eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej- wideoskop przemysłowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-07

Ogłoszenie nr 500054880-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.

23 Baza Lotnictwa Taktycznego: Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej- wideoskop przemysłowy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603939-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

23 Baza Lotnictwa Taktycznego, Krajowy numer identyfikacyjny 71003764000000, ul. - -, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 553 505, e-mail 23blt.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 553 520.
Adres strony internetowej (url): www.23blt.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej- wideoskop przemysłowy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPRAWA ZP/41/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wideoskopu wraz z wyposażeniem na potrzeby 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SIWZ tj. formularzu cenowym. 2. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe wcześniej nieużywane, produkty muszą być w szczelnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. 3. Dostarczone produkty muszą posiadać atesty, niezbędne certyfikaty dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski (Deklaracja zgodności producenta, Karta techniczna produktu), w szczególności certyfikat CE (Conformité Européenne). Dokumenty te wymagane będą od wykonawcy, którego oferta będzie wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę, a także na każde żądanie Zamawiającego w trakcie oceny ofert. 4. Zamawiający wymaga, aby wymieniony towar był objęty gwarancją wystawioną przez Producenta na okres min. 24 miesięcy od daty dostawy. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów równoważnych, ale wówczas na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takich przypadkach, wykonawca dołączy do oferty opis techniczny równoważnego artykułu, kartę katalogową lub inny dokument potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego. 6. Przez artykuły równoważne Zamawiający rozumie te, które posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. 7. Jeżeli w opisie jest odwołanie do normy - Dostawca przedstawi deklarację Producenta o spełnianiu przez urządzenie wymogów wymienionej normy. Deklaracja może być ujęta w oficjalnym, polskojęzycznym katalogu - programie produkcji producenta. 8. Odbiorca sporządzi jakościowo - ilościowy protokół odbioru towaru, który będzie podstawą do opłacenia faktury. 9. Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą asortymentu ponosi dostawca. 10. Dostawa winna być zrealizowana jednorazowo do magazynu zamawiającego (znajdującego się na terenie 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego) w dni robocze( od poniedziałku do piątku) do godziny 14.00 na koszt wykonawcy po uprzednim telefonicznym powiadomieniu tel. 261 553 206 w terminie do:- 14 dni od dnia zawarcia umowy; 11. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii w celu potwierdzenia, że oferowane artykuły odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 12. Forma płatności - przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT po dostarczeniu asortymentu 13. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. "Projekt umowy" stanowiący zał. Nr 4 do SIWZ. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 8 Formularza cenowego - załącznik nr 1A- do SIWZ, wskazując produkt oferowany tzn. producenta lub/i nazwę produktu/symbol, które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować produkt. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp). 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp). 17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp). 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt 8 ustawy Pzp); 19. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp); 20. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 21. Szczegółowe ilości przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1A- do SIWZ - formularz cenowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 202700.01
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Olympus Polska Sp.z.o.o
Email wykonawcy: mikroskopy@olympus.pl
Adres pocztowy: ul Suwak 3
Kod pocztowy: 02-676
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 245631.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 245631.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 245631.02
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.