eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poniatowa › Remont krytej pływalni etap II w Poniatowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-09

Ogłoszenie nr 500056423-N-2017 z dnia 09-11-2017 r.

Poniatowa: Remont krytej pływalni etap II w Poniatowej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542831-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500027508-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poniatowa, Krajowy numer identyfikacyjny 43102014400000, ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 8204162 w. 15, e-mail urzad@um.poniatowa.pl, faks 818 203 573.
Adres strony internetowej (url): https://www.umponiatowa.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont krytej pływalni etap II w Poniatowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

INP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na "Remoncie krytej pływalni etap II w Poniatowej". W ramach robót remontowych krytej pływalni należy wykonać; 1)Remont powierzchni plaż basenu głównego i brodzika, wykonanie nowego odwodnienia plaż remont ścian, montaż wyposażenia i balustrad, szafa sterownicza stacji uzdatniania wody brodzika 2)Wymianę rurociągów odprowadzających wodę z rynien przelewowych na basenie 3)Wymianę instalacji odprowadzającej wody z odwodnienia liniowego przy basenie, brodziku, saunie i prysznicu 2. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ, w skład której wchodzą: Projekty budowlane, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary robót.


II.4) Główny kod CPV: 45212212-5
Dodatkowe kody CPV:

45332000-3,

45212290-5,

45332200-5,

45332400-7,

45442200-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
100 dni od dnia zawarcia umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: remont krytej pływalni etap II w Poniatowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane TERMOCHEM Sp z o.o. , , ul. Ignacego MOścickiego 16, 24-110, Puławy, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 379875.90 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana długości okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego z 60 dni do 100 dni

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia wykonawcy na podstawie art. 144 ust. 1d na podstawie postanowień umowy par.18

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
aneks.3.Zmiana terminy wykonania przedmiotu umowy ze względu na zmianę zakresu umowy - aneks nr 1. Wykonanie robót zamiennych na podstawie protokołu nr 2 z dnia 12.10.2017 oraz protokołu nr 3 z dnia 13.10.2017r. Protokół robót niewykonanych ze względu na ich wykonanie przez użytkownika obiektu i na jego koszt, protokół nr 2 z dnia 12.10.2017r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
aneks nr 3; wartość umowy po zmianie 381826,72 zł netto

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.