eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Dostawa odczynników laboratoryjnych do badań immunochemicznych, LSI i koagulologii wraz z dzierżawą aparatów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-02

Ogłoszenie nr 500052453-N-2017 z dnia 02-11-2017 r.

Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.: Dostawa odczynników laboratoryjnych do badań immunochemicznych, LSI i koagulologii wraz z dzierżawą aparatów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589974-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500032761-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 22092667800000, ul. ul. dr J. Balewskiego 1, 83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 562 30 31, e-mail a.bucikiewicz@szpital-starogard.pl, faks 58 562 48 21.
Adres strony internetowej (url): www.kcz.e-bip.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników laboratoryjnych do badań immunochemicznych, LSI i koagulologii wraz z dzierżawą aparatów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FSZ.242.36.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa odczynników laboratoryjnych do badań immunochemicznych, LSI i koagulologii wraz z dzierżawą aparatów. Opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załączniku nr 3 i 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Immunochemia, LSI

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część została unieważniona na podstawie art.93 ust.1 pkt.6 ustawy pzp. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Zamawiający w dniu 19.09.2017r. zamieścił ogłoszenie o zamówieniu na dostawę odczynników laboratoryjnych do badań immunochemicznych, LSI i koagulologii wraz z dzierżawą aparatów w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz zamieścił specyfikację istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego (sygn. postępowania FSZ.242.36.2017). W dniu 20.09.2017r. Wykonawca wniósł odwołanie na czynność Zamawiającego stanowiąca podstawę wniesienia odwołania - zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie pakietu nr 2 i zaniechaniu dokonania wyboru oferty Odwołującego jako najkorzystniejszej w zakresie pakietu nr2 (sygn. postępowania FSZ.242.25.2017 - pakiet nr2). Po rozpatrzeniu zarzutów przedstawionych w odwołaniu na podstawie art.186 ust.1 w zw. z ust.2 pzp Zamawiający uwzględnił odwołanie i dokonał unieważnienia czynności unieważnienia postępowania w zakresie pakietu nr 2 oraz powtórzył czynności badania i oceny ofert w zakresie pakietu nr 2. W związku z powyższym Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć zaistniałej sytuacji.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Koagulologia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SIEMENS Healthcare Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żupnicza 11
Kod pocztowy: 03-821
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135706.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135706.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148636.44
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.