Ogłoszenie nr 500052659-N-2018 z dnia 12-03-2018 r.
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy: Dostawa materiałów elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych na potrzeby remontów lokali komunalnych oraz konserwacji w 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500027473-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000,
ul. ul. Partyzantów
74,
80254
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 3201032, 3200220, 3023282, e-mail
nz@gznk.pl, faks
583 458 235.
Adres strony internetowej (url): www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych na potrzeby remontów lokali komunalnych oraz konserwacji w 2018 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):6/18/A
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych do miejsc, wskazanych przez Zamawiającego, na terenie Gdańska w 2018 r. 2. Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% całości asortymentu określonego w formularzach cenowych. 3. Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1 i 2 do SIWZ tj.: - Formularz cenowy na dostawę materiałów elektrycznych - załącznik nr 1 do SIWZ; - Formularz cenowy na dostawę materiałów hydraulicznych i sanitarnych - załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 31200000-8
Dodatkowe kody CPV: 31210000-1, 31300000-9, 31500000-1, 44160000-9, 44410000-7, 44411000-4, 44620000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów elektrycznych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130911.73
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo el12
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
161021.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów hydraulicznych i sanitarnych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
676485.46
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Misan HPK Siergiej SP. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
832077.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Dostawa wyposażenia medycznego dla Copernicus PL Sp. z o.o.
- Dostawa źródeł światła i opraw ledowych dla UCK.
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKS. USŁUG PRALNICZYCH W ZAKRESIE CZYSZCZENIA, PRANIA, PRASOWNIA I MAGLOWANIA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, RĘCZNIKÓW, KOCÓW, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ, PRZED. MUNDUROWYCH.
- Dostawa artykułów higienicznych
- Chromatograf żelowy (GPC)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
- Montaż i wymiana oświetlenia na klatkach schodowych (wymiana oświetlenia na LED): - Śrem ul. Żurawia 10,12,14,16 i 18, - Poznań ul. Smardzewska 16
- Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Zakup artykułów łazienkowych do internatów i kwater internatowych
- Budowa systemu oświetlenia na wystawie czasowej oraz zapleczu (etap II) w ramach zadania "Przebudowa i remont sali wystawowej w skrzydle północnym Zamku Lubelskiego"
więcej: Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.