eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › "Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby uczestników kursu specjalistycznego wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-06

Ogłoszenie nr 500053550-N-2017 z dnia 06-11-2017 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku: "Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby uczestników kursu specjalistycznego wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Profesjonalne kadry medyczne - projekt kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie: 5.4 - Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych (nr projektu POWR.05.04.00-00-0018/15).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598472-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000, ul. Pl. Dąbrowskiego 2, 09402 Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 243 665 400, e-mail zamowienia@pwszplock.pl, faks 243 665 421.
Adres strony internetowej (url): www.pwszplock.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby uczestników kursu specjalistycznego wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA/PM/232-71/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: Część 1 - Prześcieradła jednorazowe Podkład włókninowy - dwuwarstwowy, celulozowy podkład na rolce 60cm-70cm x 50m., perforacja co 40 - 50 cm - 1 rolka. Podkład w kolorze białym,2 szt. Część 2 - Środek do dezynfekcji rąk spełniający niżej wskazane parametry: o alkoholowo-wodny, tiksotropowy żel do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk metodą wcierania. o żel o szerokim spektrum bakterio-, grzybo-, prątko- i wirusobójczym. Aktywny wobec: HIV 1, HBV, HCV, Rotavirus, Herpesvirus, Coronavirus, wirus grypy A [H1N1] i A NIBRG14 [H5N1], o produkt o neutralnym pH, nie zawierający barwników i substancji zapachowych. Produkt należy dostarczyć w pojemniku o pojemności 500 ml z atomizerem, sztuk 2. Część 3 - Rękawiczki winylowe bezpudrowe Rękawiczki jednorazowego użytku niejałowe, winylowe, bezpudrowe, niezawierające lateksu roz. S jedno opakowanie musi zawierać 100 sztuk. Rękawiczki jednorazowego użytku niejałowe, winylowe, bezpudrowe, niezawierające lateksu roz. M jedno opakowanie musi zawierać 100 sztuk. Rękawiczki jednorazowego użytku niejałowe, winylowe, bezpudrowe, niezawierające lateksu roz. L jedno opakowanie musi zawierać 100 sztuk. Część 4 - Papier do EKG Papier do aparatu EKG Ascard (112mm x 25m) - 20 sztuk. Część 5 - Elektrody jednorazowe do EKG Elektrody do aparatu EKG, samoprzylepne, jednorazowe. Dostarczane w opakowaniach po 50 szt. - 20 opakowań.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33141000-0


Dodatkowe kody CPV: 33141420-0, 33770000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Prześcieradła jednorazowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

działając na podstawie art. 89 ust. 1. pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku odrzuca ofertę Wykonawcy: Ipson sp. z.o.o, ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa ponieważ treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagał, aby do oferty przetargowej Wykonawcy dołączyli formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 SIWZ, w/w Wykonawca powyższego wymogu nie dopełnił albowiem do oferty nie został dołączony formularz cenowy. Wobec braku złożenia w ofercie wymaganego załącznika oferta zawiera wadę, która nie podlega również wyjaśnieniu w trybie art. 87 ust. 1 Pzp. Wyjaśnienie musiałoby, w tym przypadku prowadzić do uzupełnienia przez Wykonawcę brakującej istotnej treści oferty, co jest niedopuszczalne. Mając na uwadze powyższe oferta Wykonawcy Ipson sp. z.o.o, ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa nie spełnia warunku określonego w art. 82 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych i została odrzucona w przedmiotowym postępowaniu stosownie do regulacji zawartej w art. 89 ust. 1 pkt 2. W związku z powyższym działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1, 3, 4, 5, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Środki do dezynfekcji rąk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37.77
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alpinus Chemia Sp. z.o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Garbary 5
Kod pocztowy: 86-050
Miejscowość: Solec Kujawski
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38.88
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Rękawiczki vinylowe bezpudrowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Jednocześnie działając na podstawie art. 89 ust. 1. pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku odrzuca ofertę Wykonawcy: Ipson sp. z.o.o, ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa ponieważ treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagał, aby do oferty przetargowej Wykonawcy dołączyli formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 SIWZ, w/w Wykonawca powyższego wymogu nie dopełnił albowiem do oferty nie został dołączony formularz cenowy. Wobec braku złożenia w ofercie wymaganego załącznika oferta zawiera wadę, która nie podlega również wyjaśnieniu w trybie art. 87 ust. 1 Pzp. Wyjaśnienie musiałoby, w tym przypadku prowadzić do uzupełnienia przez Wykonawcę brakującej istotnej treści oferty, co jest niedopuszczalne. Mając na uwadze powyższe oferta Wykonawcy Ipson sp. z.o.o, ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa nie spełnia warunku określonego w art. 82 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych i została odrzucona w przedmiotowym postępowaniu stosownie do regulacji zawartej w art. 89 ust. 1 pkt 2. W związku z powyższym działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1, 3, 4, 5, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Papier do EKG

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Jednocześnie działając na podstawie art. 89 ust. 1. pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku odrzuca ofertę Wykonawcy: Ipson sp. z.o.o, ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa ponieważ treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagał, aby do oferty przetargowej Wykonawcy dołączyli formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 SIWZ, w/w Wykonawca powyższego wymogu nie dopełnił albowiem do oferty nie został dołączony formularz cenowy. Wobec braku złożenia w ofercie wymaganego załącznika oferta zawiera wadę, która nie podlega również wyjaśnieniu w trybie art. 87 ust. 1 Pzp. Wyjaśnienie musiałoby, w tym przypadku prowadzić do uzupełnienia przez Wykonawcę brakującej istotnej treści oferty, co jest niedopuszczalne. Mając na uwadze powyższe oferta Wykonawcy Ipson sp. z.o.o, ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa nie spełnia warunku określonego w art. 82 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych i została odrzucona w przedmiotowym postępowaniu stosownie do regulacji zawartej w art. 89 ust. 1 pkt 2. W związku z powyższym działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1, 3, 4, 5, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Elektrody jednorazowe do EKG

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Jednocześnie działając na podstawie art. 89 ust. 1. pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku odrzuca ofertę Wykonawcy: Ipson sp. z.o.o, ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa ponieważ treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagał, aby do oferty przetargowej Wykonawcy dołączyli formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 SIWZ, w/w Wykonawca powyższego wymogu nie dopełnił albowiem do oferty nie został dołączony formularz cenowy. Wobec braku złożenia w ofercie wymaganego załącznika oferta zawiera wadę, która nie podlega również wyjaśnieniu w trybie art. 87 ust. 1 Pzp. Wyjaśnienie musiałoby, w tym przypadku prowadzić do uzupełnienia przez Wykonawcę brakującej istotnej treści oferty, co jest niedopuszczalne. Mając na uwadze powyższe oferta Wykonawcy Ipson sp. z.o.o, ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa nie spełnia warunku określonego w art. 82 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych i została odrzucona w przedmiotowym postępowaniu stosownie do regulacji zawartej w art. 89 ust. 1 pkt 2. W związku z powyższym działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1, 3, 4, 5, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.