eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › REMONT WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA POMIESZCZENIA MIESZKALNE LOKALU UŻYTKOWEGO NR 23 i 24 W BUDYNKU WIELORODZINNYM PRZY AL. PIASTÓW 4 W KNUROWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-31

Ogłoszenie nr 500051401-N-2017 z dnia 31-10-2017 r.

Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie: REMONT WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA POMIESZCZENIA MIESZKALNE LOKALU UŻYTKOWEGO NR 23 i 24 W BUDYNKU WIELORODZINNYM PRZY AL. PIASTÓW 4 W KNUROWIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597422-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27121685600000, ul. ul. Floriana 4, 44190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 339 45 00, e-mail mzglia@mzglia.pl, faks (032) 339 45 01.
Adres strony internetowej (url): www.mzglia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA POMIESZCZENIA MIESZKALNE LOKALU UŻYTKOWEGO NR 23 i 24 W BUDYNKU WIELORODZINNYM PRZY AL. PIASTÓW 4 W KNUROWIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TA.181.18.17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie remontu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia mieszkalne lokalu użytkowego nr 23 i 24 w budynku wielorodzinnym przy ul. Al. Piastów 4 - klatka B w Knurowie, stanowiącego własność Gminy Knurów zarządzanego przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji. Roboty obejmują roboty rozbiórkowe, murarskie, montażowe, tynkarskie, posadzkarskie, instalacyjne i wykończeniowe. Szczegółowy zakres rzeczowo - ilościowy zamówienia, zawiera projekt budowlano - wykonawczy oraz przedmiary robót będące integralną częścią dokumentacji przetargowej. Podstawą określenia zakresu robót jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy. Zakres robót objęty postępowaniem należy wykonać z zastosowaniem rozwiązań i materiałów nie gorszych lub równoważnych. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że wykonawca nie jest zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może stosować inne pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji projektowej pod względem: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych) - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa) - parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, konstrukcja itp.) - wyglądu (struktura, faktura, barwa) Przyjęte w dokumentacji projektowej nazwy handlowe mają na celu wskazanie standardów jakościowych i nie są nakazem ich stosowania. Wykonawca ma prawo zastosować zamienniki produktów pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane przez zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45332400-7, 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: REMONT WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA POMIESZCZENIA MIESZKALNE LOKALU UŻYTKOWEGO NR 23 i 24 W BUDYNKU WIELORODZINNYM PRZY AL. PIASTÓW 4 W KNUROWIE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144185.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Przemysłowo - Handlowo - Usługowe POG-TECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pog-tech.pl
Adres pocztowy: Orląt Śląskich 44
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145297.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145297.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 145297.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144185.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Przemysłowo Handlowo Usługowe POG-TECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pog-tech.pl
Adres pocztowy: ul. Orląt Śląskich 44
Kod pocztowy: 44-194
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145297.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145297.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 145297.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.