eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Bezgotówkowa dostawa paliw PB95oraz ON na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-09

Ogłoszenie nr 500052258-N-2018 z dnia 09-03-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie: Bezgotówkowa dostawa paliw PB95oraz ON na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
W sile wieku

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515014-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska 14, 30529 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6165482, 6165469, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl, faks 126 165 428.
Adres strony internetowej (url): www.mops.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bezgotówkowa dostawa paliw PB95oraz ON na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.2.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zamawiającego (wykaz samochodów służbowych stanowi załącznik nr 1), przy wykorzystaniu elektronicznych kart flotowych, w okresie trwania umowy, w asortymencie i ilościach wynoszących odpowiednio: a) benzyna bezołowiowa (PB 95) w roku 2018, w szacunkowej ilości 6340 litrów, b) benzyna bezołowiowa (PB 95) w roku 2019, w szacunkowej ilości 7518 litrów, c) benzyna bezołowiowa (PB 95) w roku 2020, w szacunkowej ilości 1188 litrów, d) olej napędowy (ON) w roku 2018, w szacunkowej ilości 11760 litrów, e) olej napędowy (ON) w roku 2019, w szacunkowej ilości 14094 litrów, f) olej napędowy (ON) w roku 2020, w szacunkowej ilości 2347 litrów, 2. Umowa zostaje zawarta na czas określony od dnia 1 marca 2018 r. do dnia 28 lutego 2020r., bądź do wcześniejszego wykorzystania środków, bez konieczności składania przez Strony dodatkowych oświadczeń w tym zakresie. 3. Podane ilości stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania w okresie trwania umowy. Faktyczne ilości mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty umowy. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie z tego tytułu. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za paliwo faktycznie zatankowane do samochodów służbowych, samochodów zastępczych oraz kanistrów. 4. Tankowanie paliwa odbywać się będzie sukcesywnie - w zależności od potrzeb Zamawiającego - na stacjach paliwowych Wykonawcy (oznaczonych znakiem firmowym) wskazanych w "Wykazie stacji paliw" (stanowiący załącznik do oferty) czynnych minimum 16 godzin na dobę przez 7 dni w tygodniu, na całym terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 5. Wykonawca musi posiadać minimum 5 stacji w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Kraków, z zastrzeżeniem, że najbliższa stacja od głównej siedziby Zamawiającego (ul. Józefińska 14, Kraków) nie może być oddalona o więcej niż 5 km. 6. W trakcie realizacji umowy sprzedaż paliw będzie następowała po aktualnej cenie jednostkowej obowiązującej w dniu zakupu na danej stacji benzynowej, pomniejszonej o rabat ....%, dla każdego rodzaju paliwa, który będzie niezmienny przez cały okres trwania umowy na każdej stacji Wykonawcy. 7. Osoba dokonująca zakupu paliwa otrzyma każdorazowo pisemne potwierdzenie zakupu w formie paragonu lub dowodu/kwitu wydania. 8. Wykonawca musi zapewnić bezgotówkową realizację zakupów przy wykorzystaniu elektronicznych kart flotowych przypisanych do poszczególnych samochodów oraz kart uniwersalnych na następujących zasadach: a) Wykonawca wyda do 14 dni od daty podpisania umowy, elektroniczne karty flotowe w ilości 11 szt. (po 1 szt. na samochód służbowy) oraz 2 karty uniwersalne, b) w przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów, wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zastrzeżenia oraz wystawienia dodatkowych lub zamiennych elektronicznych kart flotowych, c) limit dzienny elektronicznej karty flotowej ma wynosić 600,00 zł brutto, d) elektroniczne karty flotowe mają być zabezpieczone numerem identyfikacyjnym (kodem PIN), e) ważność elektronicznej karty flotowej ma wynosić minimum 12 miesięcy, f) w przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży elektronicznej karty flotowej Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty e-mail. Duplikat karty (oznaczony takimi samymi danymi Zamawiającego jak karta zastrzeżona) wraz z nowym numerem karty oraz poufnym numerem identyfikacyjnym zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego nie później niż do 14 dni od złożenia stosownego wniosku przez Zamawiającego, g) zamawiający zastrzega, że żadna z kart nie może być objęta programem lojalnościowym. 9. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1680). 10. Zamawiający dopuszcza możliwość tankowania paliwa do kanistrów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 163485.17
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FLOTEX POLSKA sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 5
Kod pocztowy: 35-105
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195834.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195834.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195834.09
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.