eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeczniów › "Zakup fabryczny nowego autobusu na potrzeby ŚDS Podkońce" w ramach Programu wyrównywania różnić między regionami III w obszarze D.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-30

Ogłoszenie nr 500050995-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.

Gmina Rzeczniów: "Zakup fabryczny nowego autobusu na potrzeby ŚDS Podkońce" w ramach Programu wyrównywania różnić między regionami III w obszarze D.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595542-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500037012-N-2017 500038469-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rzeczniów, Krajowy numer identyfikacyjny 670223971, ul. Rzeczniów 1, 27-353 Rzeczniów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486167004, 486167050, e-mail wskrzypczyk@rzeczniow.pl, janusz.wlodarski@rzeczniow.pl, faks 486167310.
Adres strony internetowej (url): www.rzeczniow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup fabryczny nowego autobusu na potrzeby ŚDS Podkońce" w ramach Programu wyrównywania różnić między regionami III w obszarze D.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ŚDS.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego autobusu na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Podkońcach przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwa stanowiska do kotwiczenia wózka inwalidzkiego pt.,,ŚDS dostępny dla wszystkich" 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Rok produkcji : 2017 2) Homologacja na pojazd przystosowany do przewozu 21 osób (20+ 1 kierowca, w tym: 2 miejsca przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w tylnej części pojazdu po demontażu siedzeń ) Pojemność skokowa silnika - min. 2100 cm3 3) Moc silnika - min. 160 KM 4) Rodzaj paliwa - ON ( Wykonawca przekazuje autobus z pełnym zbiornikiem paliwa) 5) Norma emisji spalin - co najmniej EURO 6 6) Rozstaw osi - min. 4000mm. 7) Ogranicznik prędkości - do 100km/h 8) Tachograf cyfrowy 9) ABS 10) Drzwi pasażerskie sterowane elektrycznie ze stanowiska kierowcy 11) Nadwozie całe przeszklone ( dwuwarstwowe i termoizolacyjne szyby) 12) Lusterka zewnętrzne sterowane i ogrzewane elektrycznie 13) Skrzynia biegów - manualna, co najmniej 5-cio biegowa + bieg wsteczny 14) Dodatkowe ogrzewanie(powietrzne) postojowe niezależne od pracy silnika 15) Klimatyzacja 16) Wspomaganie kierownicy 17) Oświetlenie centralne 18) Siedzenie kierowcy regulowane z zagłówkiem, pneumatyczne z podłokietnikiem 19) Siedzenia pasażerów - regulowane z zagłówkami. Tapicerka materiałowa, o wysokiej wytrzymałości na przetarcia i zabrudzenia 20) Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla kierowcy i wszystkich pasażerów 21) Poduszki powietrzne min. dla kierowcy 22) Autobus wyposażony w 20 miejsc siedzących dla osób niepełnosprawnych plus 1 miejsce dla kierowcy 23) Zamontowane atestowane szyny podłogowe do mocowania 2 wózków inwalidzkich 24) Wjazd wózka inwalidzkiego drzwiami tylnymi 25) Atestowane najazdy dla wózka inwalidzkiego 26) Atestowane pasy do mocowania wózków inwalidzkich oraz osób niepełnosprawnych 27) Podłoga wzmocniona z wykładziną antypoślizgową z oświetleniem przejścia oraz stopnia wejściowego 28) Barierki, poręcze i oznakowanie samochodu z przodu i tyłu symbolem : pojazd dla niepełnosprawnych 29) Zasłonki na szyby 30) Luk dachowy 31) Półki na bagaż podręczny z kanałem klimatyzacji 32) Uchwyty ułatwiające wsiadanie i wysiadanie 33) Radioodtwarzacz z MP3 wraz z nagłośnieniem 34) Dodatkowe wzmocnienie osi tylnej 35) Komplet opon zimowych z felgami stalowymi (rozmiar kół letnich) i kołpaki 36) Pełnowymiarowe koło zapasowe 37) Gwarancja i rękojmia na podwozie i nadwozie - min.36 miesięcy 38) Wykonawca zapewni w ramach udzielonej gwarancji i rękojmi świadczenie usług autoryzowanego serwisu gwarancyjnego - najbliższego do siedziby Zamawiającego ( Wykonawca poda dokładny adres serwisu przy przekazaniu pojazdu Zamawiającemu). 39) Zamawiający wymaga, by wszelkie naprawy gwarancyjne zostały usunięte w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia do Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 252000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRUCK EXPORT-IMPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żurawia 43 lok.201
Kod pocztowy: 00-680
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 282900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 282900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 289490.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.