To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-08
Ogłoszenie nr 500055615-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.
Gmina Brenna: Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, poddziałanie: 11.1.2. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej - RIT.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571841-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brenna, Krajowy numer identyfikacyjny 53176600000,
ul. ul. Wyzwolenia
77,
43438
Brenna, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
338 536 222, e-mail
zp@brenna.org.pl, faks
338 536 370.
Adres strony internetowej (url): www.brenna.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp.271.1.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna". Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wyposażenia pomieszczeń oddziałów przedszkolnych w Przedszkolu Publicznym Nr 1 w Górkach Małych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, książki, meble do sal. Zamówienie zostało podzielone na 11 części, tj.: Część I - zabawki Część II - puzzle i gry stolikowe Część III - pomoce dydaktyczne do zabaw sportowych Część IV - pomoce dydaktyczne - fizyka Część V - pomoce dydaktyczne - przyroda Część VI - pomoce dydaktyczne - doświadczenia i eksperymenty Część VII - pomoce dydaktyczne - matematyka i fizyka Część VIII - książki, opowiadania, publikacje , scenariusze Część IX - pomoce dydaktyczne wspomagające rozwój dziecka Część X - meble Część XI - artykuły plastyczne 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, na wybranych kilka części lub wszystkie części zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w formularzach cenowych stanowiących kolejno załączniki od nr 5a do nr 5k do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39162100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zabawki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14925.12
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SIGNUM Piotr Olchawa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19986.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: puzzle i gry stolikowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28062.72
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piotr Olchawa SIGNUM
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38963.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: pomoce dydaktyczne do zabaw sportowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29084.97
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piotr Olchawa SIGNUM
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44668.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: pomoce dydaktyczne - fizyka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu w dniu 04-09-2017 r. godz. 10:30, mijał termin składania ofert. W wyznaczonym miejscu i terminie składania ofert jw. nie wpłynęła żadna oferta na realizację zamówienia w zakresie wyżej wymienionej części zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na: "Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna" w Części IV na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, który stanowi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: pomoce dydaktyczne - przyroda |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu w dniu 04-09-2017 r. godz. 10:30, mijał termin składania ofert. W wyznaczonym miejscu i terminie składania ofert jw. nie wpłynęła żadna oferta na realizację zamówienia w zakresie wyżej wymienionej części zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na: "Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna" w Części V na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, który stanowi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: pomoce dydaktyczne - doświadczenia i eksperymenty |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu w dniu 04-09-2017 r. godz. 10:30, mijał termin składania ofert. W wyznaczonym miejscu i terminie składania ofert jw. nie wpłynęła żadna oferta na realizację zamówienia w zakresie wyżej wymienionej części zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na: "Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna" w Części VI na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, który stanowi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: pomoce dydaktyczne - matematyka i fizyka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4522.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMYK S.C. Wanda Kurczyna Jolanta Zimna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6247.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: książkii, opowiadania, publikacje, scenariusze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu w dniu 04-09-2017 r. godz. 10:30, mijał termin składania ofert. W wyznaczonym miejscu i terminie składania ofert jw. nie wpłynęła żadna oferta na realizację zamówienia w zakresie wyżej wymienionej części zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na: "Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna" w Części VIII na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, który stanowi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: pomoce dydaktyczne wspomagające rozwój dziecka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5578.97
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jolanta Falana - Kozłowska P.W.D. "APEX"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8135.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: meble |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu w dniu 04-09-2017 r. godz. 10:30, mijał termin składania ofert. W wyznaczonym miejscu i terminie składania ofert jw. nie wpłynęła żadna oferta na realizację zamówienia w zakresie wyżej wymienionej części zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na: "Zakup wyposażenia do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Brenna" w Części X na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, który stanowi "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: artykuły plastyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23841.34
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piotr Olchawa SIGNUM
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28655.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.