To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-09
Ogłoszenie nr 500052155-N-2018 z dnia 09-03-2018 r.
Nadleśnictwo Lubaczów: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidulanej dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów w 2018 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515641-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500037149-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Lubaczów, Krajowy numer identyfikacyjny 65001649500000,
ul. ul. Słowackiego
20,
37-600
Lubaczów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
016 6321972, 6321201, e-mail
lubaczow@krosno.lasy.gov.pl, faks
166 329 004.
Adres strony internetowej (url): bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna Lasów Państwowych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidulanej dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów w 2018 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.1.8.2018.RL
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów, Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część nr 1 - sorty mundurowe leśnika - wykonane wg wzorów określonych: - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2017 r., poz. 2466) - Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. - Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych mundurów leśnika (Znak EO-1743-2/12). - Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (Znak EO-1743-3/2012). - Zarządzenia Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych (Znak spr. ER-1743-8/13). Sorty mundurowe leśnika muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w obowiązujących zarządzeniach Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych dot. mundurów leśnika. Szczegółowy opis zamówienia, tj. dokumentacja techniczno -technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów dostępna jest do wglądu na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo -Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: http://bedon.lasy.gov.pl/pl/118,dokumentacja-techniczno-technologiczna.html. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany określonych wzorów sortów mundurowych w przypadku zmiany rozporządzeń i zarządzeń opisanych w pkt. 4.1 SIWZ, zwłaszcza w przypadku wprowadzenia załączników do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia wprowadzających nowe wzory umundurowania lub odstąpienia od umowy jeśli nowe rozporządzenia wprowadzą tak dalece idące zmiany, iż nie będzie możliwości realizacji zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i ofercie Wykonawcy, przy jednoczesnym zachowaniu prawa do gwarancji na wcześniej dostarczony towar. Część nr 2 - odzież BHP i środki ochrony indywidulanej - wykonane wg wzorów określonych: - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259, poz. 2087 z późn. zm.); - Protokołem dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 29 stycznia 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym dnia 25 listopada 2014 roku. - Rekomendacją realizacyjną w zakresie zaopatrywania pracowników PGL LP w sorty BHP stanowiące załącznik do notatki służbowej z dnia 04 lutego 2015 rok - wzorami określonymi w Polskich Normach tj. m. in. odzież ochronna i robocza dostarczona dla Pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE). Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: -odzież ochronna (ubrania) wymagania ogólne PN-EN 340:2006 -środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012 -obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008 -odzież ochronna - ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008 -odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem - PN-EN 14058:2007 Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów mundurów leśnika. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 1a i 1b do SIWZ. 3. Przedstawione w niniejszej SIWZ i załącznikach wymagania, są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Dostawca zapewni minimalnie 12 miesięczną gwarancję na dostarczone produkty umundurowania i BHP na warunkach określonych w umowie licząc od daty dostawy. b) Nie przewiduje się zaliczek na realizację zamówienia. c) Odbiór sortów mundurowych i BHP będzie odbywał się w wyznaczonych punktach przez uprawnionych pracowników na podstawie imiennych upoważnień wydanych przez Zamawiającego . W przypadku nie posiadania sortów mundurowych i BHP na miejscu, wszystkie koszty związane z przesyłką, zamianą i zwrotem ponosi Wykonawca. d. 1 raz w miesiącu Zamawiający na koszt Wykonawcy będzie zamawiał zbiorczo dostawę sortów mundurowych i BHP. 5. Wykonawca zapewni pracownikom Zamawiającego uprawnionym do odbioru sortów mundurowych i BHP możliwość indywidualnego przymierzenia elementów umundurowania, poprzez wyposażenie punktu zaopatrzeniowego w przymierzalnię 6. Niezależnie od sukcesywności dostaw, przedmiot zamówienia nie jest świadczeniem okresowym lub ciągłym. 7. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na sorty mundurowe i odzież BHP szytą na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy. 8. Zamawiający - w przypadku wątpliwości co do zgodności dostarczanego przez Wykonawcę sortu z wzorcem oraz dokumentacją techniczno-technologiczną, o których mowa wyżej zastrzega sobie prawo przeprowadzenia oceny zgodności sortu z wzorcem. Koszty związane z przeprowadzeniem takiej oceny obciążają: a) Zamawiającego - jeżeli sort jest zgodny ze wzorcem (otrzyma świadectwo zgodności), b) Wykonawcę - jeżeli sort nie otrzyma świadectwa zgodności. 9. Zgodnie z zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. każdy sort mundurowy posiada swoją wartość określoną w tzw. punktach przeliczeniowych - wartości te są podane w Zarządzeniu nr 62 oraz w Zarządzeniu nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych 10. Zamawiający dysponuje określoną ilością punktów przeliczeniowych, które przeznaczy na zakup sortów mundurowych. 11. Zamawiający nie określa jakie sorty i w jakiej ilości zakupi za dysponowane punkty przeliczeniowe. 12. Z uwagi na fakt, że rzeczywista realizacja ilościowa przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest związana z systemem punktowym oraz jest uwarunkowana zmiennością poziomu zatrudnienia pracowników Służby Leśnej uprawnionych do odbioru sortów mundurowych jak również od indywidualnego zapotrzebowania na poszczególne sorty przez osoby uprawnione, Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie minimum 70% wartości umowy netto (dla części nr 1 i części nr 2). Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane dostawy w okresie obowiązywania umowy, a Wykonawca zrzeka się roszczenia o realizację umowy i zapłaty wynagrodzenia w części niewykonanej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia wielkości zamówienia o 20% całkowitej ceny podanej w ofercie Wykonawcy (prawo opcji). II. Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych takich samych lub lepszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy Pzp jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Minimalne wymagane parametry określone zostały w załączniku nr 1A i 1B Dokumentacja Techniczno-Technologiczna.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9
Dodatkowe kody CPV: 18000000-9, 18100000-0, 18110000-3, 18800000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
212163.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakładem Obsługi Leśnictwa H. Skorodzka-Bałata P. Bałata Sp. Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
238603.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- Poprawa efektywności energetycznej Gminy Lubaczów poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Zamawiającego
- Dostawa obuwia służbowego, wyjściowego oraz roboczego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.