eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Przebudowa ulicy Rycerskiej w Zieleniewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-02

Ogłoszenie nr 500052651-N-2017 z dnia 02-11-2017 r.

Gmina Kołobrzeg: Przebudowa ulicy Rycerskiej w Zieleniewie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592284-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kołobrzeg, Krajowy numer identyfikacyjny 33092071300000, ul. ul. Trzebiatowska , 78100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 524 848, e-mail sekretariat@gminakolobrzeg.com.pl, faks 943 530 455.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.kolobrzeg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Rycerskiej w Zieleniewie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKO-III.271.26.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi jednojezdniowej dwukierunkowej szer. podstawowej 5,00 m od od drogi wojewódzkiej nr 102 (ul. Szczecińska) w kierunku wschodnim, pas drogowy drogi gminnej dz. nr 124/4 od ul. Rycerskiej w kierunku południowym do pasa drogowego drogi dz. nr 124/11 oraz dojazdy do garaży wraz ze zjazdami, chodnikami i parkingami - długości około 554,18 mb. Zakres inwestycji obejmuje: - wykonanie z kostki brukowej betonowej ciągu drogi jednojezdniowej dwukierunkowej szer. podstawowej 5,00 - wykonanie z kostki brukowej betonowej chodników oraz parkingów - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej(w tym zjazdów do garaży ; - wykonanie kanalizacji deszczowej PCV ze studniami, przyknalikami, wpustami deszczowymi z włączeniem do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej; - wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego, składającego się z linii kablowych, lamp oświetleniowych oraz nowej szafki oświetleniowej; - demontaż zgodnie z wytycznymi istniejącego oświetlenia będącego w kolizji z projektową drogą; - wykonanie robót - od demontowanej lampy przy budynku ul. Rycerska klatka nr 8 do budynku nr 28 należy ułożyć nowy kabel YAKXS 4x35mm2 i połączyć z istniejącym kablem za pomocą muf ZRM-2. Kabel pod projektowanym parkingiem ułożyć w rurze ochronnej DVK-110. - wykonanie oznakowania drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu; - wycinka drzew i krzewów; - zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu rurami ochronnymi; - transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem materiałów rozbiórkowych nadających się do wbudowania na odległość do 12 km w miejsce wskazane prze Inwestora. - ustawienie 2 tablic informujących o utrudnieniach w ruchu. Tablice winny zawierać: nazwę zadania, treść np: "Przepraszamy za wszelkie niedogodności w ruchu związane z inwestycją", logo Gminy Kołobrzeg, logo Wykonawcy, podpis: Wójt Gminy Kołobrzeg, Wykonawca. Wymiar tablic min. 150x100cm; materiał - dibond 3mm, druk kolorowy, laminat UV. Sposób montażu - tablica wolnostojąca (stelaż - stal ocynkowana). Ostateczny projekt tablic wykonawca winien uzgodnić z zamawiającym. - zgodnie z dokumentacją projektową Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają załączone do niniejszej SIWZ : - dokumentacja projektowa - załącznik nr 1a - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik 1b - przedmiary robót - załącznik 1c

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233123-7


Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45233200-1, 45233320-8, 45231300-8, 45231400-9, 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1265090.36
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRIN" Jacek Zadka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśna 20
Kod pocztowy: 78-132
Miejscowość: Grzybowo
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1561985.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1561985.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1609980.04
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.