eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paczków › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem " Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Paczków" (umowa o dofinansowanie nr POIS. 02.03.00-00-0213/16 -00 w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-15

Ogłoszenie nr 500057223-N-2018 z dnia 15-03-2018 r.

Gmina Paczków: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem " Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Paczków" (umowa o dofinansowanie nr POIS. 02.03.00-00-0213/16 -00 w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507041-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Paczków, Krajowy numer identyfikacyjny 52937353321, ul. Rynek 1, 48370 Paczków, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 316 791, e-mail wzp@paczkow.pl, faks 775 449 004.
Adres strony internetowej (url): www.paczkow.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem " Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Paczków" (umowa o dofinansowanie nr POIS. 02.03.00-00-0213/16 -00 w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.27.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy zakres robót zawiera m.in. Zadanie Nr 1: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Paczków, w rejonie ul. Konopnickiej, Wyspiańskiego, Prusa, Kochanowskiego, Reymonta, Norwida" zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 397/15 z 23.06.2015r. obejmowała będzie: ? budowę sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej z rur PVC, śr. 160 mm i 200 mm o łącznej długości 1097,45 m, w tym: ? PVC śr. 200 mm- 1059,14 m, ? PVC śr. 160 mm- 38,31 m; ? budowę rurociągu tłocznego z rur PEHD śr. 90 mm, o dł. 418,30 m, w tym: ? podziemnej przepompowni ścieków sanitarnych P-1 wraz z zagospodarowaniem terenu- 1 szt., ? budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur 160 mm o łącznej dł. 1004,29 m. Koszt kwalifikowany w ramach projektu stanowi budowa 528,00 m przyłączy (budowa 476,29 m - koszt niekwalifikowany, finansowane przez właścicieli posesji); ? filtry podwłazowe 15 szt.; ? budowę przyłącza kablowego do zasilania proj. przepompowni YDY 4 x 10 mm2 - 33m, wykonanie uziemienia ochronnego, ochrona przeciwporażeniowa, zabudowa rur ochronnych przy skrzyżowaniach proj. kabla n/n z innymi urządzeniami proj. infrastruktury drogowej. Zadanie Nr 2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: " Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kozielno" zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 395/15 z dn. 23.06.2015r. obejmowała będzie: ? budowę sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej z rur PVC o śr. 160/200 mm o łącznej długości 2039,11 m, ? budowę rurociągu tłocznego z rur PEHD DN 63÷110 mm o łącznej długości 3264,73 m, ? budowę podziemnych przepompowni ścieków sanitarnych P-1, P-2, P-3 wraz z zagospodarowaniem terenu- 3 szt., ? budowę przepompowni przydomowych - 9 szt., ? budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej w rur PVC DN 160/200 mm o łącznej długości 1658,84. ? przyłącza kanalizacji ciśnieniowej z rur PEHD DN 40 mm o łącznej długości - 217,83 m; ? budowę przyłącza kablowego do zasilania projektowanych przepompowni: ? dla P1 w Kozielnie: YDY 4 x 10 mm2- 28 m, wykonanie uziemienia ochronnego, ochrona przeciwporażeniowa, zabudowa rur ochronnych przy skrzyżowaniach proj. kabla n/n z innymi urządzeniami proj. infrastruktury drogowej; ? dla P2 w Kozielnie: YDY 4 x 10 mm2- 27 m, wykonanie uziemienia ochronnego, ochrona przeciwporażeniowa, zabudowa rur ochronnych przy skrzyżowaniach proj. kabla n/n z innymi urządzeniami proj. infrastruktury drogowej; ? dla P3 w Kozielnie: YDY 4 x 10 mm2- 42 m, wykonanie uziemienia ochronnego, ochrona przeciwporażeniowa, zabudowa rur ochronnych przy skrzyżowaniach proj. kabla n/n z innymi urządzeniami proj. infrastruktury drogowej Zadanie Nr 3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem : "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Paczków, ul. Robotnicza" zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 822/15 z dnia 23.11.2015r., obejmowała będzie: ? budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC DN 160 mm i 200 mm o łącznej dł. 824,72 mb, w tym: ? PVC DN 200 mm- 812,20 m, ? PVC DN 160 mm- 12,52 m; ? budowę przyłączy grawitacyjnych kanalizacji sanitarnej z rur PVC DN 160 mm i 200 mm o łącznej długości 807,22 m. Koszt kwalifikowany w ramach projektu stanowi budowa 357,41 m przyłączy (budowa 449,81 m - koszt niekwalifikowany, finansowane przez właścicieli posesji); ? budowę rurociągu tłocznego z rur PEHD DN 40, 90 mm o łącznej długości 565,13 m, w tym: ? PEHD DN 40 mm- 61,86 m, ? PEHD DN 90 mm- 503,27 m; ? budowę podziemnych przepompowni ścieków sanitarnych P1, P2 wraz z zagospodarowaniem terenu- 2 szt; ? budowę przydomowych przepompowni ścieków Pp1, Pp2- 2 szt; ? budowę linii kablowych n/n do zasilania proj. przepompowni: P-1: 25 mb, P-2: 18 mb, Pd-1: 37 mb, Pd-2: 30 mb; wykonanie uziemienia ochronnego, ochrona przeciwporażeniowa, zabudowa rur ochronnych przy skrzyżowaniach proj. kabla n/n z innymi urządzeniami proj. infrastruktury drogowej. Zadanie Nr 4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem : "Budowa zbiornika retencyjnego ścieków dopływających dla Oczyszczalni Ścieków w Paczkowie" zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 393/15 z dn. 22.06.2015r., obejmowała będzie: ? rozbiórkę części mechanicznej starej, nieczynnej oczyszczalni (budynek oraz część mechaniczna oczyszczalni), ? budowę pompowni głównej o średnicy 2500 mm, ? budowę zbiornika retencyjnego o pojemności całkowitej V=706 m3 (pojemność czynna 618 m3, ? budowę drogi wewnętrznej wokół zbiornika i oświetlenia). Strony ustalają , że do obowiązków Inspektora Nadzoru należy pełny zakres czynności określonych w odnośnych przepisach Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami ) a w szczególności: 1. Zaznajomienie się z dokumentacją projektową i warunkami pozwolenia na budowę. 2. Udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót terenu budowy. 3. Kontrola realizacji zadania (robót) w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego i przyszłych użytkowników, w tym m. in.: a) kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, oraz kontrola realizacji robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje w poszczególnych branżach, b) kontrola nad prawidłowością przebiegu robót oraz terminem ich wykonania, c) kontrola pod względem finansowym realizowanego zadania, d) dokonywanie wpisów do dziennika budowy potwierdzających pobyty na budowie i dokonane w ich czasie czynności. 4. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót i służenie doradztwem. 5. Przekazywanie Zamawiającemu informacji o stwierdzonych niezgodnościach podczas wykonywania robót budowlanych, użyciu niewłaściwych materiałów, wadach w wykonywaniu robót i o innych ważnych spostrzeżeniach. 6. Przedkładanie Zamawiającemu opinii dotyczących ewentualnej konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych oraz sprawdzanie kosztorysów dotyczących tych robót. 7. Sprawdzanie kompletności dokumentów i zaświadczeń przedstawionych przez wykonawcę, niezbędnych do przeprowadzenia odbioru robot. 8. Potwierdzenie zapisu kierownika budowy o gotowości wykonanych robót do odbioru. Uczestnictwo w czynnościach odbioru zadania i przekazania go do użytku, w tym skompletowanie dokumentacji powykonawczej oraz reprezentowanie Inwestora wobec organów administracji specjalnej uczestniczących w odbiorze inwestycji zgodnie z art. 56 ustawy Prawo Budowlane. 9. Pełnienie innych obowiązków i czynności wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane. 10. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych i ważnych okoliczności Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do bezzwłocznego stawienia się na budowie, a Wykonawca zobowiązuje się zastosować do powyższego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141481.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Adam Kochmaniewicz 48-250 Głogówek ul. Niepodległości 12
Email wykonawcy: a_kochmaniewicz@op.pl
Adres pocztowy: ul. Niepodległości 12
Kod pocztowy: 48-250
Miejscowość: Głogówek
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 142500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 232470.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.