eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy (zamówienie podobne do umowy NZ/54/17).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-13

Ogłoszenie nr 500054136-N-2018 z dnia 13-03-2018 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy: awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy (zamówienie podobne do umowy NZ/54/17).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500032358-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 1044511900000, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (22) 277-30-27 , e-mail zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://www.zgnpragapld.waw.pl/strona/zamówienia-publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy (zamówienie podobne do umowy NZ/54/17).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/Wr/Rb/5/18.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki, i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane II.1.3) Określenie przedmiotu lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy. Zakres zamówienia będzie obejmował m.in.: - wymianę płyt chodnikowych, - wymianę krawężników, - przełożenie nawierzchni z trylinki, - wymianę chodników z płyt na kostkę betonową. Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. Zgłoszenie przez Zamawiającego awarii dotyczącej chodników i ulic zobowiązuję Wykonawcę do niezwłocznego (w czasie nie dłuższym niż 4 godziny) zabezpieczenia wskazanego miejsca do czasu wykonania naprawy. Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzone będzie protokółem odbioru robót. Zakres i termin realizacji zleconych robót będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku wymiany nawierzchni na kostkę betonową Zamawiający wymaga wykonania nawierzchni z kostki w kolorze szarym. Obowiązki wykonawcy oraz sposób rozliczeń: Pozostałe warunki opisu przedmiotu zamówienia zgodne z zapisami zawartymi w umowie nr NZ/54/17 z dnia 20 czerwca 2017 roku. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać powinny warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.). Zastrzega się ,że materiały wskazane z nazwy w przedmiarach robót oraz STWiOR należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. W przypadku wskazanych materiałów i wyrobów dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami Ustawy prawo budowlane, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną. Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. Zlecenia będą wystawiane dla określonego adresu wraz z zakresem robót określonym w przedmiarze i oszacowanym kosztem oraz terminem wykonania. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane w ramach zlecenia jednostkowego roboty budowlane, na okres min 36 miesięcy od daty odbioru tych robót. Czas wykonania zamówienia będzie wynosił od 14 do 60 dni odrębnie dla każdego zlecenia w zależności od zakresu robót występujących w danym zleceniu. Wprowadzenie na budowę nastąpi w okresie 3 dni roboczych od momentu przekazania zlecenia. Przewiduje się wykonanie: wymiany minimum 200m2 nawierzchni ulic oraz minimum 1000m2 nawierzchni chodników, maksymalnie planuje się wykonać wymianę nawierzchni na 6000 m2. Są to ilości przybliżone w okresie trwania umowy. Zlecenia będą wystawiane na podstawie rzeczywistych potrzeb

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233223-8, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 977007.60
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa HOSTA Iwona Łapińska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Płochocińska 35
Kod pocztowy: 03-044
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1200000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1200000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1200000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP/PN/Rb/30/17 została zawarta umowa z Wykonawcą nr NZ/54/17 w dniu 20.06.2017 r. na awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kost-ki beto-nowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. War-szawy. Obecnie Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia pu-blicznego które polegają na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót na warunkach określonych ww. umowie. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewi-dziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględ-niona przy obliczaniu jego wartości. Wartość powtórzonych podobnych robót budowlanych nie przekracza 100% całkowitej wartości umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.