To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-09
Ogłoszenie nr 500051382-N-2018 z dnia 09-03-2018 r.
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie: Wykonanie napraw awaryjnych, przeglądów okresowych i remontów pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep i maszyn drogowych - ZADANIE nr 3 RDW LUBACZÓW - II PRZETARG
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518406-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 69058767000000,
ul. ul. Boya Żeleńskiego
,
35105
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 609 490, e-mail
wzp@pzdw.pl, faks
178 609 460.
Adres strony internetowej (url): www.pzdw.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.pzdw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie napraw awaryjnych, przeglądów okresowych i remontów pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep i maszyn drogowych - ZADANIE nr 3 RDW LUBACZÓW - II PRZETARG
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZDW/WZP/243/WA/5/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale III SIWZ stanowiącym Opis Przedmiotu Zamówienia Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SIWZ, w szczególności: a) Formularzem Cenowym (Rozdział IV) b) Opisem Przedmiotu Zamówienia (Rozdział III) c) Istotnymi Postanowieniami Umowy (Rozdział V) d) udzielenie gwarancji i rękojmi "za wady" na nowo zamontowane części mechaniczne użyte do wykonania usługi tj. (napraw awaryjnych, remontów i przeglądów okresowych) na okres - min. 12 miesięcy; e) Wykonawca musi posiadać punkt napraw w odległości nie większej niż: - 30 km od siedziby jednostek terenowych (RDW i BM) - 10 km od siedziby PZDW w Rzeszowie; f) Wykonawca musi posiadać warsztaty naprawcze, w których będzie świadczył kompleksowe usługi w zakresie napraw mechanicznych, elektrycznych, blacharstwa, lakiernictwa i serwisu ogumienia oraz będzie wykonywał naprawy w zakresie napraw silników, skrzyń biegów, tylnych mostów, układu hamulcowego, zawieszenia przedniego i tylnego, układu kierowniczego i innych podzespołów w pojeździe oraz diagnostyka komputerowa; g) Zamawiający przewiduje naprawy bieżące i remonty oraz naprawy powypadkowe pojazdów samochodowych oraz sprzętu drogowego wg. wymienionych marek pojazdów w załączonych po postępowania załączników z wykazami pojazdów i sprzętu drogowego; h) Części i materiały użyte do naprawy muszą być: - fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych; - zgodne z normami zalecanymi przez producentów pojazdów (części tzw. pierwszego montażu lub tzw. zamienniki posiadające niezbędne atesty potwierdzające ich należytą jakość); - części mające wpływ na bezpieczeństwo jazdy będą tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcji, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego; i) Dopuszcza się stosowanie w naprawie części używanych lub regenerowanych z wyłączeniem wymienionych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005r. w sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz. U. z 2005r. nr 201 poz. 1666). Zastosowanie w naprawie części używanych lub regenerowanych wymaga zgody Zamawiającego; j) Zastosowane oleje i płyny eksploatacyjne muszą posiadać aprobaty producenta danego pojazdu dla określonego silnika; k) Termin wykonania usługi będzie ustalony przez Strony po rozpoznaniu zakresu rzeczowego naprawy; l) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utylizacją odpadów wytworzonych w czasie napraw pojazdów i sprzętu drogowego; m) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontrolowania sposobu wykonania przeglądów okresowych, napraw bieżących oraz remontów pojazdów oraz sprzętu drogowego na każdym etapie prac; n) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia; o) Zamawiający wymaga gwarancji na wykonane naprawy nie krótszej niż 12 miesięcy od chwili odbioru pojazdu przez Zamawiającego po naprawie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50112100-4
Dodatkowe kody CPV: 50112200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
83739.84
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AUTO-TEST SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa instalacji p.poż w budynku H wraz z robotami towarzyszącymi
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla IIM UR
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (silnik benzynowy i silnik elektryczny) typu Plug-in (ładowany również z sieci 230V) dla UM KK w okresie 36 m-cy
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Konserwacja i naprawa samochodów służbowych w OReg AMW
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.