eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Przebudowa dróg powiatowych polegająca na budowie chodnika z podziałem na zadaniaZadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1336R Sielec - Będziemyśl - Dąbrowa polegająca na budowie chodnika w miejscowości Olchowa Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343R Gnojnica - Broniszów polegająca na budowie chodnika w miejscowości Gnojnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-02

Ogłoszenie nr 500052721-N-2017 z dnia 02-11-2017 r.

Powiat Ropczycko - Sędziszowski: Przebudowa dróg powiatowych polegająca na budowie chodnika z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1336R Sielec - Będziemyśl - Dąbrowa polegająca na budowie chodnika w miejscowości Olchowa Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343R Gnojnica - Broniszów polegająca na budowie chodnika w miejscowości Gnojnica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587250-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Ropczycko - Sędziszowski, Krajowy numer identyfikacyjny 69058143600000, ul. ul. Konopnickiej 5, 39100 Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 218 306, e-mail ropczyce@pro.onet.pl, faks 172 228 571.
Adres strony internetowej (url): www.spropczyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg powiatowych polegająca na budowie chodnika z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1336R Sielec - Będziemyśl - Dąbrowa polegająca na budowie chodnika w miejscowości Olchowa Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343R Gnojnica - Broniszów polegająca na budowie chodnika w miejscowości Gnojnica

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WD.272.1.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robot budowlanych obejmuje: a) W ramach zadania Nr 1 - wykonanie robót budowlanych polegających na budowie jednostronnego chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1336R Sielec - Będziemyśl - Dąbrowa w w miejscowości Olchowa w zakresie określonym w kosztorysie ofertowym, dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsługa geodezyjną oraz złożyć geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. b) W ramach zadania Nr 2 - wykonanie robót budowlanych polegających na budowie jednostronnego chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1343R Gnojnica - Broniszów w miejscowości Gnojnica w zakresie określonym w kosztorysie ofertowym, dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsługa geodezyjną oraz złożyć geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Dotyczy wszystkich zadań: a) Na czas wykonywania robot, na odcinkach objętych danymi zadaniami należy wprowadzić oznakowanie wg. zatwierdzonego "Projektu czasowej organizacji ruchu". Projekt taki opracuje Wykonawca Robót i przedłoży do zatwierdzenia Zamawiającemu wraz z opinią miejscowej Komendy Powiatowej Policji b) W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. c) Roboty należy wykonać zgodnie Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. d) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Część 4 SIWZ. 7.1 Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.): 1) roboty wykonywane przez pracowników fizycznych realizacji zamówienia w ramach poszczególnych zadań Nr 1 i 2. 7.2 Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: 1) Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 2.1. do SIWZ. 2) Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenia osób wykonujących ww czynności, potwierdzające że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń, bądź przedstawienie oświadczeń niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 3) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenia zatrudnionych osób o zatrudnieniu na umowę o pracę, oraz będzie przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS od umów o pracę zatrudnionych osób. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. 7.3 W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 6.2 SIWZ Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 100 zł. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji wymaganych czynności osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 0,5 % całkowitego wynagrodzenia, za każdą osobę zatrudnioną w oparciu o inny stosunek prawny niż stosunek pracy. 7.4 Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 p.z.p. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia o jakim stanowi art. 36aa ust. 3 p.z.p., tzn. maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, bądź wszystkie 2 części przedmiotu zamówienia. 7.5 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 polegających na wykonaniu robót o podobnych charakterze do przedmiotu zamówienia na dalszym odcinku w ramach istniejącego projektu do 50% wartości przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań. Zamówienia te będą polegać na wykonaniu dalszego odcinka chodnika. 7.6 Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia Zamawiający rozumie: 1) wykonanie warstw konstrukcyjnych chodnika 7.7 Wykonawca może powierzyć wykonanie pozostałej części zamówienia podwykonawcy. 7.8 Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Części 4 - Wzór umowy. 7.9 W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców bez względu na to, czy są to jednocześnie podmioty, na ktorych zasobach polega. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, wykonawca podał, o ile są już znane, nazwy, albo imiona I nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanycn w takie roboty czy usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiająjącego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówiwnia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym czasie zamierza powierzyć realizację robot budowlanych lub usług. 7.10 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Obowiązek ten dotyczy dalszych podwykonawców . 7.11 Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 7.12 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 7.13 Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu zadania do złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch ezemplarzach. 7.14 Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w jej załącznikach (w szczególności w projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, źródła, szczególnego procesu lub pochodzenia materiałów czy urządzeń służących do wykonania robot budowlanych będących przedmiotem zamówienia dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robot urządzenia I materiały powinny spełniać paramerty okreśłone w dokumentacji projektowej I nie powinny byc gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza rynkowe odpowiedniki o paramertach nie gorszych niż wsklazane. Ciężar udowodnienia, że materiały (wyroby), urządzenia są równoważne w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiajacego spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1336R Sielec - Będziemyśl - Dąbrowa polegająca na budowie chodnika w miejscowości Olchowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 231565.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo - Budowlana Helena Szczęch
Email wykonawcy: aldaron.paki@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Klonowa 17
Kod pocztowy: 39-120
Miejscowość: Sędziszów Małopolski
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 209352.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 209352.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248904.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie Nr 2 -Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343R Gnojnica - Broniszów polegająca na budowie chodnika w miejscowości Gnojnica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 458636.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlane i Brukarskie MARK-BUD Marek Chromik
Email wykonawcy: markbud_rz@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: Nosówka 181
Kod pocztowy: 36-046
Miejscowość: Zgłobień
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 587634.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 570513.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 678473.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.