eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywna dostawa odczynników do działalności dydaktycznej, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak141.2711.5.2017

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-30

Ogłoszenie nr 500050694-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.

Kraków:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 82327
Data: 12/05/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): https://dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Sukcesywna dostawa odczynników do działalności dydaktycz nej, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.5.2017 Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 141.2711.5.2017
W ogłoszeniu powinno być: Wykonanie badań mikrobiologicznych (część I - przeprowadzenie kwalifikacji mikrobiologicznej pomieszczeń - powietrza i powierzchni oraz systemu modułowego typu Xvivo2 do hodowli komórek, część II - identyfikacja kolonii drobnoustrojów na podłożach przekazanych przez Zamawiającego, część III - wykonanie oceny żyzności i jałowości podłoży przekazanych od Zamawiającego) w związku z realizacją projektu pn., "Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych" akronim "CIRCULATE" nr umowy: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015, odpowiednio dla od jednej do trzech części zamówienia Numer referencyjny: 141.2715.3.2017

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: 0
Punkt:
W ogłoszeniu jest: Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 29267
W ogłoszeniu powinno być: Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 28665 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 2
W ogłoszeniu jest: Rodzaj zamówienia: Dostawy
W ogłoszeniu powinno być: Rodzaj zamówienia: usługi

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw odczynników do działalności dydaktycznej, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.1 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach A, B, C i D do formularza oferty ilości zamawianych produktów są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych produktów, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej doczterech części przedmiotu zamówienia. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę (wraz z rozładunkiem i wniesieniem) do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego odczynników przeznaczonych do działalności dydaktycznej, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę odczynników do działalności dydaktycznej, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania zawierają kalkulacje cenowe stanowiące załączniki A, B, C i D do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ (plik w formacie Excel), odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. Wykaz jednostek, do których mają być dostarczane produkty stanowiące przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.5 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia: 1.7.1 Zapewnienie dokonywania sukcesywnych zamówień: za pośrednictwem faksu, drogą elektroniczną, składanych przez Dział Zaopatrzenia UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31531 Kraków. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: faksem, pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00. 1.7.2 Realizację sukcesywnych dostaw pod adres danej jednostki Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie (wyszczególnionej w wykazie załączonym do wzoru umowy - zał. nr 2 do wzoru umowy), wskazany w zamówieniu, w razie konieczności - innej jednostki organizacyjnej UJ CM, mającej siedzibę na terenie Krakowa. 1.7.3 Realizacja każdej partii zamówienia w zależności od zapotrzebowania w terminie: maksymalnie do 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia * warunek dodatkowo punktowany (dzień złożenia zamówienia), z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ. (Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy). 1.7.4 Dostarczenie produktów stanowiących przedmiot zamówienia, na własny koszt oraz ich rozładunek i wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 1.7.5 Dostarczanie faktur do Działu Zaopatrzenia UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31531 Kraków. (Termin zapłaty faktury za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia ustala się do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Działu Zaopatrzenia, która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.) 1.7.6 Oznakowanie dostarczanych produktów w sposób czytelny nazwą, warunkami przechowywania oraz terminem ważności na każdym opakowaniu produktów lub pisemną deklaracją producenta o terminie ważności produktów pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego, 1.7.7 Dostarczenie każdego z produktów stanowiących przedmiot zamówienia z terminem ważności (przydatności) w dacie dostawy do Zamawiającego nie krótszym niż ¾ terminu ważności określonego przez producenta. 1.7.8 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. 1.7.9 Wymianę przez Wykonawcę wadliwych produktów stanowiących przedmiot zamówienia na produkty nowe, wolne od wad, na swój koszt, w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu. 1.8 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego odpowiednio od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.9 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę na ich odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego odpowiednio od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.10 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia podał oprócz opisu, nazwę handlową, numer katalogowy i producenta/markę przedmiotu zamówienia wyłącznie w celu określenia konfekcjonowania, sterylności, cech i parametrów jakościowych wymaganego produktu jakim powinien odpowiadać zamówiony produkt. Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę i zostało podane ze względów technologicznych z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzują się realizowane przez zamawiającego badania oraz posiadane urządzenia odpowiednio od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.11 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i dołączyć do oferty karty charakterystyki lub karty katalogowe, lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany równoważny przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktu wzorcowego Zamawiający nie wymaga dołączenia wyżej wymienionych dokumentów na potwierdzenie zgodności oferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego. 1.12 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy, od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.13 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą załącznik A, B, C i D do Formularza oferty zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania, oraz dla produktów równoważnych karty charakterystyki lub karty katalogowe, lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 1.14 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 1.15 Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 1.16 Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I Przedmiot umowy (nazwa badania): Przeprowadzenie kwalifikacji mikrobiologicznej pomieszczeń (powierzchni i powietrza) oraz systemu modułowego typu Xvivo2 do hodowli komórek. 1. Część I obejmuje 2-krotne przeprowadzenie kalifikacji pomieszczeń (powierzchni i powietrza) oraz systemu modułowego typu Xvivo2 do hodowli komórek (łącznie 260 badań). Jedna kwalifikacja prowadzona będzie przez 5 dni i obejmuje 130 badań, na które składa się 45 badań powietrza i 85 badań powierzchni. Na jeden dzień przypada 9 badań powietrza i 17 badań powierzchni. 2. Pierwsza kwalifikacja (130 badań) musi być przeprowadzona do 7 dni od daty zawarcia umowy, a kolejna (kolejne 130 badań) po upływie 6 mies. od daty przeprowadzenia pierwszej kwalifikacji. 3. Procedura obejmuje kontrolę żyzności i jałowości serii podłoży wykorzystywanych do badań, dostawę podłoży, przeprowadzenie kwalifikacji, odbiór i transport podłoży od Zamawiającego oraz sporządzenie protokołu z przeprowadzonej kwalifikacji. 4. Maksymalny czas oczekiwania na wynik liczony od ostatniego dnia pobrania próbek przezWykonawcę - 10 dni kalendarzowych. 5. Jako miejsce wykonania kwalifikacji wskazuje się: Zakład Transplantologii, Katedra Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Wydział Lekarski UJ CM, ul. Wielicka 265, 30- 663 Kraków, pomieszczenie TP26. Część II Przedmiot umowy (nazwa badania): Wykonanie identyfikacji kolonii drobnoustrojów (bakterie tlenowe, beztlenowe, grzyby) na podłożach przekazanych przez Zamawiającego. 1. Identyfikacja kolonii drobnoustrojów obejmuje szczegółową charakterystykę drobnoustrojów na płytkach przekazanych przez Zamawiającego. 2. Wykonawca przed odbiorem pierwszej próbki do analizy dostarczy drogą mailową na adres: magdalena.suda-szczurek@uj.edu.pl instrukcję przechowywania oraz przygotowania do transportu zainkubowanych podłoży do czasu odbioru przez Wykonawcę. 3. Podłoża zostaną odebrane i przetransportowane przez Wykonawcę od Zamawiającego do 24 godz. od momentu powiadomienia przez Zamawiającego (telefonicznie, potwierdzonego mailowo). 4. Podłoża przekazywane do Wykonawcy zostaną przed wydawaniem do transportu stosownie opisane i oznakowane przez Zamawiającego i przygotowane do transportu według zaleceń Wykonawcy. 5. Wraz z podłożami Zamawiający przekaże zlecenie badań w wersji papierowej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wyniku przeprowadzonych analiz/certyfikatu analizy w wersji papierowej. 7. Maksymalny czas oczekiwania na wynik liczony od momentu odbioru próbek przez Wykonawcę - 14 dni roboczych. 8. Wyniki badań przekazywane będą przez Wykonawcę w wersji elektronicznej niezwłocznie po ich uzyskaniu na adres mailowy: magdalena.suda-szczurek@uj.edu.pl. 9. Analiza próbek przeprowadzona zostanie zgodnie z procedurami przyjętymi przez Wykonawcę. 10. Podłoża przekazywane będą do analizy sukcesywnie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 11. Wykonawca zapewnia właściwy transport próbek w odpowiednich warunkach niemających wpływu na wyniki badań. 12. Jako miejsce odbioru próbek wskazuje się: Zakład Transplantologii, Katedra Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Wydział Lekarski UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków. Część III Przedmiot umowy (nazwa badania): Ocena żyzności i jałowości podłoży przekazanych przez Zamawiającego. 1. Ocena żyzności i jałowości podłoży będzie prowadzona w oparciu o metody i procedury przyjęte przez Wykonawcę. 2. Wykonawca przed odbiorem pierwszej próbki do analizy dostarczy drogą mailową na adres: magdalena.suda-szczurek@uj.edu.pl instrukcję przygotowania podłoży do transportu. 3. Podłoża zostaną odebrane i przetransportowane przez Wykonawcę od Zamawiającego do 24 godz. od momentu powiadomienia przez Zamawiającego (telefonicznie, potwierdzonego mailowo). 4. Podłoża przekazywane do Wykonawcy zostaną przed wydawaniem do transportu stosownie opisane i oznakowane przez Zamawiającego i przygotowane do transportu według zaleceń Wykonawcy. 5. Wraz z podłożami Zamawiający przekaże zlecenie badań w wersji papierowej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania wyniku przeprowadzonych analiz/certyfikatu analizy w wersji papierowej. 7. Maksymalny czas oczekiwania na wynik liczony od momentu odbioru próbek przez Wykonawcę - 14 dni roboczych. 8. Wyniki badań przekazywane będą przez Wykonawcę w wersji elektronicznej niezwłocznie po ich uzyskaniu na adres mailowy: magdalena.sudaszczurek@ uj.edu.pl, a następnie w wersji papierowej wraz z fakturą. 9. Wykonawca zapewnia właściwy transport próbek w odpowiednich warunkach niemających wpływu na wyniki badań. 10. Jako miejsce odbioru próbek wskazuje się: Zakład Transplantologii, Katedra Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Wydział Lekarski UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: Główny Kod CPV: 33696300-8 Dodatkowe kody CPV: 33696500-0, 24300000-7, 24000000-4, 33694000-1, 33141625-7
W ogłoszeniu powinno być: Główny kod CPV: 73000000-2

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.