eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › "Zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej Teatru im. Stefana Żeromskiego w Kielcach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-07

Ogłoszenie nr 500055017-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.

Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach: "Zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej Teatru im. Stefana Żeromskiego w Kielcach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593325-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 27940400000, ul. ul. Sienkiewicza 32, 25507 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 446 048, e-mail zaopatrzenie@teatr-zeromskiego.com.pl, faks 413 444 765.
Adres strony internetowej (url): www.teatrzeromskiego.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej Teatru im. Stefana Żeromskiego w Kielcach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Teatru im. Stefana Żeromskiego w Kielcach: Zadanie 1 - Dostawa komputerów i oprogramowania, w ramach zadania należy dostarczyć: o Komputer + monitor - 3 zestawy o Urządzenie wielofunkcyjne w kolorze ze skanerem A3 - 1 sztuka o Pakiet Adobe Photoshop & Premiere Elements 15 Win PL - 1zestaw o CorelDRAW Graphics Suite X8 PL -1 sztuka o Zakup licencji na Pakiet Office 2016 PL - 4 sztuki Zadanie 2 - Dostawa nagłośnienia i multimediów, , w ramach zadania należy dostarczyć o Monitor sceniczny aktywny Turbosound TFX-122M-AN - - 6 sztuk o Zestaw konwerterów HDMI<>Ethernet do 60m z zintegrowanym zasilaniem -3 komplety o Zestaw konwerterów HDMI<->Ethernet do 120m z zewnętrznym zasilaniem - 4 komplety o Okablowanie - Patchkabel RJ45 Cat.6 S/STP, 50 metrów, czarny - 4 sztuki o Okablowanie - Patchkabel RJ45 Cat.6 S/STP, 30 metrów, czarny - 4 sztuki o Obiektyw do projektora Panasonic Et-Elw22 (0.8-1.0:1) szerokokątny - 1 sztuka o Mikser wideo Roland V-40HD - 1 sztuka o Odtwarzacz Blu-ray Tascam BD-01U -1 zestaw Zadanie 3 - Dostawa oświetlenia w ramach zadania należy dostarczyć: o Reflektor ledowy Robe Robin 300 Led Wash PLUS - 7 sztuk o Splitter PXM PX094 DMX -2 sztuki o Reflektor PAR LED RGBW 200 W w komplecie z (+Diffuser 40 +Diffuser 20+Diffuser 10+Skrzydełka ) - 2 sztuki

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2


Dodatkowe kody CPV: 32322000-6, 32342400-6, 31500000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - Dostawa komputerów i oprogramowania

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 1 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 - Dostawa nagłośnienia i multimediów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 2, nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3 - Dostawa oświetlenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU ELWO-LIGHT Piotr Wojtas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. II Pułku Lotniczego 28a/2
Kod pocztowy: 31-869
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67330.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67330.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67330.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.