eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz pozostałych dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowaniaZP-79/WZŻ/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-02

Ogłoszenie nr 500052687-N-2017 z dnia 02-11-2017 r.

Wrocławski Zespół Żłobków: Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz pozostałych dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-79/WZŻ/2017

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603981-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +4871 365 03 46, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl, faks +4871 365 03 47.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz pozostałych dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-79/WZŻ/2017

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak postępowania: ZP-79/WZŻ/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz pozostałych dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego: 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław 4) Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 5) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, 6) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 7) Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 8) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 9) Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 10) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 11) Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 12) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, 13) Budynek Administracji - ul. Fabryczna 15, Wrocław. 2.3.Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę: 1)ubrań roboczych dla stanowiska pracy: konserwator, konserwator - ogrodnik w ilości 10 szt. 2)koszul flanelowych dla stanowiska pracy: konserwator, konserwator -ogrodnik w ilości 28 szt. 3)kurtek ocieplanych ortalionowych dla stanowiska pracy: konserwator, konserwator-ogrodnik w ilości 8 szt. 4) czapek zimowych dla stanowiska pracy: konserwator, konserwator-ogrodnik w ilości 8 szt. 5) płaszczy przeciwdeszczowych dla stanowiska pracy: konserwator, konserwator-ogrodnik w ilości 7 szt. 6)trzewików roboczych dla stanowiska pracy: konserwator, konserwator-ogrodnik w ilości w ilości 10 par. 7)obuwia zimowego dla stanowiska pracy: konserwator, konserwator-ogrodnik w ilości 8 par. 8)kaloszy męskich dla stanowiska pracy: konserwator, konserwator-ogrodnik w ilości 5 par. 9)butów gumowo-filcowych dla stanowiska pracy: konserwator, konserwator-ogrodnik w ilości 4 par. 10)rękawic ocieplanych dla stanowiska pracy: konserwator, konserwator-ogrodnik w ilości 6 par. 11)rękawic ochronnych dla stanowiska pracy: konserwator, konserwator-ogrodnik w ilości 2 par. 12)pasa monterskiego: w ilości 2 szt. 13)kasku ochronnego dla stanowiska pracy: elektryk elektryk-konserwator w ilości 2 szt. 14)okularów ochronnych dla stanowiska pracy: elektryk elektryk-konserwator; konserwator, konserwator - ogrodnik ; specjalista ds. remontów i eksploatacji, specjalista ds. technicznych Zastępca Dyrektora (DT) w ilości 10 szt. 15)półmaski wielokrotnego użytku w ilości 2 kpl. 16)zestawów ochronnych do kosy spalinowej w ilości 5 kpl. 17)tablic informacyjnych w ilości 2 szt. 18)taśmy ostrzegawczej w ilości 1 szt. 2.4.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2.5.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18100000-0


Dodatkowe kody CPV: 18141000-9, 18142000-6, 18424000-7, 18830000-6, 35113400-3, 35800000-2, 35113000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

3.1.Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: maksymalnie 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 3.2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6520.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LAMAX GRZEGORZ GAWLIK
Email wykonawcy: biuro@lamax-bhp.pl
Adres pocztowy: z siedzibą przy ul. Starościńskiej 12C
Kod pocztowy: 51-129
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7804.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7804.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7804.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.