eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gogolin › Budowa budynku socjalnego w Gogolinie wraz z zagospodarowaniem terenu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-08

Ogłoszenie nr 500055548-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.

Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gogolin Sp. z o.o.: Budowa budynku socjalnego w Gogolinie wraz z zagospodarowaniem terenu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595205-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500036660-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gogolin Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 16144428400000, ul. ul. Ligonia 15, 47320 Gogolin, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 466 63 27, e-mail przetargi@kpwgogolin.pl, faks 77 466 62 32.
Adres strony internetowej (url): www.kpwgogolin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Prawa Handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku socjalnego w Gogolinie wraz z zagospodarowaniem terenu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego socjalnego, wielorodzinnego (galeriowego) wraz z zagospodarowaniem terenu. Projektowany budynek jest wolnostojący, bez podpiwniczenia i posiada trzy kondygnacje naziemne (parter i dwa piętra). Projektowana liczba mieszkań w budynku wynosi 30 szt. Zaprojektowano 4 mieszkania dwupokojowe i sześć mieszkań jednopokojowych na każdej z 3 kondygnacji. Mieszkania dwupokojowe na parterze przystosowane są dla osób niepełnosprawnych. Mieszkania na piętrach dostępne są z galerii. Każde mieszkanie posiada komórkę lokatorską dostępną od strony komunikacji zewnętrznej. Obiekt został zaprojektowany w technologii tradycyjnej, z elementami prefabrykacji w postaci konstrukcji stropów nad parterem i 1 piętrem - strop gęstożebrowy -na które składają się żelbetowe belki stropowe wykonane w wyspecjalizowanych zakładach produkcyjnych oraz konstrukcji dachu - płyty warstwowe. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne z pustaków ceramicznych gr. 25cm (klasy 15MPa) na zaprawie cementowo-wapiennej (klasy 5MPa). Ściany zewnętrzne są ocieplone styropianem o gr.15cm i wykończone tynkiem cienkowarstwowym. Konstrukcja dachu wentylowanego składa się z pokrycia w postaci systemowych dachowych płyt warstwowych PWD-W 150T lub równoznacznych (trzy łączniki, z rdzeniem z wełny mineralnej o gr.15cm) układanych na stalowej konstrukcji wsporczej. Spadek połaci dachu to 5%. W budynku znajduje się kotłownia gazowa wraz z węzłem cieplnym oraz przyłączem wody, do której wejście znajduje się od zewnątrz. Na parterze zlokalizowane jest pomieszczenie techniczne (elektryczne) dostępne od klatki schodowej. Na klatce na parterze usytuowano 30 skrytek na listy. Na pierwszym i drugim piętrze zaprojektowano pomieszczenia techniczne. Każde z mieszkań wyposażone w kuchenkę elektryczną stojącą o czterech palnikach (płyta grzewcza czarna - pola ceramiczne 7,8 kW/400V z piekarnikiem. Klasa energetyczna A). W centralnej części budynku znajduje się (jednostronnie) oddylatowana klatka schodowa z windą przystosowaną dla osób niepełnosprawnych (winda do realizacji w późniejszym terminie nie jest w zakresie robót ETAPU 1 - do tego czasu szyb na parterze będzie wykorzystywany jako pomieszczenie pomocnicze zamykane drzwiami stalowymi, otwory drzwiowe piętra wyżej zabezpieczyć - zmurować gazobetonem, zatynkować). Budynek wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, uziemienie, teletechniczną, domofonową, antenową tv - sat, internetową, oraz oświetlenie zewnętrzne wejść na klatki i oświetlenie terenu. W ramach planowanej inwestycji zaprojektowano nowe przyłącza wody fi 90 PE, kanalizacji sanitarnej fi 160 mm, kanalizacji deszczowej i prefabrykowany zbiornik wody deszczowej - ze stali, który jest całkowicie zagłębiony w gruncie i jest zlokalizowany ok. 10 m od projektowanego budynku socjalnego. Budynek wyposażony w instalacje centralnego ogrzewania (kotłownia), wody zimnej i ciepłej (pojemnościowe podgrzewacze elektryczne), kanalizacji sanitarnej i gazu (gaz tylko kotłownia). Projektuje się również zagospodarowanie terenu dla potrzeb planowanej inwestycji. Na terenie działki zaprojektowano 49 miejsc parkingowych, w tym 8 miejsc dla osób niepełnosprawnych. Na opracowywanej nieruchomości zaprojektowano chodniki, parkingi wraz z odwodnieniem, place utwardzone, drogi wewnętrzne. Nawierzchnia zjazdu od ul. Konopnickiej i parkingu - z kostki betonowej wibroprasowanej grubości 8cm na podsypce piaskowo-cementowej. Ciągi piesze - chodniki - nawierzchnia z kostki betonowej. Miejsce na odpady stałe zlokalizowano w normatywnej odległości od granicy działki i budynków przy ul. Konopnickiej. Przy śmietniku zaprojektowano zatoczkę dla komunalnych pojazdów porządkowych w celu usprawnienia ruchu drogowego. Uzbrojenie terenu we wszelkie przyłącza i instalacje należy wykonać zgodnie z projektami branżowymi, na podstawie otrzymanych warunków. Budowa budynku socjalnego przy ul. Konopnickiej wraz z zagospodarowaniem jest ETAPEM 1 większego przedsięwzięcia składającego się z budowy ogółem 3 budynków w dalszych EAPACH 2 i 3. ETAPY 2 i 3 będą realizowane w przyszłości i nie są przedmiotami niniejszego postępowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5291704.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Inzynierska ALOG mgr inż. Gerard Gola
Email wykonawcy: f.i.alog@poczta.internetdsl.pl
Adres pocztowy: Reńska Wieś Kozielska 24
Kod pocztowy: 47-208
Miejscowość: Reńska Wieś
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5850041.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5204093.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6113897.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.