To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-07
Ogłoszenie nr 500054974-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu: Dostawa 7 zestawów optycznych składających się z mikroskopu cyfrowego, komputera i drukarki w ramach Projektu nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/15_001/0000004 pt. "Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573774-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego nr 2 45-077 Opole NIP: 754-000-35-37 osoby do kontaktu: 1) w kwestiach formalnych -Eugenia Poniży, Anna Lis, Jarosław Hamadyk 2) w kwestiach merytorycznych - Robert Cieśla, Aleksander Mazurkiewicz dane do kontaktu: adres jw z dopiskiem "Zespół ds. zamówień publ." e-mail: zamowienia@op.policja.gov.pl
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach 40-038 Katowice, ul. Lompy 19 NIP: 634-01-37-913 osoby do kontaktu: Marcin Zawiązalec dane do kontaktu: marcin.zawiazalec@ka.policja.gov.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 53112570400000,
ul. ul. Korfantego
2,
45077
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4545001, 4222670, e-mail
zamowienia@opolska.policja.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://zamowienia.opolska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Wszystkie czynności związane z zamówieniem, w oparciu o udzielone pełnomocnictwo, przeprowadzi Komendant Wojewódzki Policji w Opolu. Czynności, o których mowa powyżej obejmują m. in.: a) przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę 7 sztuk zestawów optycznych, b) powołanie komisji przetargowej, c) wybór trybu udzielenia zamówienia, d) opracowanie i zatwierdzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), e) sporządzenie i przesłanie ogłoszeń i informacji przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, f) udzielanie wyjaśnień lub zmiany do treści SIWZ, g) podejmowanie decyzji o wykluczeniu wykonawców i odrzuceniu ofert, h) powoływanie biegłych, i) reprezentowanie Stron w postępowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz postępowaniu skargowym przed sądem z prawem do udzielania dalszych pełnomocnictw, j) dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub podjęcie decyzji o unieważnieniu postępowania Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Komendant Wojewódzki Policji w Opolu zawrze umowę z wyłonionym w przetargu wykonawcą w imieniu Komendanta Wojewódzkiego Policji w Katowicach w części dotyczącej przedmiotu umowy dla podległej mu jednostki oraz w imieniu własnym na dostawę sprzętu dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu. Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach dokona odbioru przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.Komendant Wojewódzki Policji w Opolu dokona odbioru przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. Każdy z zamawiających dokonuje płatności za część przedmiotu umowy, którego odbioru dokonał. Porozumienie zawarte między zamawiającymi nie obejmuje dochodzenia roszczeń przez Strony Porozumienia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 7 zestawów optycznych składających się z mikroskopu cyfrowego, komputera i drukarki w ramach Projektu nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/15_001/0000004 pt. "Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WS-Z.2380. 17.2878 .2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie z zakresu obsługi siedmiu identycznych zestawów sprzętu, w ramach projektu "Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową" w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014-2020. Każdy zestaw złożony jest z mikroskopu cyfrowego, komputera i drukarki. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, sprawny i wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie starszy niż dwanaście miesięcy od daty produkcji. Dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikat "znak CE". Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wymogów w zakresie zapewnienia efektywności energetycznej dostarczanych urządzeń, wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 roku w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (Dz. U. UE L. nr 39 poz. 1). Wykonawca przedmiotu umowy musi posiadać autoryzację producenta oferowanych mikroskopów cyfrowych w zakresie ich sprzedaży, montażu oraz serwisu. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w wykazie parametrów technicznych, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38510000-3
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30232100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
136500.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Delta Optical G.Matosek H. Matosek Sp.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
165622.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup subskrypcji na posiadane oprogramowanie systemowe VMware
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Nowy Dwór Prudnicki" - z podziałem na zadania
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- dostawa stanowiska identyfikacji wizualnej i druku 3D dla WIMiC - DE-dzp.272-154/24
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.