eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeszyno › "Budowa centrum rekreacyjno-sportowego w miejscowości Strzekęcino".

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-14

Ogłoszenie nr 500055908-N-2018 z dnia 14-03-2018 r.

Świeszyno:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 526266-N-2018
Data: 02/03/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Świeszyno, Krajowy numer identyfikacyjny 330920707, ul. Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 31 60 120, e-mail e.jacewicz@swieszyno.pl, faks 94 31 61 491.
Adres strony internetowej (url): http://ug.swieszyno.ibip.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 3.3. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia został podzielony na dwie części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część 1 - "Budowa centrum turystyczno-rekreacyjnego w Strzekęcinie, gmina Świeszyno". Część 2 - "Budowa centrum rekreacyjno-sportowego w miejscowości Strzekęcino, gmina Świeszyno" Nr sprawy RIG.271.49.2018 3.4. Miejsce realizacji: Inwestycja związana ze zmianą zagospodarowania na cele budowy centrum rekreacyjno-sportowego zlokalizowana będzie na działce nr ew. 17/3, obręb 0074 w miejscowości Strzekęcino, woj. Zachodniopomorskie, powiat koszaliński, gmina Świeszyno. Istniejący zjazd na działkę bezpośrednio z drogi wojewódzkiej nr 167 w południowo zachodniej części działki. Inwestycja związana z przebudową i rozbudową sieci wodociągowej zlokalizowana będzie na działkach o nr ew. 13/5, 13/17, 38, 17/1, 17/3, obręb 0074 w miejscowości Strzekęcino, woj. Zachodniopomorskie, powiat koszaliński, gmina Świeszyno. 3.5. Przedmiot zamówienia Podstawowe dane liczbowe dotyczące przedmiotu inwestycji: o Powierzchnia działki ewidencyjnej 17/3 (w granicy inwestycji) 20 446,00 m2 o Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku socjalno-szatniowego 117,63 m2 o Powierzchnia zabudowy projektowanego pomieszczenia hydroforni 9,00 m2 o Powierzchnia boiska pełnowymiarowego 7700,00 m2 o Powierzchnia boiska treningowego do piłki nożnej 1860,00 m2 o Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego 613,11 m2 o Powierzchnia nawierzchni przepuszczalnych (elokratka) 1228,33 m2 o Powierzchnia nawierzchni utwardzonych (kostka betonowa) 2004,35 m2 o Powierzchnia nawierzchni częściowo utwardzonych (typu hansegrand) 884,64 m2 o Powierzchnia terenów zielonych 6028,94 m2 o Długość rozbudowywanej sieci wodociągowej (w gr. Opr. Ok. 230 mb) 435 m2 o Powierzchnia biologicznie czynna (770+6028,94+50%*1228,33 m2) 70,15 % Zamówienie podzielono na dwie części: Część 1: "Budowa centrum turystyczno-rekreacyjnego w Strzekęcinie, gmina Świeszyno" ETAP III - Strefa rekreacji: 1) Roboty przygotowawcze, w tym wycinka zadrzewienia 2) Roboty ziemne; 3) Wykonanie placu z kostki betonowej - lokalizację placu należy zmienić w uzgodnieniu z Zamawiającym; 4) Wykonanie sceny; 5) Wykonanie parkietu tanecznego przed sceną oraz nawierzchni pod sceną i częścią wypoczynkowo-rekreacyjną z kostki betonowej 6) Budowa pergoli; 7) Budowa elementów małej architektury (ławki piknikowe, huśtawki drewniane, stojaki na rowery, kosze na śmieci, palenisko do części rekreacyjnej) 8) Zagospodarowanie terenu (m.in. wykonanie zieleni); 9) Wykonanie odwodnienia terenu w zakresie Etapu III 10) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej; 11) Budowa elektroenergetycznych linii kablowych; 12) Dostawa i montaż szafy elektrycznej; 13) Wykonanie oświetlenia sceny; 14) Ogrodzenie terenu etapu III (wraz z bramami i furtkami) wraz z jego oznakowaniem i montażem systemu monitoringu; 15) Wykonanie dojścia z drogi wojewódzkiej w zakresie etapu III. Część 2: "Budowa centrum rekreacyjno-sportowego w miejscowości Strzekęcino, gmina Świeszyno" - obejmuje etap I i II zgodnie z dokumentacją projektową ETAP I 1) Roboty ziemne; 2) Roboty rozbiórkowe; 3) Przebudowa zjazdu oraz dojścia z drogi wojewódzkiej nr 167 w zakresie etapu I i II; 4) Wykonanie drogi, parkingu wraz z robotami rozbiórkowymi starego parkingu; 5) Budowa boiska pełnowymiarowego o wym. 70x110 m, nawierzchnia z trawy naturalnej ułożonej z rolki wraz z wykonaniem systemu odwadniającego; 6) Budowa ciągów pieszych i opaski boiska oraz chodnika wokół trybun i nawierzchni pod trybunami; 7) Budowa elementów małej architektury (ławeczki parkowe niskie bez oparcia, stół do tenisa stołowego wraz z wyposażeniem, stoły do gry w szachy wraz z krzesłami, stojaki na rowery, kosze na śmieci zewnętrzne); 8) Dostawa i montaż wyposażenia boiska pełnowymiarowego do gry w piłkę nożną; 9) Wykonanie trybun z zadaszonymi lożami VIP; 10) Budowa hydroforni; 11) Dostawa i montaż tablicy wyników; 12) Budowa muru oporowego w technologii monolitu 13) Budowa muru oporowego w technologii prefabrykatu; 14) Budowa ścianki oporowej dla projektowanej nawierzchni trybun sportowych w technologii monolitu; 15) Wykonanie ogrodzenia boiska , bram i furtek, w tym piłkochwytów; 16) Wykonanie ogrodzenia całości terenu, wraz z jego oznakowaniem (namalowany pas w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym) oraz wykonaniem systemu monitoringu tegoż ogrodzenia; 17) Zagospodarowanie terenu (m.in. wykonanie trawników) - nie obejmuje wykonania nasadzeń drzew; 18) Wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej; 19) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej; 20) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej; 21) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji; 22) Budowa elektroenergetycznych linii kablowych (zasilanie złącza kablowego SK-6, zasilanie szafy oświetleniowej SO1, zasilanie szafki systemu podlewania zieleni SSPZ, zasilanie rozdzielnicy hydroforni RH); 23) Wykonanie złącza kablowego, szafy i rozdzielnic elektrycznych; 24) Budowa oświetlenia zewnętrznego (oświetlenie boiska głównego, terenu przy boisku głównym) 25) Wykonanie instalacji niskoprądowych: instalacja CCTV, instalacji systemu nagłośnienia. ETAP II 1) Roboty ziemne; 2) Budowa boiska treningowego go gry w piłkę nożną o wym. 30x62 m, nawierzchnia z trawy syntetycznej ; 3) Budowa boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę koszykową i siatkową o wym. 19,10 x 32,10 m, nawierzchnia syntetyczna (poliuretan, EPDM); 4) Wykonanie ciągów pieszych i opaski boisk zgodnie z dokumentacją projektową; 5) Wykonanie drogi i parkingu zgodnie z dokumentacją projektową; 6) Dostawa i montaż wyposażenia boiska treningowego do gry w piłkę nożną; 7) Dostawa i montaż wyposażenia boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę koszykową; 8) Dostawa i montaż wyposażenia boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę siatkową; 9) Budowa elementów małej architektury (ławeczki niskie parkowe bez oparcia, ławki parkowe szerokie bez oparcia, stoły do gry w szachy z krzesłami, stół do gry w tenisa stołowego, stojak na rowery, kosze na śmieci); 10) Wykonanie ogrodzenia boisk, bramy, furtki i piłkochwytów; 11) Zagospodarowanie terenu (m.in. wykonanie trawników) - nie obejmuje wykonania nasadzeń; 12) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej 13) Wykonanie odwodnienia boiska wielofunkcyjnego oraz boiska treningowego do piłki nożnej; 14) Budowa elektroenergetycznych linii kablowych (zasilanie szafy oświetleniowej SO2); 15) Dostawa i montaż szafy oświetleniowej; 16) Wykonanie oświetlenia boiska treningowego i wielofunkcyjnego 17) Wykonanie oświetlenia terenu przy boisku treningowym i wielofunkcyjnym; 18) Wykonanie instalacji niskoprądowych. Zamawiający dopuszcza produkty z trawy syntetycznej na boisku treningowym (ETAP II - Część 2), których parametr siły wyrywania pęczka włókien wynosi 70N. Zamawiający zmienia parametry nawierzchni poliuretanowej do obowiązujących norm na poniższe: Technologia wykonania nawierzchni pozostaje bez zmian, tj. nawierzchnia poliuretanowa dwuwarstwowa (8+8). Nawierzchnia powinna mieć cechy funkcjonalne mieszczące się w przedziałach opisanych poniżej: · Grubość16,0 - 16,5 · Wytrzymałość na rozciąganie: 0,60 - 0,80 MPa · Współczynnik tarcia TRRL: 0,53 - 0,55 · Wydłużenie: 55 - 58 % · Amortyzacja w temp. 23ºC: 39 - 43 % · Odkształcenie pionowe w temp. 23ºC: 1,0 - 1,4 mm · Amortyzacja wstrząsów w temp. Laboratorium: 40 - 43 % · Odkształcenie pionowe w temp. Laboratorium: 1,0 - 1,4 mm Uwaga! W ramach zamówienia nie będzie realizowana budowa siłowni zewnętrznej. W ramach zamówienia należy przyłączyć istniejący budynek do sieci wodociągowej. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację projektową dla nowego przyłącza wodociągowego, uzyskać niezbędne zgody, opinie, uzgodnienia we własnym zakresie oraz wykonać na ich podstawie ww. zakres w ramach zamówienia. Budynek jest podłączony do sieci kanalizacyjnej zgodnie z zał. 12. Z uwagi na nieużytkowanie wybudowanej przepompowni przez okres 3 lat od daty odbioru końcowego należy ująć w kosztach budowy wymianę pompy zamontowanej oraz przeprowadzenie rozruchu. Przepompownię należy podłączyć do wykonanego przyłącza energetycznego zlokalizowanego przy przepompowni oraz dokonać wymiany szafy sterującej. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia wejścia na plac budowy Wykonawcy siłowni zewnętrznej, realizowanej w ramach projektu pn. "Budowa infrastruktury turystycznej Szlaku Elektrowni Wodnych wraz z oznakowaniem turystycznym szlaku na terenie gminy Świeszyno" nr RPZP.04.09.00-32-0034/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Os Priorytetowa 4 Naturalne otoczenie człowieka Działanie 4.9 Rozwój zasobów endogenicznych. 3.2.4 Wymagania dodatkowe: Ponadto ramach zadania należy: 1. Do zadań wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Forma i treść w uzgodnieniu z Zamawiającym 2. Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia na palcu budowy kontenera biurowego oraz sanitariatów dla pracowników. 3. Do zadań Wykonawcy należy uzupełnianie oraz aktualizowanie oraz przekazanie ostatecznego wykazu poniesionych wydatków objętych wnioskiem o dofinansowanie projektu, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego (z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane). 4. Do zadań Wykonawcy należy oznakowanie terenu budowy. 5. W okresie gwarancji do zadań Wykonawcy należy pielęgnacja terenów zielonych do wzrostu trawy wraz z pierwszym koszeniem. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu termin wykonania koszenia z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do przedmiotowej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - nr 11 3.7. Za koordynację oraz organizację placu budowy wszystkich części będzie odpowiedzialny Wykonawca części 2. 3.8. Wykonawca części 2 jest zobowiązany umożliwić wjazd na teren budowy Wykonawcy części 1. 3.9. Wykonawca części 2 jest zobowiązany przekazać Wykonawcy części 1 kostkę betonową z odzysku 10x10x6 cm o pow. 35,00 m2. 3.10. Dziennik budowy zostanie przekazany Wykonawcy części 2, a w przypadku nie wybrania Wykonawcy na tą część Zamawiający przekaże dziennik budowy Wykonawcy części 1. 3.11. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacjach projektowych załączonych do niniejszego postępowania UWAGA: Brak przywołania jakiegokolwiek obowiązującego dla ww. robót przepisu prawa lub normy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku jej stosowania przy realizacji robót. Jakiekolwiek nazwy firmowe użyte w Specyfikacjach Technicznych lub w Projektach Budowlanych i Wykonawczych powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określenie marki zastosowanej w projekcie. Każdy zapis, w którym podana jest konkretna marka należy traktować jako wymóg zastosowania urządzenia zaprojektowanego lub równoważnego zaprojektowanemu, tzn. spełniającego co najmniej podane parametry techniczne i jakościowe (opisane w specyfikacjach technicznych i projekcie budowlanym). Dopuszcza się inne urządzenia niż przedstawione w specyfikacji lub projekcie pod warunkiem przedstawienia na etapie oferty szczegółowego wykazu proponowanych urządzeń wraz z ich parametrami. Ponadto przedstawione w ofercie urządzenia muszą wykazać się parametrami i jakością co najmniej takimi samymi lub lepszymi jak przedstawione w specyfikacji oraz na etapie wykonawstwa muszą uzyskać akceptację inspektora nadzoru. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednio: dokumenty opisujące parametry techniczne (karty katalogowe), wymagane prawem certyfikaty, inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz sporządzić tabelę równoważności (pod rygorem odrzucenia oferty). Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być traktowane jako: ,,Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego. 3.8 Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie najpóźniej do dnia zakończenia czynności odbiorowych. 3.9 Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. 3.10 Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy - załącznik nr 8 niniejszej SIWZ. 3.11 Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami i decyzjami, wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót i sztuką budowlaną, a także podpisaną umową. 3.12 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego na czas wykonania ww. inwestycji, należy wystąpić do Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie składając stosowny wniosek, ewentualnego poniesienia kosztów za zajęcie pasa drogowego lud podpisania umowy użyczenia drogi, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.13 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia: 1) Wykona dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach; 2) Wykona dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lun terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 3.14 Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postepowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 3.15 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zaplecza socjalno - magazynowego (w tym biuro budowy) we własnym zakresie. 3.16 Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania oraz za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca. 3.17 Wykonawca jest zobowiązany wykonać tablice informacyjne - 1 szt. dla każdej części oraz tablice pamiątkowe - 1 szt. dla każdej części zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 3.18 Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia i złożenia u Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego odrębnie dla każdej z części, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy w formie pisemnej i elektronicznej (edytowanej), w formie uzgodnionej z Zamawiającym zgodnie z przedstawioną ofertą przetargową - dla części nr 2 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ 3.19 Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający (działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp)wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio czynności w zakresie robót ziemnych, montażowych, sanitarnych, drogowych, elektrycznych, budowlanych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt. 1) są zatrudnione przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Podwykonawcy lub osobę przez Wykonawcę/Podwykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca/Podwykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy.
W ogłoszeniu powinno być: 3.3. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia został podzielony na dwie części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część 1 - "Budowa centrum turystyczno-rekreacyjnego w Strzekęcinie, gmina Świeszyno". Część 2 - "Budowa centrum rekreacyjno-sportowego w miejscowości Strzekęcino, gmina Świeszyno" Nr sprawy RIG.271.49.2018 3.4. Miejsce realizacji: Inwestycja związana ze zmianą zagospodarowania na cele budowy centrum rekreacyjno-sportowego zlokalizowana będzie na działce nr ew. 17/3, obręb 0074 w miejscowości Strzekęcino, woj. Zachodniopomorskie, powiat koszaliński, gmina Świeszyno. Istniejący zjazd na działkę bezpośrednio z drogi wojewódzkiej nr 167 w południowo zachodniej części działki. Inwestycja związana z przebudową i rozbudową sieci wodociągowej zlokalizowana będzie na działkach o nr ew. 13/5, 13/17, 38, 17/1, 17/3, obręb 0074 w miejscowości Strzekęcino, woj. Zachodniopomorskie, powiat koszaliński, gmina Świeszyno. 3.5. Przedmiot zamówienia Podstawowe dane liczbowe dotyczące przedmiotu inwestycji: o Powierzchnia działki ewidencyjnej 17/3 (w granicy inwestycji) 20 446,00 m2 o Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku socjalno-szatniowego 117,63 m2 o Powierzchnia zabudowy projektowanego pomieszczenia hydroforni 9,00 m2 o Powierzchnia boiska pełnowymiarowego 7700,00 m2 o Powierzchnia boiska treningowego do piłki nożnej 1860,00 m2 o Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego 613,11 m2 o Powierzchnia nawierzchni przepuszczalnych (elokratka) 1228,33 m2 o Powierzchnia nawierzchni utwardzonych (kostka betonowa) 2004,35 m2 o Powierzchnia nawierzchni częściowo utwardzonych (typu hansegrand) 884,64 m2 o Powierzchnia terenów zielonych 6028,94 m2 o Długość rozbudowywanej sieci wodociągowej (w gr. Opr. Ok. 230 mb) 435 m2 o Powierzchnia biologicznie czynna (770+6028,94+50%*1228,33 m2) 70,15 % Zamówienie podzielono na dwie części: Część 1: "Budowa centrum turystyczno-rekreacyjnego w Strzekęcinie, gmina Świeszyno" ETAP III - Strefa rekreacji: 1) Roboty przygotowawcze, w tym wycinka zadrzewienia 2) Roboty ziemne; 3) Wykonanie placu z kostki betonowej - lokalizację placu należy zmienić w uzgodnieniu z Zamawiającym; 4) Wykonanie sceny; 5) Wykonanie parkietu tanecznego przed sceną oraz nawierzchni pod sceną i częścią wypoczynkowo-rekreacyjną z kostki betonowej 6) Budowa pergoli; 7) Budowa elementów małej architektury (ławki piknikowe, huśtawki drewniane, stojaki na rowery, kosze na śmieci, palenisko do części rekreacyjnej) 8) Zagospodarowanie terenu (m.in. wykonanie zieleni); 9) Wykonanie odwodnienia terenu w zakresie Etapu III 10) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej; 11) Budowa elektroenergetycznych linii kablowych; 12) Dostawa i montaż szafy elektrycznej; 13) Wykonanie oświetlenia sceny; 14) Ogrodzenie terenu etapu III (wraz z bramami i furtkami) wraz z jego oznakowaniem i montażem systemu monitoringu; 15) Wykonanie dojścia z drogi wojewódzkiej w zakresie etapu III. Część 2: "Budowa centrum rekreacyjno-sportowego w miejscowości Strzekęcino, gmina Świeszyno" - obejmuje etap I i II zgodnie z dokumentacją projektową ETAP I 1) Roboty ziemne; 2) Roboty rozbiórkowe; 3) Przebudowa zjazdu oraz dojścia z drogi wojewódzkiej nr 167 w zakresie etapu I i II; 4) Wykonanie drogi, parkingu wraz z robotami rozbiórkowymi starego parkingu; 5) Budowa boiska pełnowymiarowego o wym. 70x110 m, nawierzchnia z trawy naturalnej ułożonej z rolki wraz z wykonaniem systemu odwadniającego; 6) Budowa ciągów pieszych i opaski boiska oraz chodnika wokół trybun i nawierzchni pod trybunami; 7) Budowa elementów małej architektury (ławeczki parkowe niskie bez oparcia, stół do tenisa stołowego wraz z wyposażeniem, stoły do gry w szachy wraz z krzesłami, stojaki na rowery, kosze na śmieci zewnętrzne); 8) Dostawa i montaż wyposażenia boiska pełnowymiarowego do gry w piłkę nożną; 9) Wykonanie trybun z zadaszonymi lożami VIP; 10) Budowa hydroforni; 11) Dostawa i montaż tablicy wyników; 12) Budowa muru oporowego w technologii monolitu 13) Budowa muru oporowego w technologii prefabrykatu; 14) Budowa ścianki oporowej dla projektowanej nawierzchni trybun sportowych w technologii monolitu; 15) Wykonanie ogrodzenia boiska , bram i furtek, w tym piłkochwytów; 16) Wykonanie ogrodzenia całości terenu, wraz z jego oznakowaniem (namalowany pas w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym) oraz wykonaniem systemu monitoringu tegoż ogrodzenia; 17) Zagospodarowanie terenu (m.in. wykonanie trawników) - nie obejmuje wykonania nasadzeń drzew; 18) Wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej; 19) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej; 20) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej; 21) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji; 22) Budowa elektroenergetycznych linii kablowych (zasilanie złącza kablowego SK-6, zasilanie szafy oświetleniowej SO1, zasilanie szafki systemu podlewania zieleni SSPZ, zasilanie rozdzielnicy hydroforni RH); 23) Wykonanie złącza kablowego, szafy i rozdzielnic elektrycznych; 24) Budowa oświetlenia zewnętrznego (oświetlenie boiska głównego, terenu przy boisku głównym) 25) Wykonanie instalacji niskoprądowych: instalacja CCTV, instalacji systemu nagłośnienia. ETAP II 1) Roboty ziemne; 2) Budowa boiska treningowego go gry w piłkę nożną o wym. 30x62 m, nawierzchnia z trawy syntetycznej ; 3) Budowa boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę koszykową i siatkową o wym. 19,10 x 32,10 m, nawierzchnia syntetyczna (poliuretan, EPDM); 4) Wykonanie ciągów pieszych i opaski boisk zgodnie z dokumentacją projektową; 5) Wykonanie drogi i parkingu zgodnie z dokumentacją projektową; 6) Dostawa i montaż wyposażenia boiska treningowego do gry w piłkę nożną; 7) Dostawa i montaż wyposażenia boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę koszykową; 8) Dostawa i montaż wyposażenia boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę siatkową; 9) Budowa elementów małej architektury (ławeczki niskie parkowe bez oparcia, ławki parkowe szerokie bez oparcia, stoły do gry w szachy z krzesłami, stół do gry w tenisa stołowego, stojak na rowery, kosze na śmieci); 10) Wykonanie ogrodzenia boisk, bramy, furtki i piłkochwytów; 11) Zagospodarowanie terenu (m.in. wykonanie trawników) - nie obejmuje wykonania nasadzeń; 12) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej 13) Wykonanie odwodnienia boiska wielofunkcyjnego oraz boiska treningowego do piłki nożnej; 14) Budowa elektroenergetycznych linii kablowych (zasilanie szafy oświetleniowej SO2); 15) Dostawa i montaż szafy oświetleniowej; 16) Wykonanie oświetlenia boiska treningowego i wielofunkcyjnego 17) Wykonanie oświetlenia terenu przy boisku treningowym i wielofunkcyjnym; 18) Wykonanie instalacji niskoprądowych. Zamawiający dopuszcza produkty z trawy syntetycznej na boisku treningowym (ETAP II - Część 2), których parametr siły wyrywania pęczka włókien wynosi 70N. Zamawiający zmienia parametry nawierzchni poliuretanowej do obowiązujących norm na poniższe: Technologia wykonania nawierzchni pozostaje bez zmian, tj. nawierzchnia poliuretanowa dwuwarstwowa (8+8). Nawierzchnia powinna mieć cechy funkcjonalne mieszczące się w przedziałach opisanych poniżej: · Grubość16,0 - 16,5 · Wytrzymałość na rozciąganie: 0,60 - 0,80 MPa · Współczynnik tarcia TRRL: 0,53 - 0,55 · Wydłużenie: 55 - 58 % · Amortyzacja w temp. 23ºC: 39 - 43 % · Odkształcenie pionowe w temp. 23ºC: 1,0 - 1,4 mm · Amortyzacja wstrząsów w temp. Laboratorium: 40 - 43 % · Odkształcenie pionowe w temp. Laboratorium: 1,0 - 1,4 mm Uwaga! W ramach zamówienia nie będzie realizowana budowa siłowni zewnętrznej. W ramach zamówienia należy przyłączyć istniejący budynek do sieci wodociągowej. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację projektową dla nowego przyłącza wodociągowego, uzyskać niezbędne zgody, opinie, uzgodnienia we własnym zakresie oraz wykonać na ich podstawie ww. zakres w ramach zamówienia. Budynek jest podłączony do sieci kanalizacyjnej zgodnie z zał. 12. Z uwagi na nieużytkowanie wybudowanej przepompowni przez okres 3 lat od daty odbioru końcowego należy ująć w kosztach budowy wymianę pompy zamontowanej oraz przeprowadzenie rozruchu. Przepompownię należy podłączyć do wykonanego przyłącza energetycznego zlokalizowanego przy przepompowni oraz dokonać wymiany szafy sterującej. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia wejścia na plac budowy Wykonawcy siłowni zewnętrznej, realizowanej w ramach projektu pn. "Budowa infrastruktury turystycznej Szlaku Elektrowni Wodnych wraz z oznakowaniem turystycznym szlaku na terenie gminy Świeszyno" nr RPZP.04.09.00-32-0034/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Os Priorytetowa 4 Naturalne otoczenie człowieka Działanie 4.9 Rozwój zasobów endogenicznych. 3.2.4 Wymagania dodatkowe: Ponadto ramach zadania należy: 1. Do zadań wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Forma i treść w uzgodnieniu z Zamawiającym 2. Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia na palcu budowy kontenera biurowego oraz sanitariatów dla pracowników. 3. Do zadań Wykonawcy należy uzupełnianie oraz aktualizowanie oraz przekazanie ostatecznego wykazu poniesionych wydatków objętych wnioskiem o dofinansowanie projektu, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego (z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane). 4. Do zadań Wykonawcy należy oznakowanie terenu budowy. 5. W okresie gwarancji do zadań Wykonawcy należy pielęgnacja terenów zielonych do wzrostu trawy wraz z pierwszym koszeniem. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu termin wykonania koszenia z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do przedmiotowej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - nr 11 3.7. Za koordynację oraz organizację placu budowy wszystkich części będzie odpowiedzialny Wykonawca części 2. 3.8. Wykonawca części 2 jest zobowiązany umożliwić wjazd na teren budowy Wykonawcy części 1. 3.9. Wykonawca części 2 jest zobowiązany przekazać Wykonawcy części 1 kostkę betonową z odzysku 10x10x6 cm o pow. 35,00 m2. 3.10. Dziennik budowy zostanie przekazany Wykonawcy części 2, a w przypadku nie wybrania Wykonawcy na tą część Zamawiający przekaże dziennik budowy Wykonawcy części 1. 3.11. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacjach projektowych załączonych do niniejszego postępowania UWAGA: Brak przywołania jakiegokolwiek obowiązującego dla ww. robót przepisu prawa lub normy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku jej stosowania przy realizacji robót. Jakiekolwiek nazwy firmowe użyte w Specyfikacjach Technicznych lub w Projektach Budowlanych i Wykonawczych powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określenie marki zastosowanej w projekcie. Każdy zapis, w którym podana jest konkretna marka należy traktować jako wymóg zastosowania urządzenia zaprojektowanego lub równoważnego zaprojektowanemu, tzn. spełniającego co najmniej podane parametry techniczne i jakościowe (opisane w specyfikacjach technicznych i projekcie budowlanym). Dopuszcza się inne urządzenia niż przedstawione w specyfikacji lub projekcie pod warunkiem przedstawienia na etapie oferty szczegółowego wykazu proponowanych urządzeń wraz z ich parametrami. Ponadto przedstawione w ofercie urządzenia muszą wykazać się parametrami i jakością co najmniej takimi samymi lub lepszymi jak przedstawione w specyfikacji oraz na etapie wykonawstwa muszą uzyskać akceptację inspektora nadzoru. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednio: dokumenty opisujące parametry techniczne (karty katalogowe), wymagane prawem certyfikaty, inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz sporządzić tabelę równoważności (pod rygorem odrzucenia oferty). Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być traktowane jako: ,,Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego. 3.8 Wykonawca jest zobowiązany do złożenia kompletnego i prawidłowo sporządzonego wniosku o pozwolenie na użytkowanie do 28.09.2018 r. 3.9 Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. 3.10 Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy - załącznik nr 8 niniejszej SIWZ. 3.11 Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami i decyzjami, wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót i sztuką budowlaną, a także podpisaną umową. 3.12 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego na czas wykonania ww. inwestycji, należy wystąpić do Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie składając stosowny wniosek, ewentualnego poniesienia kosztów za zajęcie pasa drogowego lud podpisania umowy użyczenia drogi, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.13 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia: 1) Wykona dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach; 2) Wykona dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lun terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 3.14 Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postepowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 3.15 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zaplecza socjalno - magazynowego (w tym biuro budowy) we własnym zakresie. 3.16 Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania oraz za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca. 3.17 Wykonawca jest zobowiązany wykonać tablice informacyjne - 1 szt. dla każdej części oraz tablice pamiątkowe - 1 szt. dla każdej części zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 3.18 Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia i złożenia u Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego odrębnie dla każdej z części, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy w formie pisemnej i elektronicznej (edytowanej), w formie uzgodnionej z Zamawiającym zgodnie z przedstawioną ofertą przetargową - dla części nr 2 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ 3.19 Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający (działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp)wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio czynności w zakresie robót ziemnych, montażowych, sanitarnych, drogowych, elektrycznych, budowlanych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt. 1) są zatrudnione przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Podwykonawcy lub osobę przez Wykonawcę/Podwykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca/Podwykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 2018-03-21, godzina: 12:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2018-03-23, godzina: 12:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.