eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barwice › Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Barwice w latach 2018 - 2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-09

Ogłoszenie nr 500055905-N-2017 z dnia 09-11-2017 r.

Gmina Barwice: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Barwice w latach 2018 - 2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599092-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Barwice, Krajowy numer identyfikacyjny 33092041700000, ul. ul. Zwycięzców 22, 78460 Barwice, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 736 309, e-mail monika.tomska@um.barwice.pl, faks 943 736 349.
Adres strony internetowej (url): www.barwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Barwice w latach 2018 - 2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IOŚ.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Barwice w latach 2018-2019 i transport tych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym dla Regionu Wschodniego (zarządca Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Wardyń Górny 35, 78-320 Połczyn - Zdrój), zgodnie z: Uchwałą Nr XVIII/322/16 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 27 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2023-2028, zmienionej Uchwałą Nr XXIV/393/17Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 06 czerwca 2017 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/322/16 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 27 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2023-2028; Uchwałą Nr II/10/14 Rady Miejskiej w Barwicach z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie powierzenia Spółce Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Spółce z o.o. z siedzibą w Wardyniu Górnym zadań własnych Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi oraz wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę umowy wykonawczej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odbiór odpadów komunalnych zmieszanych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym, 2) odbiór odpadów komunalnych zbieranych i gromadzonych selektywnie pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym, z podziałem na następujące frakcje (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów): a) papier, b) szkło, c) metale i tworzywa sztuczne, d) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów; 3) odbiór pochodzących z gospodarstw domowych mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz opon dwa razy w trakcie realizacji umowy (raz w roku w miesiącu: maju) i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym. Szczegółowy harmonogram odbioru Zamawiający ustali z Wykonawcą. O terminie zbiórki mieszkańcy zostaną powiadomieni przez Zamawiającego. Zamawiający zakłada, że jedna zbiórka z terenu całej gminy potrwa nie dłużej niż jeden dzień (preferowany dzień: sobota). W ramach zbiórki Wykonawca zobowiązany jest do załadunku na środek transportu odpadów wystawianych przez właścicieli nieruchomości oraz posprzątania miejsca po zabranych odpadach (miejsce wystawienia: w trzech punktach w miejscowości Barwice oraz w jednym punkcie w każdej miejscowości wiejskiej), 4) odbiór przeterminowanych lekarstw w pojemnikach ustawionych w aptekach i placówkach ZOZ oraz baterii zebranych w pojemnikach ustawionych w obiektach użyteczności publicznej i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym. Pojemniki do ww. zbiórek zapewnia Wykonawca. Zamawiający nie dysponuje własnymi pojemnikami do zbierania odpadów. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do nieodpłatnego wyposażenia wszystkich wskazanych przez Zamawiającego nieruchomości zamieszkałych w odpowiednie wielkości i rodzaje pojemników na odpady komunalne zmieszane oraz pojemniki i worki do gromadzenia odpadów zbieranych w sposób selektywny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - szczegółowy zakres usług.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 563181.11
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Remondis Sanitech Poznań Spółka z o.o.
Email wykonawcy: katarzyna.skoczewska@remondis.pl
Adres pocztowy: ul. Górecka 104
Kod pocztowy: 61-483
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 557280.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 557280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 788400.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.