjne malowanie stalowych balustrad mostowych, o renowacyjne malowanie dźwigarów i innych elementów stalowych, o konserwacja łożysk, o remont nawierzchni, o remont umocnień stożków i skarp, o ułożenie lub przełożenie ścieków betonowych, o remont elementów przepustów drogowych, o oczyszczenie przepustów drogowych i odmulenie rowów, o ochrona podpór ( narzut kamienny, uzupełnienie ubytków ziemi, palisada), o iniekcją uszczelniającą konstrukcji betonowych, o prace porządkowe na obiektach mostowych, o wymiana elementów konstrukcji drewnianych. Szczegółowy opis, zakres i ilości robót zawierają następujące załączniki do niniejszej SIWZ: - Dokumentacja projektowa (DP), - Przedmiar robót (PR), - Szczegółowe specyfikacje techniczne (SST). Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: - ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.); - ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 tekst jednolity); - ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 459 tekst jednolity). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót, - uporządkowanie miejsca prowadzenia i terenu przyległego po zakończeniu robót. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesiące. Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny deklarowany termin gwarancji - 24 miesiące, - maksymalny deklarowany termin gwarancji - 36 miesięcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81266.96
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo Handlowy BUDMAR
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
92705.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.
- Zakup sprzętu medycznego podzielonego na pakiety dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kładek i mostów w celu poprawy bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Wojcieszów Etap II
- Przebudowa kładek i mostów w celu poprawy bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Wojcieszów Etap I
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych:1-Zaprojektowanie i wymiana dylatacjiS19 odc.Węzeł Jasionka-Węzeł Rzeszów Wschodni;2-Zaprojektowanie i wymiana dylatacjiDK97 WęzełA4 Rzeszów Wsch.-Rzeszów
- Remont dróg gminnych w m. Kwietno i Dębice w Gminie Malczyce
- Remont dylatacji mostu w Ogonowicach dr. 12, km 5+030
- Zaprojektowanie i wykonanie chroniących przed upadkiem z wysokości zabezpieczeń przestrzeni, pomiędzy sąsiadującymi obiektami mostowymi w ciągu dróg admin. przez GDDKiA O/Łódź z podziałem na 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.