To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-15
Ogłoszenie nr 500056422-N-2018 z dnia 15-03-2018 r.
Gmina Ropczyce: Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy - etap III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510356-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000,
ul. ul. Krisego
1,
39100
Ropczyce, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
(017) 2210550, e-mail
ropczyce@intertele.pl, faks
(017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ropczyce.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy - etap III
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia pn. "Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy - etap III" jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w części istniejącej i w części rozbudowanej budynku wraz z zagospodarowaniem terenu na działce o nr ew. 3288 zlokalizowanej w Gnojnicy gm. Ropczyce, woj. Podkarpackie, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik Nr 4 do SIWZ, w tym wykonanie m.in. następujących robót, w sposób niżej opisany: 2.1. Dla części istniejącej budynku: - izolacja przeciwwilgociowa i termiczna ścian fundamentowych od strony północno-wschodniej i północno-zachodniej z zabezpieczeniem od strony gruntu folią kubełkową, - drenaż opaskowy od strony północno-wschodniej i północno-zachodniej, - izolacja przeciwwilgociowa i termiczna ścian cokołu budynku oraz montaż płytek klinkierowych na cokole, - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku wraz z wyprawą elewacyjną, - wykonanie podbicia okapu, - docieplenie komina wraz z obłożeniem płytkami klinkierowymi, montaż kratek wentylacyjnych, wykonanie okucia komina, - montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, - demontaż, odmalowanie oraz ponowny montaż logo klubu po wykonaniu elewacji, - wymiana obróbek blacharskich kominowych, - wymiana rynien i rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi, - uzupełnienie pokrycia dachowego wraz z usunięciem nieszczelności, - czyszczenie, zmycie i malowanie pokrycia dachowego, - czyszczenie i malowanie barierek oraz słupów, - wykonanie docieplenia stropu wełną mineralną wraz z izolacją z folii, - ułożenie podłogi z płyt OSB na ruszcie drewnianym na stropie nad parterem. 2.2. Dla części nowej budynku (rozbudowy): - wykonanie warstw posadzkowych: warstwa z betonu o gr. 5 cm, izolacja przeciwwilgociowa z papy termozgrzewalnej podkładowej i nawierzchniowej, izolacja termicznej z płyt styropianowych EPS 100 o gr. 12 cm, wylewka z zaprawy cementowej o grubości 6 cm zbrojonej siatką stalową, posadzka z płytek antypoślizgowych wraz z cokolikiem, - demontaż opraw, gniazd i włączników oraz ich ponowny montaż, - demontaż grzejników oraz ich ponowny montaż, - demontaż prowadnic drzwi garażowych oraz ich ponowny montaż, - wykonanie tynków ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowych oraz ich malowanie farbami emulsyjnymi wraz z lakierowaniem lamperii do wys. 2,0 m, - wykonanie okładziny ściennej z płytek w pom. 0-12 do wysokości 2,0 m oraz fartucha z płytek w pom 0-14, - montaż ościeżnic stalowych oraz drzwi płycinowych, - montaż odbojników drzwiowych, - montaż kratek wentylacyjnych, - montaż parapetów z aglomarmuru, - obsadzenie wycieraczek stalowych, - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku wraz z wyprawą elewacyjną, - wykonanie podbicia okapu, - wykonanie docieplenia ścian cokołu wraz montażem płytek klinkierowych na cokole, - montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, - montaż odwodnień liniowych krytych przy rurach spustowych, - zakup i montaż wymiennika CWU z wężownicą spiralną (stojący), elektrycznego o pojemności 200 dm3 ( z dodatkową grzałką) z termostatem z zakresu regulacji temperatury 35-65 st C wraz z systemem antyzamarzaniowym do 7 st C, - podłączenie wymiennika do instalacji wody ( zasilanie i cwu). 2.3. Utwardzenie terenu z kostki brukowej (opaski odbojowej, dojść i dojazdu) o łącznej pow. ok 300 m2 oraz schodów wejściowych do części nowej budynku. 2.4. Stan istniejący: w budynku części istniejącej oraz części nowej w pom. 0-15 kotłownia, są wykonane roboty wykończeniowe i instalacyjne. 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oraz do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki Nr 4 do SIWZ. Ilości zawarte w przedmiarze robót mają charakter orientacyjny. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 8. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 3 lata, liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 9. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
186714.95
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano- Remontowy inż. Ryszard Gawlik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
183958.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.