To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-30
Ogłoszenie nr 500050804-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.
Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT do szkół w Gminie Jordanów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Kompetencje - kluczowe czynniki sukcesu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596133-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500041461-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12052878000000,
ul. ul. Rynek
2,
34240
Jordanów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
018 26 93 514, e-mail
oswiata@gmina-jordanow.pl, faks
018 26 93 526.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT do szkół w Gminie Jordanów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GOASIP-261-6/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT do Szkół w Gminie Jordanów. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 39162000-5 - Pomoce naukowe 38510000-3 - Mikroskopy 32322000-6 Urządzenia multimedialne 30213100-6 Komputery przenośne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SIWZ - szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/formularz cenowy. Znajdują się tam szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia a także wymagane parametry techniczne. Niniejsze ogłoszenie dotyczy części nr 1. W zakresie części nr 2 postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie poniżej. Jordanów, dnia 17.10.2017 r. INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W CZĘŚCI NR 2 - sprzęt ICT i elektroniczny Dotyczy: dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT do szkół w Gminie Jordanów. Numer referencyjny nadany przez Zamawiającego: GOASIP-261-6/17. Numer ogłoszenia o zamówieniu: 596133-N-2017 Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie, niniejszym zawiadamia Państwa, że unieważnia postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT do szkół w Gminie Jordanów w zakresie dotyczącym części - 2 - sprzętu ICT i elektronicznego. UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE Niniejsze postępowanie zostało unieważnione podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, ze zm.), który mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 2 złożono jedną ofertę (ALLTECH sp. j. Z. Pająk, A. Pająk z Płocka) na łączną kwotę 86.261,13 zł brutto. Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części nr 2 wynosiła 50.000 zł brutto. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia podanej kwoty - do ceny oferty najkorzystniejszej w zakresie części nr 2, stąd postanowiono o unieważnieniu postępowania, zgodnie z dyspozycją wskazanego na wstępie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, ze zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 38510000-3, 32322000-6, 30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
195277.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Educarium spółka z ograniczoną odpowiedzialną
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
273637.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JORDANÓW
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2024 roku
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Jordanów
- Sukcesywna dostawa kruszywa na terenie Gminy Jordanów w 2024 roku
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 5 części
- System monitoringu
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.