eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Biskupcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-08

Ogłoszenie nr 500055214-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.

Sąd Okręgowy w Olsztynie: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Biskupcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599850-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 32343000000, ul. ul. Dąbrowszczaków , 10001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 521 61 66, e-mail przetargi@olsztyn.so.gov.pl, beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl, faks 89 521 61 68.
Adres strony internetowej (url): www.olsztyn.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sądownictwo

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Biskupcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-2131-12/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Biskupcu. Zamówienie nie zostało podzielone na części i obejmuje następujący zakres prac tj.: 1) Budynek ul. Sądowa 2: A. Malowanie korytarzy i klatek schodowych: 1. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni sufitów korytarzy w ilości 42,32 m2; 2. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian korytarzy w ilości 57,58 m2; 3. Malowanie farbami olejnymi powierzchni ścian korytarzy w ilości 83,04 m2; 4. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni sufitów klatki schodowej w ilości 21,92 m2; 5. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian klatki schodowej w ilości 51,56 m2; 6. Malowanie farbami olejnymi powierzchni ścian klatki schodowej w ilości 50,22 m2; B. Obróbki blacharskie, roboty ślusarskie: 1. Przełożenie pokrycia dachówki ceramicznej w ilości 8,00 m2; 2. Uzupełnienie obróbek blacharskich na dachu w ilości 6,00 m; 3. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych w ilości 3,90 m; 4. Wykucie z muru ościeżnic stalowych w ilości 3,90 m; 5. Wywiezienie złomu w ilości 0,5 t.; C. Wymiana lamp oświetlenia korytarzy: 1. Wymiana opraw oświetleniowych, belkowych, świetlówkowych w ilości 4 szt.; D. Wymiana drzwi stalowych na p.poż. klatki schodowej: 1. Demontaż drzwi i ościeżnic stalowych w ilości 2 szt.; 2. Wykonanie przesklepień otworów w ścianach gr. 10cm w ilości 0,30 m2; 3. Montaż drzwi p.poż. stalowych EI 30 wraz z okuciami i samozamykaczem w ilości 2 szt.; E. Przebudowa łazienki z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych wg zał. projektu: 1. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych drzwi łazienki w ilości 1 szt.; 2. Poszerzenie otworu drzwiowego o 20cm wraz z nadprożem w ilości 1 szt.; 3. Montaż drzwi drewnianych łazienkowych 90x205 cm wraz z okuciami i samozamykaczem w ilości 1 szt.; 4. Rozebranie ścianek działowych z cegieł gr. 12 cm w ilości 3,80 m2; 5. Rozebranie posadzek z płytek w ilości 6,82 m2; 6. Rozebranie okładziny ściennej z płytek w ilości 15,51 m2; 7. Przesunięcie grzejnika c.o. wraz z rurociągiem o 3,00 m w ilości 1 szt.; 8. Wykonanie nowych połączeń instalacji wod.-kan do urządzeń łazienki; 9. Licowanie ścian płytkami ściennymi 30x60 cm wraz z przygotowaniem podłoża w ilości 21,48 m2; 10. Wykonanie posadzki z płytek na klej 30x30 cm w ilości 6,82 m2; 11. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania w ilości 14,77 m2; 12. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian i sufitów w ilości 14,77 m2; 13. Wymiana oprawy oświetleniowej, belkowej, świetlówkowej w ilości 1 szt.; 14. Wyposażenie łazienki (biały montaż) w urządzenia dostosowane dla osób niepełnosprawnych: - podgrzewacz przepływowy 3,7kW 1 szt., umywalka porcelany wraz z syfonem i baterią 1 szt., - pisuar pojedynczy 1 szt., - ustęp z porcelany typu Kompakt 1 szt., - uchwyty dla niepełnosprawnych 3 szt., - zawór czerpalny 1 szt., - lustro 60x60 cm 1 szt., 2) Budynek ul. Sądowa 4: A. Remont pomieszczeń biurowych nr 2 i 4: 1. Demontaż przepierzenia ze ścianek aluminiowych wraz z przeszkleniem w ilości 22,98 m2; 2. Wymiana wykładziny tekstylnej dywanowej dla pomieszczeń biurowych w ilości 10,12 m2; 3. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni sufitów w ilości 15,15 m2; 4. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian w ilości 133,18 m2; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w: 1) przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ; 2) projekcie budowlanym zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie sądu objętego niniejszym zamówieniem. W związku z powyższym zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: biuro@kancelariazamowien.pl lub beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl. 4. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/ instytucje zewnętrzne. 5. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym Zamawiający wymaga, aby były one fabrycznie nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach robót i projekcie budowlanym przedstawionych w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Biskupcu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31639.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remonotowo-Budowlany, Kawiecki Szczepan
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zientary Malewskiej 2
Kod pocztowy: 11-300
Miejscowość: Biskupiec
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38916.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38916.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38916.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.