eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie napraw awaryjnych, przeglądów okresowych i remontów pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep i maszyn drogowych - ZADANIE nr 3 RDW LUBACZÓW - II PRZETARG

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-09

Ogłoszenie nr 500051382-N-2018 z dnia 09-03-2018 r.

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie: Wykonanie napraw awaryjnych, przeglądów okresowych i remontów pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep i maszyn drogowych - ZADANIE nr 3 RDW LUBACZÓW - II PRZETARG

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518406-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 69058767000000, ul. ul. Boya Żeleńskiego , 35105 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 609 490, e-mail wzp@pzdw.pl, faks 178 609 460.
Adres strony internetowej (url): www.pzdw.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.pzdw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie napraw awaryjnych, przeglądów okresowych i remontów pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep i maszyn drogowych - ZADANIE nr 3 RDW LUBACZÓW - II PRZETARG

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZDW/WZP/243/WA/5/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje: Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale III SIWZ stanowiącym Opis Przedmiotu Zamówienia Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SIWZ, w szczególności: a) Formularzem Cenowym (Rozdział IV) b) Opisem Przedmiotu Zamówienia (Rozdział III) c) Istotnymi Postanowieniami Umowy (Rozdział V) d) udzielenie gwarancji i rękojmi "za wady" na nowo zamontowane części mechaniczne użyte do wykonania usługi tj. (napraw awaryjnych, remontów i przeglądów okresowych) na okres - min. 12 miesięcy; e) Wykonawca musi posiadać punkt napraw w odległości nie większej niż: - 30 km od siedziby jednostek terenowych (RDW i BM) - 10 km od siedziby PZDW w Rzeszowie; f) Wykonawca musi posiadać warsztaty naprawcze, w których będzie świadczył kompleksowe usługi w zakresie napraw mechanicznych, elektrycznych, blacharstwa, lakiernictwa i serwisu ogumienia oraz będzie wykonywał naprawy w zakresie napraw silników, skrzyń biegów, tylnych mostów, układu hamulcowego, zawieszenia przedniego i tylnego, układu kierowniczego i innych podzespołów w pojeździe oraz diagnostyka komputerowa; g) Zamawiający przewiduje naprawy bieżące i remonty oraz naprawy powypadkowe pojazdów samochodowych oraz sprzętu drogowego wg. wymienionych marek pojazdów w załączonych po postępowania załączników z wykazami pojazdów i sprzętu drogowego; h) Części i materiały użyte do naprawy muszą być: - fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych; - zgodne z normami zalecanymi przez producentów pojazdów (części tzw. pierwszego montażu lub tzw. zamienniki posiadające niezbędne atesty potwierdzające ich należytą jakość); - części mające wpływ na bezpieczeństwo jazdy będą tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcji, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego; i) Dopuszcza się stosowanie w naprawie części używanych lub regenerowanych z wyłączeniem wymienionych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005r. w sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz. U. z 2005r. nr 201 poz. 1666). Zastosowanie w naprawie części używanych lub regenerowanych wymaga zgody Zamawiającego; j) Zastosowane oleje i płyny eksploatacyjne muszą posiadać aprobaty producenta danego pojazdu dla określonego silnika; k) Termin wykonania usługi będzie ustalony przez Strony po rozpoznaniu zakresu rzeczowego naprawy; l) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utylizacją odpadów wytworzonych w czasie napraw pojazdów i sprzętu drogowego; m) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontrolowania sposobu wykonania przeglądów okresowych, napraw bieżących oraz remontów pojazdów oraz sprzętu drogowego na każdym etapie prac; n) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia; o) Zamawiający wymaga gwarancji na wykonane naprawy nie krótszej niż 12 miesięcy od chwili odbioru pojazdu przez Zamawiającego po naprawie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50112100-4


Dodatkowe kody CPV: 50112200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 83739.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTO-TEST SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. TECHNICZNA 3
Kod pocztowy: 37-600
Miejscowość: LUBACZÓW
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.