eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brenna › Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-08

Ogłoszenie nr 500055615-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.

Gmina Brenna: Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, poddziałanie: 11.1.2. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej - RIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571841-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brenna, Krajowy numer identyfikacyjny 53176600000, ul. ul. Wyzwolenia 77, 43438 Brenna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 536 222, e-mail zp@brenna.org.pl, faks 338 536 370.
Adres strony internetowej (url): www.brenna.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp.271.1.19.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna". Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wyposażenia pomieszczeń oddziałów przedszkolnych w Przedszkolu Publicznym Nr 1 w Górkach Małych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, książki, meble do sal. Zamówienie zostało podzielone na 11 części, tj.: Część I - zabawki Część II - puzzle i gry stolikowe Część III - pomoce dydaktyczne do zabaw sportowych Część IV - pomoce dydaktyczne - fizyka Część V - pomoce dydaktyczne - przyroda Część VI - pomoce dydaktyczne - doświadczenia i eksperymenty Część VII - pomoce dydaktyczne - matematyka i fizyka Część VIII - książki, opowiadania, publikacje , scenariusze Część IX - pomoce dydaktyczne wspomagające rozwój dziecka Część X - meble Część XI - artykuły plastyczne 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, na wybranych kilka części lub wszystkie części zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w formularzach cenowych stanowiących kolejno załączniki od nr 5a do nr 5k do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zabawki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14925.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SIGNUM Piotr Olchawa
Email wykonawcy: piotr@signum.kielce.pl
Adres pocztowy: ul. Beskidzka 10
Kod pocztowy: 25-565
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19986.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11977
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22196.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: puzzle i gry stolikowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28062.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Piotr Olchawa SIGNUM
Email wykonawcy: piotr@signum.kielce.pl
Adres pocztowy: ul. Beskidzka 10
Kod pocztowy: 25-565
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38963.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34212.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45325.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: pomoce dydaktyczne do zabaw sportowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29084.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Piotr Olchawa SIGNUM
Email wykonawcy: piotr@signum.kielce.pl
Adres pocztowy: ul. Beskidzka 10
Kod pocztowy: 25-656
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44668.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37062.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53504.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: pomoce dydaktyczne - fizyka

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w dniu 04-09-2017 r. godz. 10:30, mijał termin składania ofert. W wyznaczonym miejscu i terminie składania ofert jw. nie wpłynęła żadna oferta na realizację zamówienia w zakresie wyżej wymienionej części zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na: "Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna" w Części IV na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, który stanowi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)".

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: pomoce dydaktyczne - przyroda

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w dniu 04-09-2017 r. godz. 10:30, mijał termin składania ofert. W wyznaczonym miejscu i terminie składania ofert jw. nie wpłynęła żadna oferta na realizację zamówienia w zakresie wyżej wymienionej części zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na: "Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna" w Części V na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, który stanowi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)".

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: pomoce dydaktyczne - doświadczenia i eksperymenty

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w dniu 04-09-2017 r. godz. 10:30, mijał termin składania ofert. W wyznaczonym miejscu i terminie składania ofert jw. nie wpłynęła żadna oferta na realizację zamówienia w zakresie wyżej wymienionej części zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na: "Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna" w Części VI na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, który stanowi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)".

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: pomoce dydaktyczne - matematyka i fizyka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4522.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROMYK S.C. Wanda Kurczyna Jolanta Zimna
Email wykonawcy: jolasc@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Dęblińskiego 11
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6247.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6247.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6247.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: książkii, opowiadania, publikacje, scenariusze

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w dniu 04-09-2017 r. godz. 10:30, mijał termin składania ofert. W wyznaczonym miejscu i terminie składania ofert jw. nie wpłynęła żadna oferta na realizację zamówienia w zakresie wyżej wymienionej części zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na: "Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna" w Części VIII na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, który stanowi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)".

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: pomoce dydaktyczne wspomagające rozwój dziecka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5578.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jolanta Falana - Kozłowska P.W.D. "APEX"
Email wykonawcy: biuro@logopedia.pl
Adres pocztowy: ul. Kopernika 12
Kod pocztowy: 97-500
Miejscowość: Radomsko
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8135.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8135.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10755.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: meble

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w dniu 04-09-2017 r. godz. 10:30, mijał termin składania ofert. W wyznaczonym miejscu i terminie składania ofert jw. nie wpłynęła żadna oferta na realizację zamówienia w zakresie wyżej wymienionej części zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na: "Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna" w Części X na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, który stanowi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)".

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: artykuły plastyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23841.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Piotr Olchawa SIGNUM
Email wykonawcy: piotr@signum.kielce.pl
Adres pocztowy: ul. Beskidzka 10
Kod pocztowy: 25-565
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28655.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28655.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31205.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.