Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-09
Ogłoszenie nr 500056076-N-2017 z dnia 09-11-2017 r.
Krotoszyn:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 604315-N-2017
Data: 19/10/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 25085475400000,
ul. ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp.
10,
63700
Krotoszyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 254 256, e-mail
przetargi@starostwo.krotoszyn.pl, faks
627 253 423.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-krotoszyn.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie Szpitala Powiatowego im. M. Nenckiego w Krotoszynie wraz z budową niezbędnej infrastruktury. 2. Budynek Szpitala Powiatowego im. M. Nenckiego w Krotoszynie, podlegający rozbudowie w ramach niniejszego zamówienia, zlokalizowany jest przy ul. Mickiewicza 21, 63-700 Krotoszyn. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej: projekcie budowlanym i projektach wykonawczych, decyzji o pozwoleniu na budowę, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiących Część III niniejszej SIWZ. 4. Załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót są tylko informacyjne i zostały załączone celem ułatwienia przygotowania oferty przez Wykonawcę. Podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB. 5. Zamawiający informuje, iż w projektach wykonawczych w stosunku do projektów budowlanych nastąpiły zmiany o charakterze nieistotnym. W związku z powyższym w przypadku rozbieżności w zakresie opisu przedmiotu zamówienia pomiędzy zapisami projektów budowlanych i projektów wykonawczych - obowiązujące są zapisy projektów wykonawczych. 6. Podanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów i towarów czy urządzeń w załączonej dokumentacji projektowej ma charakter poglądowy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem materiałów lub urządzeń równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 8. W przypadkach, w których dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Za urządzenia i materiały równoważne zostaną uznane urządzenia i materiały o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej i spełniające wskazane przez Zamawiającego kryteria równoważności. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w następujących dokumentach (stanowiących element Części III niniejszej SIWZ): Tabela parametrów równoważności IIC.1-2 10. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, Zamawiający wymaga wypełnienia tabeli w pkt. 5 Formularza oferty oraz zastrzega, iż Wykonawca zobowiązany będzie do udowodnienia Zamawiającemu, że zaoferowany materiał i urządzenie spełnia kryteria równoważności. 11. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w części II niniejszej SIWZ ("Wzór umowy"). 12. Wykonawca obowiązany jest wykonywać roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami STWiORB, decyzją o pozwoleniu na budowę, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, zawartą umową oraz zaleceniami inspektora nadzoru. 13. Wykonawca wykona roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia z materiałów własnych, za pomocą własnych narzędzi. 14. W ramach zamówienia rozbudowie podlegać będzie czynny obiekt szpitalny. Wykonawca obowiązany będzie wykonywać roboty budowlane w sposób gwarantujący Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie możliwość ciągłego świadczenia usług na rzecz pacjentów. Roboty budowlane nie mogą być prowadzone w godzinach pomiędzy 20:00 a 7:00. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim osobom przebywającym na terenie placówki. 16. Wykonawca zapewni ruch zastępczy na czas realizacji robót nieutrudniający funkcjonowania Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie, zabezpieczy istniejące instalacje i sieci, a także będzie dbał o porządek na drodze dojazdowej na plac budowy. 17. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo wykonywanych robót, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pieszych w obrębie realizowanych robót. 18. Wykonawca winien utrzymać w należytym stanie teren budowy, a także odgrodzić miejsca, w których wykonywane są roboty budowlane od pozostałych części obiektu. 19. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca sporządzi plan BIOZ a jego poświadczony za zgodność z oryginałem odpis przedłoży Zamawiającemu. 20. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów określających zasady postępowania z odpadami i zobowiązany jest zagwarantować, jako wytwórca odpadów, by z odpadami powstałymi w związku z realizacją przedmiotu umowy postępowano w sposób zapewniający ochronę życia i zdrowia ludzi oraz ochronę środowiska zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju. Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco do usuwania odpadów budowlanych na legalnie działające wysypisko, a po zakończeniu robót do uprzątnięcia pomieszczeń. 21. Wykonawca usunie natychmiastowo wszelkie szkody i awarie spowodowane w trakcie realizacji robót. 22. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących następujący zakres czynności: roboty budowlane w tym: roboty rozbiórkowe, roboty drogowe, roboty ogólnobudowlane i konstrukcyjne, roboty w zakresie sieci i instalacji, roboty wykończeniowe. 23. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w zakresie, o którym mowa w pkt 22. W tym celu Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, zobowiązany będzie przedkładać wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wraz z wykazem Wykonawca składać będzie do wglądu zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności wymagane przez Zamawiającego w pkt 22. Kopia umowy o pracę musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego, rodzaj umowy o pracę, datę zawarcia umowy oraz wymiar etatu. 24. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane w pkt 22 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 25. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności opisane w pkt 22 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę i będzie podstawą do naliczenia kar umownych w wysokości określonej w umowie.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie Szpitala Powiatowego im. M. Nenckiego w Krotoszynie wraz z budową niezbędnej infrastruktury.
2. Budynek Szpitala Powiatowego im. M. Nenckiego w Krotoszynie, podlegający rozbudowie w ramach niniejszego zamówienia, zlokalizowany jest przy ul. Mickiewicza 21, 63-700 Krotoszyn.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej: projekcie budowlanym i projektach wykonawczych, decyzji o pozwoleniu na budowę, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiących Część III niniejszej SIWZ.
3a. Wymagania dotyczące opisu okien i wykładzin stanowią załącznik B do SIWZ.
3b. Wyposażenie na stałe związane z budynkiem stanowiący załącznik C do SIWZ.
4. Załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót są tylko informacyjne i zostały załączone celem ułatwienia przygotowania oferty przez Wykonawcę. Podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
5. Zamawiający informuje, iż w projektach wykonawczych w stosunku do projektów budowlanych nastąpiły zmiany o charakterze nieistotnym. W związku z powyższym w przypadku rozbieżności w zakresie opisu przedmiotu zamówienia pomiędzy zapisami projektów budowlanych i projektów wykonawczych - obowiązujące są zapisy projektów wykonawczych.
6. Podanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów i towarów czy urządzeń w załączonej dokumentacji projektowej ma charakter poglądowy.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem materiałów lub urządzeń równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
8. W przypadkach, w których dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Za urządzenia i materiały równoważne zostaną uznane urządzenia i materiały o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej i spełniające wskazane przez Zamawiającego kryteria równoważności.
9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w załączniku A do SIWZ :
Tabela parametrów równoważności - załącznik A do SIWZ:
Branża elektryczna
Branża konstrukcja
Branża sanitarna
10. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, Zamawiający wymaga wypełnienia tabeli w pkt. 5 Formularza oferty oraz zastrzega, iż Wykonawca zobowiązany będzie do udowodnienia Zamawiającemu, że zaoferowany materiał i urządzenie spełnia kryteria równoważności.
11. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w części II niniejszej SIWZ ("Wzór umowy").
12. Wykonawca obowiązany jest wykonywać roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami STWiORB, decyzją o pozwoleniu na budowę, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, zawartą umową oraz zaleceniami inspektora nadzoru.
13. Wykonawca wykona roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia z materiałów własnych, za pomocą własnych narzędzi.
14. W ramach zamówienia rozbudowie podlegać będzie czynny obiekt szpitalny. Wykonawca obowiązany będzie wykonywać roboty budowlane w sposób gwarantujący Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie możliwość ciągłego świadczenia usług na rzecz pacjentów. Roboty budowlane nie mogą być prowadzone w godzinach pomiędzy 20:00 a 7:00.
15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim osobom przebywającym na terenie placówki.
16. Wykonawca zapewni ruch zastępczy na czas realizacji robót nieutrudniający funkcjonowania Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie, zabezpieczy istniejące instalacje i sieci, a także będzie dbał o porządek na drodze dojazdowej na plac budowy.
17. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo wykonywanych robót, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pieszych w obrębie realizowanych robót.
18. Wykonawca winien utrzymać w należytym stanie teren budowy, a także odgrodzić miejsca, w których wykonywane są roboty budowlane od pozostałych części obiektu.
19. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca sporządzi plan BIOZ a jego poświadczony za zgodność z oryginałem odpis przedłoży Zamawiającemu.
20. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów określających zasady postępowania z odpadami i zobowiązany jest zagwarantować, jako wytwórca odpadów, by z odpadami powstałymi w związku z realizacją przedmiotu umowy postępowano w sposób zapewniający ochronę życia i zdrowia ludzi oraz ochronę środowiska zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju. Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco do usuwania odpadów budowlanych na legalnie działające wysypisko, a po zakończeniu robót do uprzątnięcia pomieszczeń.
21. Wykonawca usunie natychmiastowo wszelkie szkody i awarie spowodowane w trakcie realizacji robót.
22. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących następujący zakres czynności: roboty budowlane w tym: roboty rozbiórkowe, roboty drogowe, roboty ogólnobudowlane i konstrukcyjne, roboty w zakresie sieci i instalacji, roboty wykończeniowe.
23. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w zakresie, o którym mowa w pkt 22. W tym celu Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, zobowiązany będzie przedkładać wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wraz z wykazem Wykonawca składać będzie do wglądu zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności wymagane przez Zamawiającego w pkt 22. Kopia umowy o pracę musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego, rodzaj umowy o pracę, datę zawarcia umowy oraz wymiar etatu.
24. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane w pkt 22 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
25. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności opisane w pkt 22 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę i będzie podstawą do naliczenia kar umownych w wysokości określonej w umowie.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-20, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-24, godzina: 10:00,
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
3a. Wymagania dotyczące opisu okien i wykładzin stanowią załącznik B do SIWZ.
3b. Wyposażenie na stałe związane z budynkiem stanowiący załącznik C do SIWZ.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w 2024 r.
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.