eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa 7 zestawów optycznych składających się z mikroskopu cyfrowego, komputera i drukarki w ramach Projektu nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/15_001/0000004 pt. "Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-07

Ogłoszenie nr 500054974-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu: Dostawa 7 zestawów optycznych składających się z mikroskopu cyfrowego, komputera i drukarki w ramach Projektu nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/15_001/0000004 pt. "Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573774-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego nr 2 45-077 Opole NIP: 754-000-35-37 osoby do kontaktu: 1) w kwestiach formalnych -Eugenia Poniży, Anna Lis, Jarosław Hamadyk 2) w kwestiach merytorycznych - Robert Cieśla, Aleksander Mazurkiewicz dane do kontaktu: adres jw z dopiskiem "Zespół ds. zamówień publ." e-mail: zamowienia@op.policja.gov.pl
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach 40-038 Katowice, ul. Lompy 19 NIP: 634-01-37-913 osoby do kontaktu: Marcin Zawiązalec dane do kontaktu: marcin.zawiazalec@ka.policja.gov.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 53112570400000, ul. ul. Korfantego 2, 45077 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4545001, 4222670, e-mail zamowienia@opolska.policja.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://zamowienia.opolska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Wszystkie czynności związane z zamówieniem, w oparciu o udzielone pełnomocnictwo, przeprowadzi Komendant Wojewódzki Policji w Opolu. Czynności, o których mowa powyżej obejmują m. in.: a) przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę 7 sztuk zestawów optycznych, b) powołanie komisji przetargowej, c) wybór trybu udzielenia zamówienia, d) opracowanie i zatwierdzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), e) sporządzenie i przesłanie ogłoszeń i informacji przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, f) udzielanie wyjaśnień lub zmiany do treści SIWZ, g) podejmowanie decyzji o wykluczeniu wykonawców i odrzuceniu ofert, h) powoływanie biegłych, i) reprezentowanie Stron w postępowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz postępowaniu skargowym przed sądem z prawem do udzielania dalszych pełnomocnictw, j) dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub podjęcie decyzji o unieważnieniu postępowania Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Komendant Wojewódzki Policji w Opolu zawrze umowę z wyłonionym w przetargu wykonawcą w imieniu Komendanta Wojewódzkiego Policji w Katowicach w części dotyczącej przedmiotu umowy dla podległej mu jednostki oraz w imieniu własnym na dostawę sprzętu dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu. Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach dokona odbioru przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.Komendant Wojewódzki Policji w Opolu dokona odbioru przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. Każdy z zamawiających dokonuje płatności za część przedmiotu umowy, którego odbioru dokonał. Porozumienie zawarte między zamawiającymi nie obejmuje dochodzenia roszczeń przez Strony Porozumienia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa 7 zestawów optycznych składających się z mikroskopu cyfrowego, komputera i drukarki w ramach Projektu nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/15_001/0000004 pt. "Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WS-Z.2380. 17.2878 .2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie z zakresu obsługi siedmiu identycznych zestawów sprzętu, w ramach projektu "Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową" w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014-2020. Każdy zestaw złożony jest z mikroskopu cyfrowego, komputera i drukarki. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, sprawny i wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie starszy niż dwanaście miesięcy od daty produkcji. Dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikat "znak CE". Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wymogów w zakresie zapewnienia efektywności energetycznej dostarczanych urządzeń, wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 roku w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (Dz. U. UE L. nr 39 poz. 1). Wykonawca przedmiotu umowy musi posiadać autoryzację producenta oferowanych mikroskopów cyfrowych w zakresie ich sprzedaży, montażu oraz serwisu. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w wykazie parametrów technicznych, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38510000-3


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30232100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Delta Optical G.Matosek H. Matosek Sp.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowe Osiny, ul.Piękna 1
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165622.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 165622.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 353850.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.