To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-08
Ogłoszenie nr 500055103-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.
Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa implantów ortopedycznych, chirurgicznych oraz wyrobów medycznych stosowanych do opieki nad pacjentem.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592275-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 22196438500000,
ul. ul. Nowe Ogrody
1-6,
80-803
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 768 42 81, 58 468 46 40, e-mail
zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl, faks
58 761 46 29, 58 768 48 29.
Adres strony internetowej (url): www.copernicus.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa implantów ortopedycznych, chirurgicznych oraz wyrobów medycznych stosowanych do opieki nad pacjentem.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):D10.251.54.S.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów ortopedycznych, chirurgicznych oraz wyrobów medycznych stosowanych do opieki nad pacjentem (CPV: 33.18.31.00-7, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8) na potrzeby Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ (Pakiety 1-23). 2. Przedmiot zamówienia określony w pakiecie nr 1 dotyczy komisu z użyczeniem, w pakiecie nr 2 komisu bez użyczenia (z wyłączeniem poz. 12 i 13- jednorazowy zakup), pozostałe pakiety dotyczą sprzedaży. 3. Pełny asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki graniczne zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca wypełniając pozycje w kolumnie "opisać tak/nie" potwierdza spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - dotyczy pakietów nr 5 -23 (z wyłączeniem pakietu nr 17). 4. Wykonawca zobowiązany jest przy pierwszej dostawie do dostarczenia wykazu sprzętu medycznego/instrumentarium użyczonego na czas trwania umowy zgodnie załącznikiem nr 1-A do projektu umowy nr 5-A - jeżeli dotyczy. 5. Określona ilość w załączniku nr 1 do SIWZ stanowi wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przesłanek określonych załączniku nr 1 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu stosownie do faktycznych bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Maksymalny termin dostawy zamówienia częściowego- 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia częściowego przesłanego faxem, pisemnie lub e-mailem. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). 9. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową, numer katalogowy i nazwę producenta.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33183100-7
Dodatkowe kody CPV: 33100000-1, 33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- Kotwiczki do bezwęzłowej rekonstrukcji uszkodzeń stożka rotatora wykonane z materiału syntetycznego PEEK o średnicy 3,5 mm z jednym skrzydłem oraz 4,5mm z dwoma skrzydłami, Biowchłanialny pin do odprysków chrząstki z kwasu mlekowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28850.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Linvatec Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31158.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2- Płytka resorbowalna, sterylna, prosta, 8 otworów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40334.31
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gebruder Martin GmbH & Co.KG
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34091.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3- Ekspander tkankowy, eliptyczny, gładki, z oddalonym portem, z zakresem pojemności 60-1000ml |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22222.22
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PAD Technologies Ltd. Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4- Miękki elastyczny, nietkany, sprasowany opatrunek |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, że w/w postępowanie dla Pakietu nr 4 podlega unieważnieniu. Uzasadnienie prawne : art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie ww. Pakietu nie zostały złożone żadne oferty w związku z tym, postępowanie we wskazanych pakietach zostaje unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5- Taśmy retrakcyjne. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12302.22
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Peters Surgical Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9907.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6- Substytut opony twardej, rozmiar 5cm x 5cm |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, że w/w postępowanie dla Pakietu nr 6 podlega unieważnieniu. Uzasadnienie prawne : art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie ww. Pakietu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do kwot ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7- Substytut opony twardej, rozmiar 7,5cm x 7,5cm Substytut opony twardej, rozmiar 10cm x 12,5cm |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, że w/w postępowanie dla Pakietu nr 7 podlega unieważnieniu. Uzasadnienie prawne : art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie ww. Pakietu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do kwot ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 8- Introducer dotętniczy udowy standardowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, że w/w postępowanie dla Pakietu nr 8 podlega unieważnieniu. Uzasadnienie prawne : art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie ww. Pakietu nie zostały złożone żadne oferty w związku z tym, postępowanie we wskazanyym pakiecie zostaje unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet nr 9- Zestaw do inkubatora zamkniętego CALEO: Zestaw doprowadzający wodę do nawilżacza inkubatora |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4444.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drager Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2362.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet nr 10- Obwody oddechowe jednorazowe sterylne lub mikrobiologicznie czyste współpracujące z respiratorami Medumat easy, Easy CPR, Standard . |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13194.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medseven Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18468.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet nr 11- Filtr do ssaka ACUVAC WEINMANN Pojemnik wielorazowy do w/w ssaka Uszczelka gumowa do w/w ssaka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31324.07
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medseven Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48524.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet nr 12- Zestaw do pozaustrojowego oczyszczania krwi |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, że w/w postępowanie dla Pakietu nr 12 podlega unieważnieniu. Uzasadnienie prawne : art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie ww. Pakietu nie zostały złożone żadne oferty w związku z tym, postępowanie we wskazanym pakiecie zostaje unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet nr 13- Maska krtaniowa dla noworodka Maska krtaniowa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, że w/w postępowanie dla Pakietu nr 13 podlega unieważnieniu. Uzasadnienie prawne : art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie ww. Pakietu nie zostały złożone żadne oferty w związku z tym, postępowanie we wskazanym pakiecie zostaje unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet nr 14- Zamknięty system do odsysania ciągłego w systemie zamkniętym na 24 godzin, dla noworodków |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8703.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. Drugaz Jacek Majewski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9288.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Pakiet nr 15- Zgłębniki żołądkowe z zatyczką |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, że w/w postępowanie dla Pakietu nr 15 podlega unieważnieniu. Uzasadnienie prawne : art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie ww. Pakietu nie zostały złożone żadne oferty w związku z tym, postępowanie we wskazanym pakiecie zostaje unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Pakiet nr 16- Zestaw czterokomorowy do drenażu klatki piersiowej, Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65111.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68256.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Pakiet nr 17- Elektroda ekg dla dorosłych z żelem przystosowana do pracy w środowisku MRI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
625.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Promed S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
810.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Pakiet nr 18- Zestaw do wkłucia lędźwiowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27777.78
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: Citonet-Pomorski Sp. z o.o. (Lider konsorcjum), Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A. (Członek konsorcjum)
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9720.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Pakiet nr 19- Osłona na kamerę 3D do urządzenia Einstein Vision 3D |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18518.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19880.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Pakiet nr 20- Podkład niejałowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10000.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mieczysław Kruszelnicki Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14580.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Pakiet nr 21- Szorty do kolonskopii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3407.41
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. k
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Pakiet nr 22- Pończochy przeciwzakrzepowe typu T.E.D |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Pakiet nr 23- Produkt do endoskopowego leczenia odpływów pęcherzowo-moczowodowych u dzieci |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44550.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Unitech Surgical Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48114.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie prawne: art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowały kryteria: cena - waga 98%, termin dostawy - waga 2%. Liczba punktów, którą można było uzyskać w ramach tych kryteriach obliczona zgodnie ze sposobem wskazanym w SIWZ. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert liczonej wg sposobu określonego w SIWZ tj. punkty za kryterium cena i termin dostawy. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
- "Świadczenie usług sprzątania zamkniętych obiektów sportowych wraz z pełnym zapleczem (bez pływalni), pomieszczeń przyległych do pływalni, pomieszczeń laboratoryjnych, Domu Studenta AWFiS Gdańsk".
- Ustawienie, remont, naprawa barier ochronnych na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
- Modernizacja klatek schodowych K5, K6 w ramach zadania: "Modernizacja budynku, w tym dostosowanie klatek schodowych do wymogów bezpieczeństwa pożarowego"
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa i montaż ekranów led - 2 zadania
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- "Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- Dostawa sprzętu okulistycznego: aparat OCT optyczny tomograf, USG okulistyczne, perymetr, lampa szczelinowa, optotyp, oftalmoskop bezpośredni, autorefraktometr dla Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- Zakup aparatu do mycia sond przezprzełykowych.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.