eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › ,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Opatowskiego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-11

Ogłoszenie nr 500057092-N-2017 z dnia 11-11-2017 r.

Powiat Opatowski w Opatowie: ,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Opatowskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Opatowskiego"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576341-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Opatowski w Opatowie, Krajowy numer identyfikacyjny 83040921200000, ul. Ul. Henryka Sienkiewicza 17, 27500 Opatów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 86 84 723, e-mail przetargi@opatow.pl, faks 15 86 84 721.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.opatow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Opatowskiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI-II.272.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach projektu zostanie zrealizowany szereg robót budowlanych, w tym m. in. stolarskich, ślusarskich, instalacyjnych związanych z wymianą instalacji co., cwu, wentylacji, zimnej wody, kanalizacji, instalacji pomp ciepła, instalacji gazowej, instalacji pv, wymiany oświetlenia, ocieplenia budynków, ocieplenia pokrycia dachowego. Zakres robót budowlanych został przedstawiony poniżej, osobno dla każdego z obiektów objętych niniejszym postępowaniem w podziale na poszczególne zadania inwestycyjne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111300-1, 45320000-6, 45321000-3, 45333000-0, 45421000-4, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Sobowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6819291.10
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Enerko Energy sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@enerko.pl
Adres pocztowy: ul. Skrajana 41A
Kod pocztowy: 25-650
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Enerko Energy zp z o o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy: 25-650
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7596418.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7596418.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9229000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 33,44

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - Termomodernizacja Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Ożarowie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W toku badania złożonych ofert ustalono iż, cena najkorzystniejszejoferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.:Zadanie nr 2 Termomodernizacja Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Ożarowie 469 040,92. Cena najkorzystniejszej oferty dla Zadania nr 2 tj. Konsorcjum firm Lider Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne ,,ADMA" sp. Z o.o. ul. Kościuszki 68 28-200 Staszów Partner ,,ADMA" Zakład Remontowo-Budowlany Marian Adamczyk ul. Kościuszki 68, 28-200 Staszów wynosi 844 905,70. Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 zpóźn. zm. ) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na przekroczenie środków finansowych przeznaczonych na realizację ww. części przedmiotowego zadania

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - Termomodernizacja Budynku C ul. Szpitalna w Opatowie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 zpóźn. zm. ) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziałuw postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 3 do dnia składania ofert tj 07.09.2017 r. do godziny 10.00 nie złożono żadnej oferty podlegającej odrzuceniu. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 - Termomodernizacja Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Sulejowie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W toku badania złożonych ofert ustalono iż, cena najkorzystniejszejoferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.:Zadanie nr 4 Termomodernizacja Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulejowie 1 393 723,86. Cena najkorzystniejszej oferty dla Zadania 4 tj. Enerko Energy sp. Z o.o. ul. Skrajna 41a, 25-650 Kielce wynosi 1 716 255,85. Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 zpóźn. zm. ) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na przekroczenie środków finansowych przeznaczonych na realizację ww. części przedmiotowego zadania

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5 - Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W toku badania złożonych ofert ustalono iż, cena najkorzystniejszejoferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.:Zadanie nr 5 Termomodernizacja Domu Pomocz Społecznej w Zochcinku 3 634 648,84. Cena najkorzystniejszej oferty dla Zadania 5 tj Konsorcjum firm Lider Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,INWEST" L Kaczmarczyk sp.j. ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielce Partner Termobud A.J. Kowal sp. J. ul. Korczaka 19, 39-300 Mielec wynosi 4 850 173,21. Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 zpóźn. zm. ) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na przekroczenie środków finansowych przeznaczonych na realizację ww. części przedmiotowego zadania

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.