To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-15
Ogłoszenie nr 500056567-N-2018 z dnia 15-03-2018 r.
Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie: "Budowa infrastruktury rekreacyjnej w Siemianowicach Śląskich"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504795-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 000515879,
ul. ul. Jana Pawła II
10,
41-100
Siemianowice Śląskie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
327 605 200, e-mail
ratusz@um.siemianowice.pl, faks
327 605 280.
Adres strony internetowej (url): www.siemianowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa infrastruktury rekreacyjnej w Siemianowicach Śląskich"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RK.271.5.2018, ZP.rp.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa infrastruktury rekreacyjnej w Siemianowicach Śląskich" 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) Części: 2.1. Część 1 zamówienia: "Budowa linarium na terenie Parku Pszczelnik w Siemianowicach Śląskich" 2.1.1. Przedmiotem Części 1 zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Budowa linarium na terenie Parku Pszczelnik w Siemianowicach Śląskich" zgodnie z zakresem robót określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2.1.2. Realizacja zamówienia obejmuje m. in.: a) wykonanie nawierzchni piaszczystej, b) dostawę i montaż urządzenia - dwumasztowej piramidy wspinaczkowej; c) dostawę i montaż palisady, d) wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego inwestycji; e) odebrania placu zabaw przez instytucję certyfikującą lub inspekcyjną np. Urząd Dozoru Technicznego lub Centrum Kontroli Placów Zabaw zgodnie z normami serii PN-EN-1176 i PN-EN-1177. 2.1.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1, zawierają: 1) Przedmiar robót (Dodatek nr 4a do SIWZ) 2) Dokumentacja projektowa (Dodatek nr 7a do SIWZ) 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Dodatek nr 5a do SIWZ) 2.1.4. Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca w odniesieniu do Części 1 zamówienia, udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. 2.1.5. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia. 2.2. Część 2 zamówienia: "Budowa tężni solankowej w okolicach Stawu Rzęsa przy ul. Spacerowej w Siemianowicach Śląskich" 2.2.1. Przedmiotem Części 2 zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa tężni solankowej w okolicach stawu Rzęsa przy ul. Spacerowej w Siemianowicach Śląskich" zgodnie z zakresem robót określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2.2.2.Zakres robót obejmuje w szczególności: a) przygotowanie terenu, b) fundamentowanie, c) budowa placów i chodników, d) dostawa i montaż tężni, e) dostawa i montaż elementów małej architektury, f) wykonanie nasadzeń zieleni niskiej. 2.2.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2, zawierają: 1) Przedmiar robót (Dodatek nr 4b do SIWZ) 2) Dokumentacja projektowa: (Dodatek nr 7b do SIWZ) 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Dodatek nr 5b do SIWZ). 2.2.4. Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca w odniesieniu do Części 2 zamówienia, udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. 2.2.5. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub na obie części zamówienia. Dla każdej części prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów - odpowiednio dla Części 1, Części 2 (Dodatek nr 6a, 6b do SIWZ). 5.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a. ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z: a) w odniesieniu do części 1 zamówienia: wykonywaniem robót ziemnych, robót betonowych i żelbetowych, zbrojenia i izolacji fundamentów i montażem urządzeń zabawowych. b) w odniesieniu do części 2 zamówienia: wykonywaniem robót ziemnych, robót przy nawierzchniach, robót przygotowawczych, robót związanych z przyłączem i instalacją wodno-kanalizacyjnej, robót elektrycznych, montażem małej architektury, kształtowania terenów zielonych. 5.1.1. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne, usługi dostaw materiałów budowlanych, wykonujących usługi transportowe i sprzętowe. 5.2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego oświadczenie, że przy realizacji robót będzie zatrudniał osoby, o których mowa w punkcie 5.1., na podstawie umowy o pracę (dotyczy również Podwykonawców) oraz listę tych osób (pracowników).Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Lista osób (pracowników) powinna zawierać w szczególności imiona i nazwiska tych osób (pracowników), rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia listy osób w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Bez przedstawienia listy pracowników osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę, nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Po zakończeniu robót Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że podczas realizacji robót zatrudniał osoby, o których mowa w punkcie 5.1., na podstawie umowy o pracę. 5.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1., czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt 5.1. oraz listę tych osób (pracowników). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Lista osób (pracowników) powinna zawierać w szczególności imiona i nazwiska tych osób (pracowników), rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia Listy osób w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, kopię umowy/umów o pracę osób wskazanych ww. liście osób (pracowników) wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 5.5. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba, o której mowa w punkcie 5.1. niezatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego oraz przez inne osoby i organy upoważnione na podstawie odrębnych przepisów (np. Inspekcja Pracy), Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia tej osoby z placu budowy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1 000 PLN za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. 5.6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.7.Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy wykonawców, którzy do realizacji zamówienia skierują inne (niż siebie) osoby. Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę) wykonuje samodzielnie to wymóg Zamawiającego w stosunku do tej osoby nie będzie miał zastosowania. 6. Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej - w odniesieniu do Części 1 oraz Części 2 zamówienia . 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp - w odniesieniu do Części 1 oraz Części 2 zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej- w odniesieniu do Części 1 oraz Części 2 zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6) Pzp - w odniesieniu do Części 1 oraz Części 2 zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45112723-9, 37535200-9, 45112720-8, 45112710-5, 45223800-4, 45212100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa linarium na terenie Parku Pszczelnik w Siemianowicach Śląskich |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121706.95
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grupa Berg Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
244725.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa tężni solankowej w okolicach stawu Rzęsa przy ul. Spacerowej w Siemianowicach Śląskiech |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.)postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: CELMAR Sp. z o.o., ul. Św. Cyryla i Metodego 50, 41-909 Bytom. Zamawiający w oparciu o art. art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp, wykluczył Wykonawcę: CELMAR Sp. z o.o., ul. Św. Cyryla i Metodego 50, 41-909 Bytom, ponieważ Wykonawca, nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm.) ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.
- Wykonanie robót kominiarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Budowa chodnika przy ul. Zwycięstwa w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
- "Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu po byłej hałdzie przy ul. Michałkowickiej"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
- Przebudowa drogi nr 2716P w Gminie Kuślin
- Dostosowanie budynku Urzędu Miejskiego w Miastku do wymogów przepisów o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.