eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somianka › "Przebudowa drogi gminnej Nr 440403W Suwin - Stare Płudy - Somianka - Parcele"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-14

Ogłoszenie nr 500055600-N-2018 z dnia 14-03-2018 r.

Gmina Somianka: "Przebudowa drogi gminnej Nr 440403W Suwin - Stare Płudy - Somianka - Parcele"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510539-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Somianka, Krajowy numer identyfikacyjny 550668090, ul. Somianka - Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 29 741 87 90, e-mail somianka@somianka.pl, faks 29 741 87 14.
Adres strony internetowej (url): http://www.ugsomianka.bip.org.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi gminnej Nr 440403W Suwin - Stare Płudy - Somianka - Parcele"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

kZ.272.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 440403W Suwin - Stare Płudy - Somianka Parcele, położonej na działkach ewidencyjnych o numerach 407, 409, 415 w obrębie ewidencyjnym nr 0020 Stare Płudy oraz na działce numer ewidencyjny 7 położonej w obrębie nr 0018 Somianka Parcele, gm. Somianka, powiat wyszkowski, woj. mazowieckie. Przebudowę drogi projektuje się istniejącym śladem z niewielkimi korektami profilu podłużnego i poprzecznego, uwzględniając istniejące zagospodarowanie pasa drogowego i terenu przyległego. Dla potrzeb opracowania przyjęto pikietaż roboczy od km 0+000 na granicy pasa drogowego drogi krajowej nr 62. Wszystkie elementy przebudowanej drogi mieszczą się w granicach istniejącego pasa drogowego drogi gminnej nr 440403W Suwin - Stare Płudy -Somianka Parcele i krzyżujących się z nią pozostałych dróg gminnych. Na odcinkach objętym opracowaniem występuje następujące uzbrojenie: - sieć podziemna teletechniczna- regulacja wysokościowa - sieć wodociągowa - regulacja wysokościowa zaworów - sieć elektroenergetyczna napowietrzna - nie przewiduje się zmian, - sieć kanalizacji sanitarnej- regulacja wysokościowa studzienek - oświetlenie uliczne - demontaż istniejącej lampy oświetleniowej, montaż lampy LED. Drogę gminną nr 440403W Suwin - Stare Płudy - Somianka Parcele zaprojektowano ze spadkiem 2%. Pobocza obustronne wykonano z kruszywa naturalnego o szerokości 0,75m. Chodnik zaprojektowano o szerokości 2,5 m z spadkiem 2% w kierunku jezdni, zamknięty został obrzeżem betonowym 8x30cm. Szerokość jezdni zjazdów indywidualnych na odcinku objętym opracowaniem wynosi 4,0 m, i 5,0m. Spadek poprzeczny zjazdów zgodny z pochyleniem podłużnym drogi do której przylega zjazd. Założenia do projektowania: Klasyfikacja drogi - droga gminna Prędkość projektowana - 50 km/h Długość przebudowywanego odcinka - 2+300,00 m Szerokość jezdni - 5,00 m. Przebudowa drogi gminnej nr 440403W Suwin - Stare Płudy - Somianka Parcele polegać będzie na wykonaniu nawierzchni drogi z betonu asfaltowego na odcinku o długości 2+300,00m w dwóch warstwach na podbudowie: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 50/70 o grubości 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 50/70 o grubości 4 cm, - recykling na zimno istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. ok 8 cm i podbudowy z kruszywa naturalnego, mieszanie na głębokość 20 cm z dodatkiem cementu. Klasa mieszanki związanej - C3/4, - dwa przepusty znajdujące się pod drogą z rur PEHD o śr. nominalnej 600 mm. Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej typ Nostalit kolor grafit o grubości 8 cm na podbudowie zasadniczej z mieszanki kruszyw łamanych fr. 0/31,5 gr. warstwy 15 cm po zagęszczeniu. Nawierzchni z kostki betonowej typ Holland o grubości 8 cm na podbudowie z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm gr. 15 cm (przystanki autobusowe). Nawierzchnia zjazdów bitumicznych wykonana z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S, 50/70, o grubości warstwy po zagęszczeniu 6cm. Zjazdy bitumiczne wykonane na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm oraz na istniejącym podłożu gruntowym zagęszczonym. Nawierzchnia zjazdów z kruszywa naturalnego wykonana z warstwy z kruszywa naturalnego (pospółka żwirowa 0/31,5mm),o grubości warstwy po zagęszczeniu 20cm, na istniejącym podłożu gruntowym zagęszczonym. Zamówienie obejmuje również wykonanie poziomego i pionowego oznakowania jezdni. Wykonawca w ramach zadania zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej przebudowywanego odcinka. Wycena wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powinna być uwzględniona w cenie wykonania zadnia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w: - Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ ; - Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ ; - Specyfikacji Techniczej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ; - Stałej Organizacji Ruchu stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zadanie zgodnie z: 1) Projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ ; 2) Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ; 3) Stałą Organizacją Ruchu stanowiącą załącznik nr 13 do SIWZ; 4) Obowiązującymi przepisami; 5) Zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający zgłosił zamiar wykonywania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego - metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionym kosztorysem ofertowym. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. Na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w Projekcie budowlanym i SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Tam, gdzie w Projekcie budowlanym oraz opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w niniejszej Specyfikacji i Projekcie budowlanym. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników budynków oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody wobec Zamawiającego oraz za szkody wobec osób trzecich, spowodowane istnieniem wad ukrytych materiałów, lub innych urządzeń wykorzystanych lub zamontowanych w ramach realizacji roboty budowlanej, jak też szkody powstałe przy usuwaniu tych wad. Rozliczenie z wykonawcą nastąpi w momencie zakończenia całości zadania i podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót. Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (np. świadectw, certyfikatów, atestów, badań) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 36 miesięcy gwarancji, jakości na całość wykonanych robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45233220-7, 45233250-6, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 916611.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROGI I MOSTY Jan Kaczmarczyk
Email wykonawcy: drogiimosty@drogiimosty.com.pl
Adres pocztowy: Kacice 76, 06-100 Pułtusk
Kod pocztowy: 06-100
Miejscowość: Pułtusk
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1127432.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1127432.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1273156.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.