To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-06
Ogłoszenie nr 500053829-N-2017 z dnia 06-11-2017 r.
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Powiatowych Zespołów Doradztwa Rolniczego należących do Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599595-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 300318600000,
ul. Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego
3,
83-422
Nowy Barkoczyn, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 326 39 24, e-mail
m.miler@podr.pl, s.kurczewska@podr.pl, faks
58 309 09 45.
Adres strony internetowej (url): www.podr.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Powiatowych Zespołów Doradztwa Rolniczego należących do Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PODR/DG/09/X/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Powiatowych Zespołów Doradztwa Rolniczego należących do Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu: Część I zamówienia: Dostawa mebli biurowych do biur: o PZDR Bytów, ul. Wojska Polskiego 33, 77-100 Bytów o PZDR Lębork ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork o PZDR Słupsk ul. Poniatowskiego 4A, 76-200 Słupsk o PZDR Chojnice ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice o PZDR Człuchów ul. Osiedle Młodych 9, 77-300 Człuchów Część II zamówienia: Dostawa mebli biurowych do biur: o Biuro w Sierakowicach, ul. Kartuska 25, 83-340 Sierakowice o PZDR Kościerzyna ul. Przemysłowa 7F, 83-400 Kościerzyna o Biuro w Lubaniu - budynek B, Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego 3, 83-422 Nowy Barkoczyn Część III zamówienia: Dostawa mebli biurowych do biur: o PZDR Puck ul. Wejherowska 5, 84-100 Puck o PZDR Wejherowo ul. Sobieskiego 241, 84-200 Wejherowo o PZDR Tczew Gniszewo ul. Parkowa 7, 83-110 Tczew Część IV zamówienia: Dostawa mebli biurowych do biur: o PZDR Kwidzyn ul. Fryderyka Chopina 26, 82-500 Kwidzyn o PZDR Nowy Dwór Gdański ul. Plac Wolności 22, 82-100 Nowy Dwór Gdański o PZDR Sztum ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39121100-7, 39131000-9, 39111100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I zamówienia: Dostawa mebli biurowych do biur |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
76594.31
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LaDeco sp. z o.o., al. Zwycięstwa 96/98/A205, 81-451 Gdynia
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
94211.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II zamówienia: Dostawa mebli biurowych do biur |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16392.15
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20162.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III zamówienia: Dostawa mebli biurowych do biur |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27200.81
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LaDeco sp. z o.o., al.. Zwycięstwa 96/98/A205, 81-451 Gdynia
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33457.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV zamówienia: Dostawa mebli biurowych do biur |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33552.03
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41269.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie budynku nr. 6 w Toruniu
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.