eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Michałowice w sezonach zimowych2017-2018, 2018-2019

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-02

Ogłoszenie nr 500052736-N-2017 z dnia 02-11-2017 r.

Gmina Michałowice: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Michałowice w sezonach zimowych: 2017-2018, 2018-2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602855-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Michałowice, Krajowy numer identyfikacyjny 351555714, ul. Pl. Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123 885 740, e-mail sekretariat@michalowice.malopolska.pl, faks 123 885 035.
Adres strony internetowej (url): www.michalowice.malopolska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Michałowice w sezonach zimowych: 2017-2018, 2018-2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg (ZUD) gminnych na terenie Gminy Michałowice w sezonach zimowych 2017-2018, 2018-2019. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań i czynności: 2.1. przygotowanie materiałów (zakup, transport, magazynowanie materiałów do uszarstniania dróg i zwalczania śliskości), 2.2. przygotowanie sprzętu do realizacji ZUD, 2.3. odśnieżanie jezdni drogowej na całej szerokości, 2.4. odśnieżanie chodników i tras rowerowych, 2.5. odśnieżanie poboczy oraz obiektów towarzyszących - np.: zatok i przystanków autobusowych, parkingów, itp., 2.6. usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie nawierzchni dróg materiałami do zwalczania śliskości, materiałami z dodatkiem soli, wyjątkowo solą; 2.7. utrzymywanie gotowości do podjęcia czynności ZUD przez pracowników i sprzęt, 2.8. patrolowanie dróg, a w szczególności: a) koordynacja ZUD na terenie Gminy Michałowice dla dróg gminnych i wewnętrznych; b) przekazywanie informacji o stanie dróg w formie meldunków telefonicznych do Urzędu Gminy, co najmniej raz dziennie. W sytuacjach zagrożenia przejezdności - stosownie do potrzeb. c) zapewnienie łączności z pracownikami i operatorami dyżurującymi oraz kierującymi sprzętem. 2.9. pozimowe usunięcie materiałów sypkich używanych do uszorstnienia dróg (tj. jezdni i poboczy) z dróg ujętych w I i II kolejności odśnieżania wraz z odwozem usuniętych materiałów przez Wykonawcę - miejsce odwozu i składowania w zakresie czynności Wykonawcy. Usunięcie pozostałych po zimie materiałów sypkich obejmuje całą szerokość jezdni, chodników i tras rowerowych oraz usunięcie materiałów sypkich z pobocza - na szerokość: min 50cm - max 100cm z wyprofilowaniem spadku pobocza od jezdni drogowej min 1% w kierunku pobocza lub rowu odwadniającego. 3. Po zakończeniu każdego sezonu wykonanie usunięcia poziomowych materiałów sypkich odbywać się będzie w miesiącu kwietniu. 4. Łączna długość dróg gminnych, które będą objęte usługą ZUD w I i II kolejności wynosi: 81,06km. 5. Drogi, na których będzie realizowana usługa ZUD zostały podzielone na dwie kolejności utrzymania przejezdności zgodnie z załącznikiem nr 2 do Projektu umowy - wykaz dróg. 6. Przebieg dróg wyznaczonych do ZUD przedstawia mapa - załącznik nr 3 do Projektu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 725400
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Michałowicach
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Młodziejowice nr 150
Kod pocztowy: 32-091
Miejscowość: 32-091
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 875448
Oferta z najniższą ceną/kosztem 875448
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 875448
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.