eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowno › Zorganizowanie wyjazdu uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 1 w Bukownie na "zieloną szkołę".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-15

Ogłoszenie nr 500056259-N-2018 z dnia 15-03-2018 r.

Szkoła Podstawowa nr 1 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Bukownie: Zorganizowanie wyjazdu uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 1 w Bukownie na "zieloną szkołę".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510104-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa nr 1 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Bukownie, Krajowy numer identyfikacyjny 001205804, ul. Szkolna 8, 32-332 Bukowno, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326421039, e-mail sp1bukowno@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.sp1bukowno.edupage.org

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zorganizowanie wyjazdu uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 1 w Bukownie na "zieloną szkołę".

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej, tzw. "zielonej szkoły" dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Bukownie w miejscowości nadmorskiej Sianożęty, województwo zachodniopomorskie, powiat kołobrzeski. 2. Przewidywana liczba uczniów 90. 3. Czas trwania wypoczynku 15 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 14 noclegów. 4. Podstawienie w obie strony czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy /klimatyzacja, WC/, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci. 5. Zapewnienie obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia. 6. Zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji. 7. W przypadku awarii autokaru zleceniobiorca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt - czas podstawienia zastępczego pojazdu najpóźniej do 5 godzin po stwierdzeniu awarii. W przypadku konieczności postoju dłuższego niż 2 godziny, wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia posiłku i napojów. 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usługą transportu (w szczególności: koszty parkingów, płatnych przejazdów, koszty delegacji kierowcy, koszty noclegu i wyżywienia kierowców). 9. Obiekt położony w bliskiej odległości od morza, nieprzekraczającej 400 m. 10. Zakwaterowanie w pokojach 2,3,4-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju. Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe, rozkładane tzw. dostawki. Wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku. Pokoje wyposażone w pojedyncze łóżka, szafę ubraniową, stolik, krzesła, szafki. Sprzątanie pokoi i łazienek co drugi dzień. 11. Zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu w jednym budynku murowanym, dwukondygnacyjnym (parter, I piętro) bez dzielenia z inną szkołą lub na jednym piętrze w budynku dzielonym z inną szkołą. 12. Zapewnienie bazy rekreacyjno-sportowej: plac zabaw, boisko sportowe, sala do zajęć ruchowych. Wyposażenie obiektu w salę TV, salę dyskotekową oraz salę do prowadzenia zajęć dydaktycznych. 13. Zapewnienie ogrzewania budynku w dni chłodne. 14. Obiekt ogrodzony, dozorowany 24 godziny na dobę, teren wokół ośrodka powinien być zagospodarowany, bezpieczny i zielony. 15. Pomoc pracowników ośrodka przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży. 16. Zapewnienie programu rekreacyjno-sportowego: a) zorganizowanie co najmniej jednej całodniowej wycieczki autokarowej z licencjonowanym przewodnikiem, opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów + rejs statkiem, b) program animacyjny prowadzony przez wykwalifikowanych animatorów, c) zorganizowanie dyskotek, d) ogniska z pieczeniem kiełbasek, e) chrzest morski, f) inne. 17. Zapewnienie wyżywienia: trzy posiłki o wzbogaconej wartości odżywczej (śniadanie, obiad, kolacja) i podwieczorek oraz suchy prowiant na drogę powrotną. Żywienie rozpoczęte ciepłą kolacją w dniu przyjazdu, a zakończone śniadaniem w dniu wyjazdu. 18. Zapewnienie uczestnikom przez cały dzień nieograniczonego dostępu do napojów i pieczywa z dżemem. 19. Możliwość dostosowania posiłków dla dzieci będących na diecie wynikającej z alergii pokarmowych lub innych uwarunkowań zdrowotnych. 20. Stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu), cała grupa stołuje się na jednej zmianie. 21. Zapewnienie bezpłatnego pobytu i odrębnego pokoju dla kierownika oraz 1-2 osobowych pokoi dla 8 opiekunów. 22. Zapewnienie opieki medycznej: pielęgniarka 24 godziny na dobę na terenie ośrodka, lekarz na każde wezwanie, zapewnienie środków pierwszej pomocy (podstawowe leki przeciwbólowe, przeciwgorączkowe i środki opatrunkowe). W przypadku chorego dziecka opiekę nad nim sprawuje pielęgniarka, a dziecko przebywa w izolatce. Dowiezienie uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodnia, szpital) bezpłatnym transportem. Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania odpowiednich leków. 23. Ubezpieczenie grupy w pełnym zakresie. 24. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo nad dziećmi w czasie podróży oraz za warunki bhp i ppoż. obiektu. 25. Zapewnienie dla każdego uczestnika czapeczki, dyplomu oraz drobnego upominku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55240000-4


Dodatkowe kody CPV: 63510000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 126000
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Turystyczne Lubatur Robert Lubomski Anna Lubomska Sp. j.
Email wykonawcy: lubatur@lubatur.com.pl
Adres pocztowy: ul. Podwale 2
Kod pocztowy: 42-500
Miejscowość: Będzin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 126000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 126000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126000
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.