eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › Ochrona mienia CKiS w Skawinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-13

Ogłoszenie nr 500057320-N-2017 z dnia 13-11-2017 r.

Centrum Kultury i Sportu w Skawinie: Ochrona mienia CKiS w Skawinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608875-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kultury i Sportu w Skawinie, Krajowy numer identyfikacyjny 35056427200000, ul. ul. Żwirki i Wigury 11, 32050 Skawina, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 276 24 12, e-mail ania.hubert@ckis.pl, faks 12 276 24 12 wew. 38.
Adres strony internetowej (url): www.ckis.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona mienia CKiS w Skawinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.01.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony mienia, tj. obiektów administrowanych przez Zamawiającego polegające w szczególności na: 1) zabezpieczaniu i ochronie obiektów należących do Zamawiającego poprzez: a) codzienną kontrolę stanu zabezpieczenia obiektów przed rozpoczęciem służby i po jej zakończeniu, a także doraźnie po zamknięciu obiektów oraz w nocy; b) prowadzenie dziennika służby na każdym obiekcie i zapisywanie w nim uwag, spostrzeżeń, sytuacji, itp., a w szczególności sporządzanie notatek służbowych przedstawiających stan zabezpieczenia obiektu przed przejęciem służby i po jej zakończeniu; c) znajomość obsługi stosowanych w obiektach Zamawiającego rodzajów gaśnic p. poż. oraz umiejętność praktycznego posługiwania się nimi. Znajomość rozlokowania w obiektach Zamawiającego gaśnic i środków ochrony p. poż.; d) znajomość zasady działania instalacji alarmowych i sygnalizacyjnych, ich sprawdzenie oraz prawidłowe reagowanie w sytuacjach zagrożenia; e) przeciwdziałanie naruszeniom porządku publicznego lub zagrożeniom powstałym w czasie pełnienia służby oraz zgłaszanie administracji danego obiektu informacji o zaistniałych zdarzeniach; f) znajomość lokalizacji i działania głównych wyłączników elektrycznych i zaworów odcinających media (woda, gaz); g) znajomość telefonów alarmowych; h) znajomość zasad zachowania się i stosowanie ich w praktyce, w przypadku stwierdzenia: - pożaru, - włamania, - zalania budynku wodą, - awarii zasilania wind, - nieszczelności instalacji gazowej, - podłożenia ładunków wybuchowych, - napaści lub terroryzmu, a w przypadku ich zaistnienia - czynny udział w ewakuacji obiektów Zamawiającego oraz ochrona do czasu przybycia służb ratowniczych; i) obsługa wind dla niepełnosprawnych; j) egzekwowanie przestrzegania postanowień instrukcji przeciwpożarowych, w szczególności dotyczących zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia itp.; k) zabezpieczanie kluczy do pomieszczeń i nie udostępnianie ich osobom nieuprawnionym; 2) zabezpieczaniu i ochronie mienia zlokalizowanego w na terenie obiektów Zamawiającego poprzez: a) fizyczną kontrolę osób i ładunków; b) uniemożliwianie wyniesienia lub wywiezienia z terenu obiektów Zamawiającego wszelkiego wyposażenia, sprzętu, mebli, urządzeń, stanowiących składniki majątkowe Zamawiającego, bez stosownego pozwolenia lub przez osoby nieupoważnione (tj. przeciwdziałanie próbom kradzieży i niszczenia mienia); c) zewnętrzną ochronę obiektów; d) zatrzymywanie na gorącym uczynku sprawców czynów mających znamiona wykroczeń lub przestępstw i przekazywanie ich Policji; 3) znajomości zasad udzielania Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej; 4) znajomości topografii obiektów i wyznaczonych dróg i wyjść ewakuacyjnych; 5) prawidłowym reagowaniu na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awarie związane z instalacjami: p.poż., antywłamaniowymi, elektrycznymi, c.o., wod.-kan., komputerowymi i gazowymi; 6) niezwłocznym informowaniu upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich istotnych zdarzeniach zaistniałych na terenie chronionych obiektów; 7) nie dopuszczaniu do prowadzenia handlu obnośnego i działalności akwizycyjnej na terenie obiektów Zamawiającego; 8) podejmowaniu interwencji przy użyciu grupy interwencyjnej w razie zaistnienia takiej potrzeby (ochrona aktywna). Grupa interwencyjna będzie podejmowała następujące działania interwencyjno - ochronne: a) po odebraniu sygnału alarmowego w przypadku zdarzenia napadu grupa interwencyjna: - podjeżdża niezwłocznie jak najbliżej obiektu, do miejsca z którego napastnicy nie powinni jej widzieć ani słyszeć; - rozpoznaje teren wokół obiektu dla wykrycia ewentualnych wspólników napastników i ich środka lokomocji; - podchodzi do obiektu zwracając uwagę na oznaki ewentualnego napadu takie jak: zasłonięcie okien, brak ruchu w obiekcie, krzyki, pełna cisza, lustruje z zewnątrz wnętrze obiektu zwłaszcza miejsce ewentualnego napadu; - w przypadku stwierdzenia napadu powiadamia Policję; - po przybyciu Policji przekazuje funkcjonariuszom informacje niezbędne do prowadzenia dalszych działań, w razie potrzeby podejmuje działania zmierzające do ujęcia potencjalnych przestępców. b) po odebraniu sygnału alarmowego w przypadku zdarzenia włamania grupa interwencyjna: - podjeżdża niezwłocznie do obiektu; - rozpoznaje teren wokół obiektu, dokonuje oględzin zewnętrznych w celu ustalenia śladów włamania (np. uszkodzenia szyb, okien, uszkodzenia oświetlenia); - w przypadku stwierdzenia obecności osób wewnątrz obiektu uniemożliwia im opuszczenie obiektu, powiadamia Policję oraz w razie potrzeby podejmuje działania zmierzające do ich ujęcia, po przybyciu Policji przekazuje jej wszystkie informacje i ewentualnych zatrzymanych podporządkowując się jej poleceniom. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania informacji niejawnych, z którymi zapozna się w trakcie realizacji umowy. 3. Wykonawca zapewni: 1) jednolite umundurowanie obowiązujące w agencji z odpowiednim oznakowaniem - identyfikatory (zdjęcie, imię i nazwisko oraz nazwę Wykonawcy); 2) niezależne środki łączności; 3) latarki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 305550.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługowa Spółdzielnia Inwalidów
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Torowa 33
Kod pocztowy: 32-050
Miejscowość: Skawina
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 305550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 305550.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 305550.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Działanie grupy interwencyjnej; Potencjał kadrowy

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.