eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lelis › Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Lelis w okresie od 31.03.2018 do 30.03.2021

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-14

Ogłoszenie nr 500054949-N-2018 z dnia 14-03-2018 r.

Gmina Lelis: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Lelis w okresie od 31.03.2018 do 30.03.2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521049-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lelis, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Szkolna 37, 07402 Lelis, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 029 7611019 w. 17, e-mail info@lelis.ug.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.lelis.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.lelis.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Lelis w okresie od 31.03.2018 do 30.03.2021

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KTK.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR, ASS). 1. Zamówienie obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia Zamawiającego będącego w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych: 1. Urząd Gminy Lelis, 07 - 402 Lelis, ul. Szkolna 37, NIP: 7581356221, Regon: 000544409, 2. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Lelisie, 07 - 402 Lelis, ul. Szkolna 51A, NIP: 7581950088, Regon: 000640857, 3. Szkoła Podstawowa w Łęgu Przedmiejskim, 07 - 402 Lelis, Łęg Przedmiejski 80, NIP: 7582351355, Regon: 001105706, 4. Centrum Kultury - Biblioteki i Sportu w Lelisie, 07 - 402 Lelis, ul. Szkolna 48, NIP: 7582358914, Regon: 363395106, 5. Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Pawła II w Łęgu Starościńskim, 07 - 402 Lelis, Łęg Starościński 23, NIP: 7581950119, Regon: 001105712, 6. Ośrodek Pomocy Społecznej, 07 - 402 Lelis, ul. Szkolna 37, NIP: 7582200337, Regon: 140550249, 7. Szkoła Podstawowa w Obierwi, 07 - 402 Lelis, Obierwia 120A, NIP: 7582351361, Regon: 001105735, 8. Szkoła Podstawowa w Nasiadkach, 07 - 402 Lelis, Nasiadki 37, NIP: 7581950071, Regon: 001105729, 9. Szkoła Podstawowa w Olszewce, 07 - 402 Lelis, Olszewka 24A, NIP: 7581950065, Regon: 001105741, 10. Zakład Administracji Szkół i Przedszkoli w Lelisie, 07 - 402 Lelis, ul. Szkolna 48, NIP: 7581765304, Regon: 550432430, 11. Szkoła Podstawowa w Białobieli, 07 - 402 Lelis, Białobiel, ul. Szkolna 1, NIP: 7581950042, Regon: 001244655, 12. Szkoła Podstawowa w Dąbrówce, 07 - 402 Lelis, Dąbrówka 55, NIP: 7581950102, Regon: 001105698. 13. Jednostki OSP. 2. Miejsca ubezpieczenia: Teren Gminy Lelis, wszystkie miejsca prowadzenia działalności i posiadania mienia (obecne i przyszłe); dla sprzętu elektronicznego przenośnego teren Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami; dla wartości pieniężnych podczas transportu teren Rzeczypospolitej Polskiej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


Dodatkowe kody CPV: 66515000-3, 66515100-4, 66515200-5, 66515400-7, 66516000-0, 66516100-1, 66514110-0, 66516400-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 159423.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Przedstawicielstwo Regionalne w Poznaniu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Gen.T.Kutrzeby 12A/101
Kod pocztowy: 61-719
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159423.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159423.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 212693.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.