eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, ich złomowanie lub utylizacja.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-03

Ogłoszenie nr 500053196-N-2017 z dnia 03-11-2017 r.

Miasto Opole: Dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, ich złomowanie lub utylizacja.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591977-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Opole, Krajowy numer identyfikacyjny 53141266800000, ul. Rynek-Ratusz -, 45-015 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 44 38 702, e-mail pzp@um.opole.pl, faks 77 44 58 326.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.opole.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, ich złomowanie lub utylizacja.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: 1) Wykonanie tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych wg wzorów zgodnych z Załącznikiem nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1038), a także na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585). Szacunkową ilość tablic, na podstawie której Zamawiający dokona porównania ofert, podaje się w poniższej tabeli: - tablica zwyczajna samochodowa (jednorzędowa i dwurzędowa) - 32 000 sztuk - tablica zwyczajna motocyklowa i ciągnikowa - 1 000 sztuk - tablica zwyczajna motorowerowa - 500 sztuk - tablica indywidualna - 200 sztuk - tablica zabytkowa - 100 sztuk - tablica tymczasowa i badawcza samochodowa (jednorzędowa i dwurzędowa) - 300 sztuk - tablica tymczasowa i badawcza motocyklowa - 100 sztuk - tablica tymczasowa i badawcza motorowerowa - 100 sztuk - Wtórnik tablica samochodowa, trzecia tablica - 3 920 sztuk - Wtórnik tablica motocyklowa i ciągnikowa - 200 sztuk - Wtórnik tablica motorowerowa - 100 sztuk. Natomiast minimalna ilość sztuk tablic, jaką Zamawiający zamówi podana jest w poniższej tabeli: - tablica zwyczajna samochodowa (jednorzędowa i dwurzędowa) - 19 000 sztuk - tablica zwyczajna motocyklowa i ciągnikowa - 300 sztuk - tablica zwyczajna motorowerowa - 200 sztuk - tablica indywidualna - 10 sztuk - tablica zabytkowa - 5 sztuk - tablica tymczasowa i badawcza samochodowa (jednorzędowa i dwurzędowa) - 300 sztuk - tablica tymczasowa i badawcza motocyklowa - 10 sztuk - tablica tymczasowa i badawcza motorowerowa - 10 sztuk - Wtórnik tablica samochodowa, trzecia tablica - 1000 sztuk - Wtórnik tablica motocyklowa i ciągnikowa - 30 sztuk - Wtórnik tablica motorowerowa - 10 sztuk 2) Dostawa wykonanych tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych: o dostarczenie tablic rejestracyjnych w terminie 7 dni po otrzymaniu zamówienia, na koszt własny wykonawcy do siedziby Zamawiającego wraz z dostarczeniem na wskazane miejsce - na bieżąco - na podstawie składanych zamówień częściowych, o wykonanie i dostarczenie wtórników tablic w terminie do 2 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia, o awaryjną dostawę uzgodnionej ilości tablic w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia. 3) Nieodpłatny odbiór z siedziby Zamawiającego i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych na koszt dostawcy, najpóźniej w ciągu 7 dni od daty powiadomienia (przynajmniej raz w miesiącu). 4) Bezpłatne użyczenie i instalacja oprogramowania na jednym stanowisku komputerowym Zamawiającego, umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie minimum 2 osób w siedzibie Zamawiającego, w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące funkcjonalności: - możliwość automatycznego tworzenia formularza zamówienia na wszystkie rodzaje tablic, na wtórniki, z możliwością wysłania go w formie elektronicznej, - automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych (tzw. gospodarka numerami), aplikacja powinna umożliwiać śledzenie, jakie numery rejestracyjne zostały już zamówione i nie dopuścić do powtórnego zamówienia tych samych numerów tablic, - ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, - baza danych wszystkich dostępnych wyróżników - wynikających z przepisów w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, - wykonawca winien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmian w przepisach, - wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia nowego oprogramowania, w przypadku nieusunięcia awarii w oprogramowaniu w ciągu 7 dni od zgłoszenia awarii. Uwaga dla Wykonawców: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. Ww. certyfikat Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: www.bip.um.opole.pl w formie plików do pobrania wzór umowy (z załącznikami).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30195000-2


Dodatkowe kody CPV: 34928472-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 248174.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AIM sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rychla 18
Kod pocztowy: 41-948
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 305255.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 305255.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 355323.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.