eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebielino › Budowa instalacji centralnego ogrzewania - Pensjonat Leśny w Wiatrołomie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-07

Ogłoszenie nr 500054844-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.

Nadleśnictwo Trzebielino: Budowa instalacji centralnego ogrzewania - Pensjonat Leśny w Wiatrołomie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600750-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Trzebielino, Krajowy numer identyfikacyjny 77069703900000, ul. , 77235 Trzebielino, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 580 244, e-mail trzebielino@szczecinek.lasy.gov.pl, faks 598 580 115.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_trzebielino/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa instalacji centralnego ogrzewania - Pensjonat Leśny w Wiatrołomie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr postępowania: ZG.270.1.5.2017.KP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem kotła na paliwa odnawialne oraz przygotowaniem magazynu na to paliwo. Zadanie realizowane jest dla budynku Pensjonatu Leśnego oraz budynku gospodarczego o nr inw. 108/11003. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej (projektowej), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiOR) stanowiącej załączniki nr 1A do SIWZ, w skład którego wchodzą następujące dokumenty: 1) Projekt budowlany 2) Przedmiar robót 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 4) Decyzje administracyjne, uzgodnienia i pozostałe dokumenty związane z realizacją planowanej inwestycji: - Decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 14 września 2017 r., znak spr.: ZND-III.5142.90.2017.ED, - zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 27.09.2017r UWAGA DO DOKUMENTACJI Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie działka nr 308/3, obręb Wiatrołom, gm. Miastko. Zakres prac obejmuje budowę zewnętrznej i wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody wraz z montażem kotła na paliwa odnawialne oraz przygotowaniem magazynu na to paliwo dla budynku Pensjonatu Leśnego oraz dla pomieszczeń w budynku gospodarczym. 3.2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 3.3. Unormowania, których zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia Podstawowe akty prawne: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych, zwaną dalej Prawo budowlane. - Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych. - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2010.109.719 z dnia 2010.06.22 z późn. zm.) 3.4. Ogólne zasady realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiot Umowy zostanie wykonany w zakresie określonym w projekcie budowlanym oraz STWiOR- zgodnie z przyjętą ofertą oraz SIWZ dla zamówienia publicznego. 2) Wykonawca prowadzić będzie roboty w oparciu o własne materiały i narzędzia. 3) Materiały i urządzenia, które zostaną użyte podczas wykonania niniejszej umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w tym w Prawie budowlanym i w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.), a także wymaganiom narzuconym w dokumentacji technicznej (projektowej) oraz STWiOR. 4) Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji SIWZ, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami. 5) Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane w postaci zarządu. 6) Zamawiający nie ogranicza zakresu przedmiotu zamówienia, który może być powierzony podwykonawcom. W zakresie podwykonawstwa zastosowanie mają przepisy określone w art. 143b-d PZP oraz w zapisy umowie, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za Wady Przedmiotu Umowy przez okres minimum 36 lub 48 miesięcy (zależnie od zobowiązania w Ofercie), licząc od daty Odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2017.459 z późn. m.). Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane gwarancji jakości równy okresowy udzielonej rękojmi licząc od daty Odbioru końcowego robót. Na urządzenia i materiały zakupione przez Wykonawcę, w tym na urządzenia i materiały wbudowane, Wykonawca udziela gwarancji zgodnej z gwarancją, jaką dają ich producenci, lecz nie krótszą niż ta określona w ofercie, licząc od daty Odbioru końcowego robót. 8) W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. Określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważne z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. 9) W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 PZP należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". 10) Obowiązki stawiane Wykonawcy przez Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu umowy, które mają wpływ m.in. na cenę oferty zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3.5. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie . W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 3.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją robót budowlanych (roboty budowlane) wchodzących w zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, określony w pkt 3.1. Jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 224947.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługowy Zakład Instalatorstwa Sanitarnego C.O. i Gaz Andrzej Buszmann
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mierosławskiego 36
Kod pocztowy: 77-100
Miejscowość: Bytów
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183651.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183651.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 209100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.