eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn."Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz" w zakresie przebudowy głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-14

Ogłoszenie nr 500055237-N-2018 z dnia 14-03-2018 r.

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz" w zakresie przebudowy głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Poddziałanie 3.1.1 Strategie niskoemisyjne w miastach subregionalnych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519390-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53051784000000, ul. ul. Robotnicza 12, 49300 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 169 950, e-mail bzp@brzeg.pl, faks 774 169 952.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brzeg.pl
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz" w zakresie przebudowy głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.IV.042.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru budowlanego przy realizacji robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową i wzorem umowy, stanowiącymi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszczonej na stronie internetowej Urzędu Miasta w Brzegu www.bip.brzeg.pl w zakładce PRZETARGI przy ogłoszeniu z dnia 18.01.2018r. pn. "Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz w zakresie przebudowy głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu", w następującym zakresie: onadzór inwestorski w branży drogowej i elektrycznej przy robotach budowlanych i montażowych w zakresie przebudowy głównych ciągów komunikacyjnych - alejek głównych zabytkowych Plant Miejskich na terenie Parku Nad Odrą, Parku Chrobrego i Parku Centralnego wraz z montażem elementów małej architektury (ławki, kosze, tablice informacyjne i pracami pielęgnacyjnymi, wycinkami i nasadzeniami zastępczymi drzew i krzewów. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych należy zakres czynności określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. zm.). Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych należy: a)w okresie przygotowania inwestycji: ozaznajomienia się z umową o wykonanie robót, dokumentacją projektową, kosztorysową oraz terenem inwestycji, ozaznajomienie się z umową o dofinansowanie w/w zadania ze środków UE z programu RPOWO na lata 2014-2020, ouczestniczenie w protokolarnym przekazaniu wykonawcy placu budowy. b)w okresie realizacji budowy: okontrola prawidłowości tyczenia geodezyjnego realizowanego obiektu, okontrola właściwej jakości wykonywanych robót i zastosowanych wyrobów budowlanych, łącznie z kompletowaniem dokumentów potwierdzających dopuszczenie wyrobów budowlanych do obrotu w budownictwie (deklaracje zgodności, aprobaty techniczne itp.), okontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych przedmiotowego zadania, okontrola zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową na roboty budowlane z wykonawcą robót, uzyskanymi przez Zamawiającego decyzjami, uzgodnieniami i warunkami branżowymi oraz warunkami technicznymi, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami, a także zasadami współczesnej wiedzy technicznej, okontrola zgodności przebiegu robót z dokumentacją projektową i terminowości ich wykonywania, oniezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu ujawnionych przypadków wykonywania robót budowlanych przez podwykonawców niezgłoszonych Zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, owspółpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, odokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów elementów zgłoszonych do odbioru przez wykonawcę robót, w terminie do trzech dni licząc od dnia zgłoszenia robót do odbioru przez wykonawcę zadania, okontrola ilości wykonanych robót (sprawdzanie obmiarów i rozliczeń wykonanych robót) w terminie do trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót zakresu wykonanych robót do potwierdzenia, oprzeprowadzanie odbiorów częściowych robót budowlanych zgłoszonych przez wykonawcę robót i sporządzanie protokołów odbioru częściowego stanowiącego podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót, okontrola usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ewentualnych wad wskazanych wykonawcy zadania, których istnienie zostanie stwierdzone w trakcie realizacji zadania, osystematyczna kontrola budowy w odstępach czasu zapewniających właściwy i skuteczny nadzór prowadzonych robót, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, owykonywanie czynności związanych z częściowymi odbiorami robót, opisanych w umowie na roboty budowlane, owykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji i przekazanie jej Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku CD lub innym nośniku danych najpóźniej w dniu zakończenia odbioru końcowego zadania, okontrola wykonywanej dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, ouczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, okontrola prawidłowości wykonywania prób, badań, sprawdzeń i odbiorów technicznych wykonanych robót oraz sporządzanych protokołów, oskompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wspólnie z kierownikiem budowy, oskompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do dopuszczenia obiektu do użytkowania. c)kontrole robót przez Zamawiającego i kontrole zewnętrzne oudział w radach budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, oudział na wezwanie Zamawiającego w kontrolach przeprowadzanych przez Zamawiającego oraz instytucje wdrażające i kontrolujące, orozstrzyganie wątpliwości natury technicznej z zasięgnięciem w razie potrzeby opinii autora projektu, oniezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich problemów natury technicznej stwierdzonych na budowie, w tym konieczności wykonania robót dodatkowych, podobnych lub zamiennych, osporządzanie wspólnie z wykonawcą robót protokołów konieczności robót dodatkowych, zamiennych i podobnych (przy uzgodnieniu z Zamawiającym) z podaniem przybliżonego kosztu robót i wniosku do Zamawiającego co do konieczności ich wykonania, sprawdzenie kosztorysów wykonawcy robót pod względem zakresu rzeczowego i danych do ustalenia wynagrodzenia, oustalenie w porozumieniu z wykonawcą robót terminów odbioru końcowego i odbiorów częściowych wykonanych robót, osporządzanie zapisów w dzienniku budowy o odbiorze częściowym robót ulegających zakryciu i zanikających, oudział, na wezwanie Zamawiającego, w kontrolach zewnętrznych jednostek upoważnionych do kontroli zadania dofinansowanego w ramach programu RPO w trakcie trwania zadania i w okresie 5 lat od dnia zakończenia realizacji. d)związane z końcowym odbiorem robót i przekazaniu obiektu do użytku: oodbiór robót budowlanych określonych niniejszą umową po ich zakończeniu przez wykonawcę zadania, a przed zgłoszeniem Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego i potwierdzenie tego faktu wpisem do dziennika budowy, oakceptacja lub jej brak w odniesieniu do zapisu wykonawcy robót o gotowości obiektu do odbioru końcowego, ouczestniczenie w komisji końcowego odbioru robót budowlanych, okontrola usunięcia przez wykonawcę robót ewentualnych wad stwierdzonych w czasie odbioru końcowego zadania, oprzyjęcie od wykonawcy robót dziennika budowy i przekazanie Zamawiającemu, e)w okresie gwarancji i rękojmi za wady: oudział, na wezwanie Zamawiającego, w komisjach stwierdzających ujawnione wady i określających sposób ich usunięcia, okontrola usunięcia wad.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24389.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynierskie VIA REGIA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Klonowa 10
Kod pocztowy: 55-002
Miejscowość: Kamieniec Wrocławski
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28290.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28290.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36777.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.