Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-03
Ogłoszenie nr 500053289-N-2017 z dnia 03-11-2017 r.
Łódź:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 605370-N-2017
Data: 30/10/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
"Bionanopark" sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 47321432900000,
ul. Dubois
114/116,
93-465
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 844 444, e-mail
przetargi@bionanopark.pl, faks
426 845 000.
Adres strony internetowej (url): www.bionanopark.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Punkt:
II.4)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu
laboratoryjnego, materiałów drukujących i eksploatacyjnych do drukarki 3D, szkła
laboratoryjnego, odczynników chemicznych oraz jednorazowych materiałów zużywalnych
objęta dwoma projektami, a mianowicie: - Projektem pt. "Innowacyjna technologia
chirurgiczna z urządzeniem implantowanym (IP) rozszerzająca efektywne leczenie
kręgosłupa degeneracyjnego - badania modelowe" realizowanym na podstawie umowy nr
PBS3/B9/45/2015 z dnia 28.07.2015 r. o wykonanie i finansowanie w ramach Programu
Badań Stosowanych oraz - Projektem nr DOB-BIO6/16/44/2014 finansowanym przez
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w ramach konkursu nr 6/2014 na wykonanie
projektów w zakresie badań naukowych lub prac rozwojowych na rzecz obronności i
bezpieczeństwa państwa "Opracowanie na potrzeby wymiaru sprawiedliwości wzorców
nowych substancji psychoaktywnych oraz szybkich testów do ich wykrywania". Przedmiot
zamówienia podzielony został ogółem na pięć Części, określonych szczegółowo w
Załącznikach od nr 1A.1. do nr 1A.2. do SIWZ - obejmujących dwie części odpowiednio od
nr 1 do 2 oraz w Załącznikach od nr 1B.1. do nr 1B.3. do SIWZ - obejmujących kolejne trzy
części odpowiednio od nr 3 do 5, pn. Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny
określający cenę oferty. Wyżej wskazany podział danych części w poszczególnych
Załącznikach od nr 1A.1 do nr 1A.2. i od nr 1B.1. do nr 1B.3. jest istotny dla Zamawiającego
z uwagi na przyporządkowanie określonych części do Zadań z danego Projektu. 1.A. W
ramach Projektu pt. "Innowacyjna technologia chirurgiczna z urządzeniem implantowanym
(IP) rozszerzająca efektywne leczenie kręgosłupa degeneracyjnego - badania modelowe"
realizowanego na podstawie umowy nr PBS3/B9/45/2015 z dnia 28.07.2015 r. o wykonanie i
finansowanie w ramach Programu Badań Stosowanych przedmiot zamówienia podzielony
został na dwie Części, tj.: 1.A.1. Część nr 1 obejmuje dostawę drobnego sprzętu
laboratoryjnego określoną w Załączniku nr 1A.1. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia -
Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty; 1.A.2. Część nr 2 obejmuje dostawę materiałów
drukujących (filament) i eksploatacyjnych do drukarki Ultimaker 3 określoną w Załączniku nr
1A.2. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę
oferty. 1.B. W ramach Projektu nr DOB-BIO6/16/44/2014 finansowanego przez Narodowe
Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w ramach konkursu nr 6/2014 na wykonanie projektów
w zakresie badań naukowych lub prac rozwojowych na rzecz obronności i bezpieczeństwa
państwa "Opracowanie na potrzeby wymiaru sprawiedliwości wzorców nowych substancji
psychoaktywnych oraz szybkich testów do ich wykrywania" przedmiot zamówienia
podzielony został na trzy Części, tj.: 1.B.1. Część nr 3 obejmuje dostawę odczynników
chemicznych określoną w Załączniku nr 1B.1. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia -
Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty; 1.B.2. Część nr 4 obejmuje dostawę szkła
laboratoryjnego określoną w Załączniku nr 1B.2. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia -
Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty; 1.B.3. Część nr 5 obejmuje dostawę
jednorazowych materiałów zużywalnych określoną w Załączniku nr 1B.3. do SIWZ - Opis
przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Szczegółowe
wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia
zawarte zostały w treści Załączników do SIWZ wskazanych powyżej oraz w treści Załącznika
nr 1A do SIWZ - Formularz Ofertowy dotyczący Części od nr 1 do 2, w treści Załącznika nr
1B do SIWZ - Formularz Ofertowy dotyczący Części od nr 3 do 5, a także w treści wzoru
umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu
laboratoryjnego, materiałów drukujących i eksploatacyjnych do drukarki 3D, szkła
laboratoryjnego, odczynników chemicznych oraz jednorazowych materiałów zużywalnych
objęta dwoma projektami, a mianowicie: - Projektem pt. "Innowacyjna technologia
chirurgiczna z urządzeniem implantowanym (IP) rozszerzająca efektywne leczenie
kręgosłupa degeneracyjnego - badania modelowe" realizowanym na podstawie umowy nr
PBS3/B9/45/2015 z dnia 28.07.2015 r. o wykonanie i finansowanie w ramach Programu
Badań Stosowanych oraz - Projektem nr DOB-BIO6/16/44/2014 finansowanym przez
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w ramach konkursu nr 6/2014 na wykonanie
projektów w zakresie badań naukowych lub prac rozwojowych na rzecz obronności i
bezpieczeństwa państwa "Opracowanie na potrzeby wymiaru sprawiedliwości wzorców
nowych substancji psychoaktywnych oraz szybkich testów do ich wykrywania". Przedmiot
zamówienia podzielony został ogółem na sześć Części, określonych szczegółowo w
Załącznikach od nr 1A.1. do nr 1A.2. do SIWZ - obejmujących dwie części odpowiednio od
nr 1 do 2 oraz w Załącznikach od nr 1B.1. do nr 1B.4. do SIWZ - obejmujących kolejne cztery
części odpowiednio od nr 3 do 6, pn. Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny
określający cenę oferty. Wyżej wskazany podział danych części w poszczególnych
Załącznikach od nr 1A.1 do nr 1A.2. i od nr 1B.1. do nr 1B.4. jest istotny dla Zamawiającego
z uwagi na przyporządkowanie określonych części do Zadań z danego Projektu. 1.A. W
ramach Projektu pt. "Innowacyjna technologia chirurgiczna z urządzeniem implantowanym
(IP) rozszerzająca efektywne leczenie kręgosłupa degeneracyjnego - badania modelowe"
realizowanego na podstawie umowy nr PBS3/B9/45/2015 z dnia 28.07.2015 r. o wykonanie i
finansowanie w ramach Programu Badań Stosowanych przedmiot zamówienia podzielony
został na dwie Części, tj.: 1.A.1. Część nr 1 obejmuje dostawę drobnego sprzętu
laboratoryjnego określoną w Załączniku nr 1A.1. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia -
Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty; 1.A.2. Część nr 2 obejmuje dostawę materiałów
drukujących (filament) i eksploatacyjnych do drukarki Ultimaker 3 określoną w Załączniku nr
1A.2. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę
oferty. 1.B. W ramach Projektu nr DOB-BIO6/16/44/2014 finansowanego przez Narodowe
Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w ramach konkursu nr 6/2014 na wykonanie projektów
w zakresie badań naukowych lub prac rozwojowych na rzecz obronności i bezpieczeństwa
państwa "Opracowanie na potrzeby wymiaru sprawiedliwości wzorców nowych substancji
psychoaktywnych oraz szybkich testów do ich wykrywania" przedmiot zamówienia
podzielony został na cztery Części, tj.: 1.B.1. Część nr 3 obejmuje dostawę odczynników
chemicznych określoną w Załączniku nr 1B.1. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia -
Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty; 1.B.2. Część nr 4 obejmuje dostawę szkła
laboratoryjnego określoną w Załączniku nr 1B.2. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia -
Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty; 1.B.3. Część nr 5 obejmuje dostawę
jednorazowych materiałów zużywalnych określoną w Załączniku nr 1B.3. do SIWZ - Opis
przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty; 1.B.4. Część nr 6 obejmuje dostawę jednorazowych materiałów zużywalnych określoną w Załączniku nr 1B.4. do SIWZ - Opis
przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Szczegółowe
wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia
zawarte zostały w treści Załączników do SIWZ wskazanych powyżej oraz w treści Załącznika
nr 1A do SIWZ - Formularz Ofertowy dotyczący Części od nr 1 do 2, w treści Załącznika nr
1B do SIWZ - Formularz Ofertowy dotyczący Części od nr 3 do 6, a także w treści wzoru
umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Punkt:
III.7)
W ogłoszeniu jest:
1) Na potwierdzenie zgodności oferty z treścią SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do
przedłożenia: a) Załącznika nr 1A - Formularz Ofertowy dot. Części od nr 1 do 2; b)
Załącznika nr 1B - Formularz Ofertowy dot. Części od nr 3 do 5; c) Załącznika nr 1A.1. -
Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty - Jeżeli
Wykonawca składa ofertę na Część nr 1; d) Załącznika nr 1A.2. - Opis przedmiotu
zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty - Jeżeli Wykonawca składa ofertę
na Część nr 2; e) Załącznika nr 1B.1. - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny
określający cenę oferty - Jeżeli Wykonawca składa ofertę na Część nr 3; f) Załącznika nr
1B.2. - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty - Jeżeli
Wykonawca składa ofertę na Część nr 4; g) Załącznika nr 1B.3. - Opis przedmiotu
zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty - Jeżeli Wykonawca składa ofertę
na Część nr 5; 2) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające,
że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
- w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy
Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć ww. oświadczenie w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,
tj. informacji z otwarcia ofert. 3) Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, w
przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia i/lub pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do podpisania oferty,
jeśli z dokumentów Wykonawcy nie wynika umocowanie do działania w firmie. 4)
Informacja o dokumentach składanych przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawarta jest w podrozdziale 6.A
SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
1) Na potwierdzenie zgodności oferty z treścią SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do
przedłożenia: a) Załącznika nr 1A - Formularz Ofertowy dot. Części od nr 1 do 2; b)
Załącznika nr 1B - Formularz Ofertowy dot. Części od nr 3 do 6; c) Załącznika nr 1A.1. -
Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty - Jeżeli
Wykonawca składa ofertę na Część nr 1; d) Załącznika nr 1A.2. - Opis przedmiotu
zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty - Jeżeli Wykonawca składa ofertę
na Część nr 2; e) Załącznika nr 1B.1. - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny
określający cenę oferty - Jeżeli Wykonawca składa ofertę na Część nr 3; f) Załącznika nr
1B.2. - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty - Jeżeli
Wykonawca składa ofertę na Część nr 4; g) Załącznika nr 1B.3. - Opis przedmiotu
zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty - Jeżeli Wykonawca składa ofertę
na Część nr 5; h) Załącznika nr 1B.4. - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty - Jeżeli Wykonawca składa ofertę na Część nr 6. 2) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające,
że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
- w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy
Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć ww. oświadczenie w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,
tj. informacji z otwarcia ofert. 3) Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, w
przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia i/lub pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do podpisania oferty,
jeśli z dokumentów Wykonawcy nie wynika umocowanie do działania w firmie. 4)
Informacja o dokumentach składanych przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawarta jest w podrozdziale 6.A
SIWZ.
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Załącznik I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 6 Nazwa: Dostawa jednorazowych materiałów zużywalnych. 1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa jednorazowych materiałów zużywalnych określona w Załączniku nr 1B.4. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści Załącznika nr 1B do SIWZ - Formularz Ofertowy oraz wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres
w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Cena Znaczenie 90,00 Kryterium Termin wykonania zamówienia Znaczenie 10,00
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont związany z wydzieleniem pracowni komputerowej z sal C118, C119 i C120 w budynku Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Banacha 22 w Łodzi
- sukcesywne dostawy środków czystości
- "Remont ul. Stefana Jaracza na odcinku od ul. Jana Kilińskiego do ul. Wschodniej wraz ze skrzyżowaniem w podziale na 2 Zadania"
- Usługa badawcza "Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesie pracy - szanse, wymagania, wyzwania dla pracowników i pracodawców. Przegląd branż w województwie łódzkim."
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych będących we władaniu Zarządu Lokali Miejskich - 3 części
- 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.