To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-12
Ogłoszenie nr 500052689-N-2018 z dnia 12-03-2018 r.
Miasto i Gmina Ostrzeszów: Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515278-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Ostrzeszów, Krajowy numer identyfikacyjny 25085514000000,
ul. ul. Zamkowa
31,
63-500
Ostrzeszów, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 320 600, e-mail
kom@ostrzeszow.pl, faks
627 320 601.
Adres strony internetowej (url): http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KOM.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. 2. Zamówienie obejmuje: I. Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych (nakładki bitumiczne): 1) Rozebranie istniejących krawężników z ławą betonową i wywozem gruzu do 5 km; 2) Ułożenie krawężników drogowych (15x30) na ławie betonowej; 3) Przełożenie istniejących krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej; 4) Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej w celu dostosowania wysokości do nowo osadzonych krawężników; 5) Sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5cm w celu połączenia z nawierzchniami sąsiednich ulic; 6) Ścinkę poboczy na szerokości 1 metra przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km; 7) Regulacja wysokości studni oraz zaworów; 8) Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km) o grubości 5 cm; 9) Rozebranie podbudowy tłuczniowej (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km) o grubości 20 cm; 10) Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3(z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km); 11) Studzienka ściekowa uliczna betonowa z gotowych elementów z osadnikiem bez syfonu; 12) Kanały z rur kanalizacyjnych PCW łączonych na wcisk (rury łącznie z uszczelką), o średnicy zewnętrznej 160 mm; 13) Demontaż i ponowny montaż studni ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów z osadnikiem bez syfonu; 14) Zasypanie wykopów w gruncie kat. I-II z zagęszczeniem mechanicznym, grubość zagęszczanej warstwy 30 cm; 15) Wykonanie koryta w poboczu drogi o śr. głębokość do 28 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 16) Wykonanie podbudowy w poboczu drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu; 17) Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa wiążąca) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm standard II; 18) Mechaniczne ścinanie drzew z wywiezieniem pni do 10 km wraz z uporządkowaniem terenu oraz karczowanie pni wraz z wywiezieniem karpiny do10 km; 19) Mechaniczne karczowanie pni wraz z wywiezieniem karpiny do10 km; 20) Mechaniczne karczowanie zagajników (krzaków): średnich (od 31-60 % powierzchni) wraz z wywiezieniem gałęzi do 10 km; 21) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu na istniejącej nawierzchni tłuczniowej; 22) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm grubości 5 cm po zagęszczeniu w celu wyrównania istniejącej nawierzchni tłuczniowej; 23) Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych drogowych wraz z wywozem na plac zamawiającego (transport do 5 km); 24) Wykonanie koryta drogi o śr. głębokość do 23 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu; 25) Wykonanie koryta drogi o śr. głębokość do 23 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm. grubości 23 cm po zagęszczeniu (materiał zamawiającego); 26) Wykonanie koryta drogi o śr. głębokość do 33 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy z gruntobetonu Rm=2,5MPa o grubości 10 cm po zagęszczeniu oraz podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu; 27) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją podbudowy z kruszywa łamanego; 28) Ułożenie geosiatki z włókien szklanych powleczonych żywicami bitumicznymi o wytrzymałości na rozciąganie nie mniej niż 100 kN/m i wydłużeniu przy zerwaniu nie więcej niż 3%, odporności termicznej do 220 stopni C na uprzednio skropionej warstwie wyrównawczej; 29) Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm standard II (125 kg/m2); 30) Dowóz piasku wraz z wbudowaniem oraz zagęszczeniem o średniej gr. warstwy 10 cm na powierzchni 100 m2; 31) Dowóz gruntu na uzupełnienie poboczy wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem (średnia grubość nawiezionego gruntu na uzupełnienie poboczy 10 cm, szerokość 0,5 metra); 32) Oczyszczenie i skropienie emulsją nawierzchni bitumicznej; 33) Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno bitumiczną grubości 2 cm standard II (50 kg/m2); 34) Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm standard II (100 kg/m2); 35) Wykonanie nawierzchni pobocza drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm. grubości 5 cm po zagęszczeniu (szerokość pobocza 0,5 metra); 36) Malowanie przejść dla pieszych, linii warunkowego zatrzymania farbą akrylową do znakowania jezdni; 37) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej; 38) Rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych wraz z podbudową i wywozem do 5 km; 39) Rozebranie nawierzchni bitumicznej chodnika wraz z podbudową i wywozem do 5 km; 40) Rozebranie nawierzchni z trylinki betonowej wraz z podbudową i wywozem do 5 km; 41) Zebranie gruntu na głębokość 20 cm; 42) Wykonanie koryta pod chodnik; 43) Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x25 na betonie B10; 44) Ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22 na ławie betonowej z zaokrągloną krawędzią; 45) Ułożenie krawężników betonowych skośnych 15x30 na ławie betonowej przy zjazdach; 46) Wykonanie podbudowy z betonu B10 grubości 10 cm; 47) Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm typu cegła (czerwona) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem; 48) Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm typu cegła (szara) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem; 49) Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm typu cegła (szara) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 10 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem; 50) Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z demontażem zdeformowanych rur oraz wybranie warstwy pod podbudowę(z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km); 51) Wykonanie nowej podbudowy z tłucznia kamiennego ze skały granitowej frakcji 31,5-63 mm pod rurę gr. 20 cm po zagęszczeniu; 52) Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej Ø 400 mm z zasypaniem i zagęszczeniem; 53) Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy Ø 400 mm; 54) Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej Ø 600 mm z zasypaniem i zagęszczeniem; 55) Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy Ø 600 mm; 56) Zasypanie wykopów w gruncie kat. I-II z zagęszczeniem mechanicznym, grubość zagęszczanej warstwy 30 cm; 57) Wykonanie koryta w poboczu drogi o śr. głębokość do 10 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 58) Wykonanie podbudowy w poboczu drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu; 59) Oczyszczenie jezdni, wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej z podwójnym rozsypaniem grysów, II. Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych (remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych): 1) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej standard II i mieszanki mineralno -bitumicznej standard III. Remont polega na: wycięciu uszkodzonych miejsc poprzez sfrezowanie, oczyszczeniu remontowanej nawierzchni z usunięciem destruktu, skropieniu emulsją bitumiczną, oraz wypełnieniu ubytku mieszanką mineralno - bitumiczną i zagęszczeniu walcem, skropieniu bitumem górnej warstwy i zasypaniu kruszywem; 2) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej standard III, bez sfrezowania uszkodzonych miejsc. Remont polega na: oczyszczeniu z usunięciem destruktu i skropieniu emulsją bitumiczną naprawianego miejsca, rozścieleniu mieszanki w zależności od głębokości uszkodzenia, zagęszczeniu ułożonej mieszanki walcem, skropieniu bitumem górnej warstwy i zasypaniu kruszywem; 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami polega na oczyszczeniu remontowanej powierzchni, skropieniu emulsją asfaltową i zasypaniu grysem a następnie zagęszczeniu walcem przy głębokości wyboi 1,5 cm, 3,0 cm, 4,0 cm i rakowin; 4) Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej polega na oczyszczeniu remontowanego miejsca ze skruszonego materiału, a następnie wypełnieniu ubytków tłuczniem lub klińcem, zagęszczeniu i usunięciu nadmiaru kruszywa przy głębokości wyboi do 7 cm; 5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową tłuczniową polega na wycięciu uszkodzonych miejsc w nawierzchni bitumicznej, wykorytowaniu (zebraniu istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz podbudowy) i wykonaniu podbudowy tłuczniowej (frakcja kamienia 0-63 mm) o grubości 23 cm po zagęszczeniu, skropieniu emulsją bitumiczną podbudowy, rozścieleniu i zagęszczeniu mieszanki mineralno - bitumicznej standard II (grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm), skropieniu bitumem górnej warstwy i zasypanie kruszywem; 6) Wycięcie i wykarczowanie korzeni drzew tworzących wyboje w nawierzchni polega na wycięciu nawierzchni i usunięciu korzeni; 7) Odwóz destruktu na wskazane miejsce na odległość do 3 km w ilości 45 ton i na każdy dalszy 1 km; 8) Uszczelnienie połączeń nawierzchni bitumicznej, polegające na oczyszczeniu połączeń nawierzchni i zalaniu ich asfaltem drogowym wraz z zasypaniem kruszywem; 9) Przełożenie kostki betonowej polegające na rozebraniu zapadniętej nawierzchni z kostki betonowej, wykonaniu nowej podbudowy i ponownym ułożeniu zdemontowanej kostki; 10) Wymiana uszkodzonych krawężników betonowych 15x30, polega na rozebraniu uszkodzonych krawężników i ułożeniu nowych na ławie betonowej z oporem - beton klasy C12/15. 3. Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 5 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych(zał.nr 6 do SIWZ) oraz istotne postanowienia umowy (zał. nr 3 do SIWZ). Podane przez Zamawiającego ilości robót są ilościami szacunkowymi przyjętymi dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym dla oceny ofert. Rzeczywista, ostateczna ilość robót wykonywanych w okresie obowiązywania umowy, będzie uzależniona od faktycznych potrzeb, określonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy roboty w miarę potrzeb, wynikających ze stanu technicznego dróg. 4. Masa mineralno - bitumiczna użyta do remontów musi pochodzić z wytwórni mas bitumicznych. Nie dopuszcza się użycia masy z recyklera. 5. Roboty wykonywane będą na czynnych dla ruchu drogach gminnych, przy zachowaniu obowiązujących przepisów i warunków bhp podczas prowadzenia robót drogowych. 6. Miejsce wykonania zamówienia: drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1190116.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1696486.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTRZESZOWA
więcej: przetargi w Ostrzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Stare Czarnowo w 2024 roku
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.