eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa implantów ortopedycznych, chirurgicznych oraz wyrobów medycznych stosowanych do opieki nad pacjentem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-08

Ogłoszenie nr 500055103-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.

Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa implantów ortopedycznych, chirurgicznych oraz wyrobów medycznych stosowanych do opieki nad pacjentem.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592275-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 22196438500000, ul. ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, e-mail zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl, faks 58 761 46 29, 58 768 48 29.
Adres strony internetowej (url): www.copernicus.gda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa implantów ortopedycznych, chirurgicznych oraz wyrobów medycznych stosowanych do opieki nad pacjentem.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D10.251.54.S.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów ortopedycznych, chirurgicznych oraz wyrobów medycznych stosowanych do opieki nad pacjentem (CPV: 33.18.31.00-7, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8) na potrzeby Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ (Pakiety 1-23). 2. Przedmiot zamówienia określony w pakiecie nr 1 dotyczy komisu z użyczeniem, w pakiecie nr 2 komisu bez użyczenia (z wyłączeniem poz. 12 i 13- jednorazowy zakup), pozostałe pakiety dotyczą sprzedaży. 3. Pełny asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki graniczne zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca wypełniając pozycje w kolumnie "opisać tak/nie" potwierdza spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - dotyczy pakietów nr 5 -23 (z wyłączeniem pakietu nr 17). 4. Wykonawca zobowiązany jest przy pierwszej dostawie do dostarczenia wykazu sprzętu medycznego/instrumentarium użyczonego na czas trwania umowy zgodnie załącznikiem nr 1-A do projektu umowy nr 5-A - jeżeli dotyczy. 5. Określona ilość w załączniku nr 1 do SIWZ stanowi wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przesłanek określonych załączniku nr 1 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu stosownie do faktycznych bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Maksymalny termin dostawy zamówienia częściowego- 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia częściowego przesłanego faxem, pisemnie lub e-mailem. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). 9. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową, numer katalogowy i nazwę producenta.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33183100-7


Dodatkowe kody CPV: 33100000-1, 33190000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1- Kotwiczki do bezwęzłowej rekonstrukcji uszkodzeń stożka rotatora wykonane z materiału syntetycznego PEEK o średnicy 3,5 mm z jednym skrzydłem oraz 4,5mm z dwoma skrzydłami, Biowchłanialny pin do odprysków chrząstki z kwasu mlekowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Linvatec Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jutrzenki 118
Kod pocztowy: 02-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31158.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31158.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31158.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2- Płytka resorbowalna, sterylna, prosta, 8 otworów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40334.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gebruder Martin GmbH & Co.KG
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: KLS Martin Platz 1
Kod pocztowy: 78-532
Miejscowość: Tuttlingen
Kraj/woj.: Niemcy

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: DE

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34091.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34091.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34091.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3- Ekspander tkankowy, eliptyczny, gładki, z oddalonym portem, z zakresem pojemności 60-1000ml

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22222.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PAD Technologies Ltd. Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Belgijska 11 lok. 9
Kod pocztowy: 02-511
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet nr 4- Miękki elastyczny, nietkany, sprasowany opatrunek

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że w/w postępowanie dla Pakietu nr 4 podlega unieważnieniu. Uzasadnienie prawne : art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie ww. Pakietu nie zostały złożone żadne oferty w związku z tym, postępowanie we wskazanych pakietach zostaje unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet nr 5- Taśmy retrakcyjne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12302.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Peters Surgical Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wenecka 12
Kod pocztowy: 03-244
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9907.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9907.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16750.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pakiet nr 6- Substytut opony twardej, rozmiar 5cm x 5cm

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że w/w postępowanie dla Pakietu nr 6 podlega unieważnieniu. Uzasadnienie prawne : art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie ww. Pakietu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do kwot ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet nr 7- Substytut opony twardej, rozmiar 7,5cm x 7,5cm Substytut opony twardej, rozmiar 10cm x 12,5cm

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że w/w postępowanie dla Pakietu nr 7 podlega unieważnieniu. Uzasadnienie prawne : art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie ww. Pakietu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do kwot ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pakiet nr 8- Introducer dotętniczy udowy standardowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że w/w postępowanie dla Pakietu nr 8 podlega unieważnieniu. Uzasadnienie prawne : art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie ww. Pakietu nie zostały złożone żadne oferty w związku z tym, postępowanie we wskazanyym pakiecie zostaje unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pakiet nr 9- Zestaw do inkubatora zamkniętego CALEO: Zestaw doprowadzający wodę do nawilżacza inkubatora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4444.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drager Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sułkowskiego 18a
Kod pocztowy: 85-655
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2362.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2362.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2362.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Pakiet nr 10- Obwody oddechowe jednorazowe sterylne lub mikrobiologicznie czyste współpracujące z respiratorami Medumat easy, Easy CPR, Standard .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13194.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medseven Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szosa Gdańska 19
Kod pocztowy: 86-031
Miejscowość: Osielsko
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18468.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18468.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18468.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Pakiet nr 11- Filtr do ssaka ACUVAC WEINMANN Pojemnik wielorazowy do w/w ssaka Uszczelka gumowa do w/w ssaka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31324.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medseven Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szosa Gdańska 19
Kod pocztowy: 86-031
Miejscowość: Osielsko
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48524.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48524.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48524.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Pakiet nr 12- Zestaw do pozaustrojowego oczyszczania krwi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że w/w postępowanie dla Pakietu nr 12 podlega unieważnieniu. Uzasadnienie prawne : art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie ww. Pakietu nie zostały złożone żadne oferty w związku z tym, postępowanie we wskazanym pakiecie zostaje unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Pakiet nr 13- Maska krtaniowa dla noworodka Maska krtaniowa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że w/w postępowanie dla Pakietu nr 13 podlega unieważnieniu. Uzasadnienie prawne : art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie ww. Pakietu nie zostały złożone żadne oferty w związku z tym, postępowanie we wskazanym pakiecie zostaje unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Pakiet nr 14- Zamknięty system do odsysania ciągłego w systemie zamkniętym na 24 godzin, dla noworodków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8703.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. Drugaz Jacek Majewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 44
Kod pocztowy: 26-800
Miejscowość: Białobrzegi
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9288.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9288.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9288.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Pakiet nr 15- Zgłębniki żołądkowe z zatyczką

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że w/w postępowanie dla Pakietu nr 15 podlega unieważnieniu. Uzasadnienie prawne : art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie ww. Pakietu nie zostały złożone żadne oferty w związku z tym, postępowanie we wskazanym pakiecie zostaje unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Pakiet nr 16- Zestaw czterokomorowy do drenażu klatki piersiowej, Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65111.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68256.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68256.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68256.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Pakiet nr 17- Elektroda ekg dla dorosłych z żelem przystosowana do pracy w środowisku MRI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 625.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Promed S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Działkowa 56
Kod pocztowy: 02-234
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 810.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 810.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 810.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Pakiet nr 18- Zestaw do wkłucia lędźwiowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27777.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: Citonet-Pomorski Sp. z o.o. (Lider konsorcjum), Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A. (Członek konsorcjum)
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zabagno 18C (Lider konsorcjum)/ ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń (Członek konsorcjum)
Kod pocztowy: 83-115
Miejscowość: Swarożyn
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21060.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Pakiet nr 19- Osłona na kamerę 3D do urządzenia Einstein Vision 3D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18518.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19880.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19880.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Pakiet nr 20- Podkład niejałowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mieczysław Kruszelnicki Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chorwacka nr 45
Kod pocztowy: 51-107
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14580.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14580.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30240.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Pakiet nr 21- Szorty do kolonskopii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3407.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14640.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Pakiet nr 22- Pończochy przeciwzakrzepowe typu T.E.D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: Pakiet nr 23- Produkt do endoskopowego leczenia odpływów pęcherzowo-moczowodowych u dzieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44550.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Unitech Surgical Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kalwaryjska 69/9
Kod pocztowy: 30-504
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48114.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48114.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48114.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.