eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pałecznica › Przebudowa budynku Domu Ludowego w Pałecznicy na potrzeby Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-12

Ogłoszenie nr 500052810-N-2018 z dnia 12-03-2018 r.

Gmina Pałecznica: Przebudowa budynku Domu Ludowego w Pałecznicy na potrzeby Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Utworzenie Placówki Wsparcia Dziennego przy Parafii w Pałecznicy" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 9 Oś Priorytetowa: Region spójny społecznie Działanie 9.2.: Usługi społeczne I zdrowotne Poddziałanie 9.2.1.: Usługi społeczne I zdrowotne w regionie Typ projektu: C.wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży. Numer projektu: RPMP.09.02.01-12-0380/17

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516803-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Beneficjent - PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA PW. ŚW. JAKUBA APOSTOŁA, ul. św. Jakuba 10, 32-109 Pałecznica w imieniu którego działa Partner - GMINA PAŁECZNICA, ul. św. Jakuba 11 32-109 Pałecznica, Tel: (41) 38-48-037, Fax: (41) 38-48-037 w. 19 e-mail: urzad@palecznica.pl, Elektroniczna Skrzynka Podawcza na platformie ePUAP:/2gd150naam/skrytka


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pałecznica, Krajowy numer identyfikacyjny 29000722400000, ul. ul. św. Jakuba 11, 32109 Pałecznica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-41 3848037, e-mail kielarm@poczta.onet.pl, faks 0-41 3848107.
Adres strony internetowej (url): http://palecznica.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku Domu Ludowego w Pałecznicy na potrzeby Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZWG.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku, pełniącego obecnie funkcję Domu Ludowego, zlokalizowanego przy ul. Strażackiej 5/1 w Pałecznicy na potrzeby Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży (dalej: PWD).Całkowita powierzchnia budynku 791,51 m², w tym powierzchnia przebudowy na cele PWD - 290,86 m².Opis budynku:oparter: duża sala -108,0 m², mała sala -26,21 m², magazyn -9,59 m², kuchnia -9,85 m², w-c -3,60 m², łazienka -3,58 m², korytarz -21,13 m².oI piętro: korytarze -30,72 m², sala nr 1 - 12,47 m², sala nr 2 - 8,96 m², sala nr 3 - 9,25 m², sala nr 4 - 9,00 m², sala nr 5 - 19,62 m², w-c 1- 14,88 m², w-c 2 - 4,00 m². 2.Przewiduje się w szczególności następujące roboty: a)wymiana lub montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej; b)wykonanie lub uzupełnienie ścianek działowych; c)przeróbka instalacji wewnętrznych (elektrycznej, wod-kan i c.o.);d)montaż elementów oświetlenia i osprzętu elektrycznego, grzejników, baterii i urządzeń sanitarnych;e)wykonanie schodów;f)wykonanie i uzupełnienie tynków wewnętrznych; g)uzupełnienie i wyrównanie podłoży pod posadzki; h)wykonanie/uzupełnienie izolacji cieplnych i przeciwdżwiękowych; i)wykonanie okładzin ścian i podłóg; j)wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych;k)roboty malarskie;l)wykonanie instalacji alarmowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w załącznikach nr 8 i nr 9 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 451839.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "PREBUDREM" KRZYSZTOF ŁACH
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strażacka 47
Kod pocztowy: 30-737
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 549000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 549000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 549000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.