To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-08
Ogłoszenie nr 500050719-N-2018 z dnia 08-03-2018 r.
Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Wronki w 2018 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500032744-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 52696600000,
ul. ul. Ratuszowa
5,
64510
Wronki, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 545 300, e-mail
przetargi@wronki.pl, faks
672 545 328.
Adres strony internetowej (url): www.wronki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Wronki w 2018 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Utrzymanie trawników w szacunkowej ilości 96 454 m2, zgodnie z wykazem, stanowiącym załącznik do projektu umowy: a)Koszenie trawników, w tym: usuwanie odpadów i nieczystości widocznych po wykoszeniu, usunięcie skoszonej trawy z chodników i jezdni - prace porządkowe należy wykonywać niezwłocznie, tj. w tym samym dniu po skoszeniu trawnika oraz należy zabezpieczyć młode drzewka przed uszkodzeniami podczas koszenia. b)Wygrabianie trawników: usuwanie skoszonej trawy i liści z trawników. c)Bieżące uzupełnianie ubytków na trawnikach - siew trawy. d)Koszenie trawników, przy czym maksymalna wysokość trawy na trawniku nie może przekroczyć 15 cm. e)Trzykrotne koszenie terenu "Olszynek" w terminach wskazanych przez pracownika Zamawiającego na szacunkowej powierzchni ok. 5 ha. f)Pięciokrotne koszenie terenu wokół kładki przez Wartę w terminach wskazanych przez pracownika Zamawiającego na szacunkowej powierzchni 5050 m2 g)Trzykrotne koszenie terenu cmentarza ewangelickiego w m. Popowo w terminach wskazanych przez pracownika Zamawiającego na szacunkowej powierzchni ok. 0,20 ha. h) Koszenie terenu o łącznej powierzchni 1 ha w miejscach wskazanych przez pracownika Zamawiającego (płatne od m2 po uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu) 2. Nawożenie trawników nawozem wieloskładnikowym w dawce 30 g/m2 min. 3 razy w sezonie, zgodnie z wykazem, stanowiącym załącznik do projektu umowy. 3.Pielęgnację drzew, krzewów, żywopłotów: zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do projektu umowy.Zabiegi pielęgnacyjne obejmują w szczególności: a)cięcie sanitarne i pielęgnacyjne, b)usuwanie odrostów, c)odchwaszczanie (długość chwastów nie może przekroczyć 15 cm), d)nawożenie, e)podlewanie, f)uzupełnianie bieżące skwerów z krzewami korą sosnową w miejscach uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego, łącznie w ilości 70 m3, g)usuwanie i uzupełnienie uschniętych krzewów i drzew, których obwód na wysokości 5 cm nad ziemią nie przekracza 50 cm (płatne od sztuki) h)niezwłoczne uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach, jednak nie później niż w ciągu 48 godzin od ich zakończenia. 4.Założenie i pielęgnację kwietników/rabat: a)zakup i nasadzenie kwiatów sezonowych (np. bratki, turki, pelargonie, gazanie, starzec, begonie, itp.) w ilości 12.000 sztuk w odmianach i miejscach uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego, b)zakup i nasadzenie uzupełniające kwiatów wieloletnich, np. liliowce w ilości ok. 2.000 sztuk, c)przygotowanie gruntu pod nasadzenia, d)pielęgnacja: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, spulchnianie, pielenie, przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i liści, dosadzanie sadzonek, które mogą zostać uszkodzone przez warunki atmosferyczne, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, odchwaszczanie, przygotowanie gruntu na okres zimowy.5.Pielęgnacje i utrzymanie klombów z roślinami cebulowymi na powierzchni ok. 200 m2 i ilości 3.500 szt.: spulchnianie, odchwaszczanie, nawożenie, podlewanie. W przypadku roślin cebulowych należy po ich przekwitnięciu wykopać cebulki, przechowywać je i przygotować do jesiennego sadzenia. Wykonawca jest zobowiązany do wymiany cebul uszkodzonych, nie nadających się do ponownego wysadzenia. Jesienią nasadzone rośliny cebulowe należy zabezpieczyć poprzez przykrycie ich agrowłókniną i iglastymi gałązkami. Agrowłóknina i iglaste gałązki pozostają po stronie Wykonawcy. 6.Uzupełnienie brakujących lub uszkodzonych palików przy drzewkach na terenie miasta i przymocowanie ich do drzewek (płatne od sztuki) 7.Utrzymanie i pielęgnacja konstrukcji kwietnikowych wolnostojących zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do projektu umowy poprzez m.in.: a)wypełnienie kwietników podłożem, b)obsadzenie kwietników kwiatami jednorocznymi w odmianach (np. pelargonie, surfinie, bratki, turki) uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego, c)pielęgnacja: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, pielenie, przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i liści, dosadzanie sadzonek, które mogą zostać uszkodzone przez warunki atmosferyczne, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, odchwaszczanie, d)montaż kwietników w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, e)demontaż kwietników, wyczyszczenie i dostarczenie do przechowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub ich wypełnienie gałązkami iglaków (gałązki iglaków dostarcza Wykonawca).8.Wywóz powstałych odpadów zielonych (zgrabionej trawy, liści, przekwitniętych kwiatostanów, gałęzi itp.) w ciągu 48 godzin od ich zebrania własnym staraniem i na własny koszt. 9.Czterokrotne uporządkowanie (m.in. usunięcie i wywiezienie chwastów, pograbienie, wygrabienie liści) terenu przy Parku Cyryla Sroczyńskiego w terminach wskazanych przez pracownika Zamawiającego na szacunkowej powierzchni ok. 25 m2. 10. Bieżącą obsługę, rozruch wiosenny oraz przygotowanie do zimy instalacji nawadniających na Placu Wolności i Rynku we Wronkach.11.Przedstawianie cotygodniowych raportów o zrealizowanych pracach i przesłanie ich drogą elektroniczną na adres e-mail: r.szymanski@wronki.pl
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV: 77310000-6, 77312000-0, 77312100-1, 77313000-7, 77314100-5, 77315000-1, 77340000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
349096.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
377024.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego (jednostkę sektora finansów publicznych), osobie prawnej, spełniającej następujące warunki: zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a)zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b)ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c)w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. W przedmiotowym zamówieniu wszystkie ww. warunki zostały spełnione ponieważ: 1)Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach (Wykonawca) jest osobą prawną, nad którą Gmina Wronki (Zamawiający) sprawuje kontrolę, ponieważ jest jego jedynym udziałowcem (100% udziału), 2)ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej, tj. Przedsiębiorstwa Komunalnego we Wronkach dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego (Gminę Wronki) sprawującego kontrolę, 3)w kontrolowanej osobie prawnej, tj. Przedsiębiorstwie Komunalnym we Wronkach nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Remont połaci dachu w budynku socjalnym przy ul. Powstańców Wlkp. 28 we Wronkach
- Wymiana podłóg w dwóch klasach starszej części budynku na obiekcie Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie
- Dostawy artykułów spożywczych gr. II, art. mącznych i cukru do Zakładu Karnego we Wronkach
- Wykonanie odwodnienia strefy osuwiskowej w rejonie drogi gminnej nr 250120P
- Przebudowa ciągów komunikacyjnych przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi
- Budowa oświetlenia drogowego
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka pod adresem: ul. Niepodległości 11, 32-332 Bukowno w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, traw ozdobnych i kwiatów na potrzeby realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego pt. "Zadbana zieleń na Ochocie"
- Rozbudowa drogi powiatowej 2702S - ul. Słowiczej w Cieszynie wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Hallera.
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.