eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Część 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Część 2 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków Część 3 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków Część 4 Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-08

Ogłoszenie nr 500050597-N-2018 z dnia 08-03-2018 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich: Część 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Część 2 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków Część 3 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków Część 4 Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510433-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich, Krajowy numer identyfikacyjny 29102012600000, ul. ul. Staszica 2, 26200 Końskie, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 375 08 30, e-mail zdp.konskie@op.pl, faks 41 37227 29.
Adres strony internetowej (url): http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Część 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Część 2 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków Część 3 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków Część 4 Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.3431.3.18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest : Część 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka Część 2 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków Część 3 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków Część 4 Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę ubytków w nawierzchniach - remontów cząstkowych w technologii powierzchniowego utrwalenia (przy użyciu zautomatyzowanego remontera) grysami bazaltowymi i emulsją oraz naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych - teren Powiatu Koneckiego 2.2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2018 roku napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) - remontów cząstkowych - w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych teren Powiatu Koneckiego, powstałych w nawierzchniach po okresie zimowym. 2. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jakie będą występować ilości uszkodzeń (ubytków, wybojów) w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych (teren Powiatu Koneckiego), Do wyliczenia należności stosowana będzie cena ( koszt ) naprawy określona w załączonym zestawieniu kosztów faktycznie wykonanych napraw . 3. Zamówienie obejmuje : Części 1 - 3 wykonanie napraw ubytków /wybojów/ w nawierzchni - remontów cząstkowych przy różnej głębokości ubytku w istniejącej nawierzchni - w technologii powierzchniowe utrwalenie. Remonty nawierzchni wykonywane będą przy użyciu specjalistycznego zautomatyzowanego remontera. Ustalenie ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchni odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Część 4 naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych. Zestawienie wykonanych i wyliczonych obmiarów z poszczególnych dróg będzie dokumentem załącznikiem do protokołu odbioru wykonanych zakresów remontów. Warunki wykonania i odbioru remontów cząstkowych wykonanych w technologii powierzchniowe utrwalenie Zamawiający określił w załączonej do SIWZ stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ - szczegółowej specyfikacji technicznej D-05.03.17. stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi nie będzie wyłączony z ruchu. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych remontów fakturami częściowymi - na koniec każdego miesiąca. W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchniach, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy w poprzednich latach, przewidywane ilości dla niniejszego postępowania przyjmuję się: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - 1 000 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - 19 485 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - 17 275 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - 9 360 m². - naprawa zaniżeń, kolein, nierówności - 300 Mg Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie w oparciu o: - faktyczne ilości wykonanych i odebranych remontów - ceny jednostkowe określone w kalkulacji cenowej, które obowiązywać będą w rozliczeniach w przeciągu 2018 roku. Poszczególne części obejmują drogi powiatowe na obszarze gmin (gmin-miast) jak niżej: CZĘŚĆ 1. Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka, w przewidywanej ilości: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - 300 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - 6350 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - 4820 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - 3470 m². (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej - 141,2 km). CZĘŚĆ 2. Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków, w przewidywanej ilości: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - 400 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - 5800 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - 5000 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - 2930 m². (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej - 142,2 km). CZĘŚĆ 3. Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków, w przewidywanej ilości: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - 300 m², - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - 7335 m², - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - 7455 m², - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - 2960 m². (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej - 170,4 km). Wykonawca składając ofertę dla każdej części zamówienia musi udowodnić że dysponuje specjalistycznym zautomatyzowanym remonterem (wykaz posiadanego sprzętu wraz z podstawami jego dysponowania) na Części 1 - 3. CZĘŚĆ 4 Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego polegający na sfrezowaniu nawierzchni lub wykuciu do profilu, pokryciu ubytku (łaty) połączeniem cienkowarstwowym (emulsją asfaltową) oraz uzupełnieniu ubytku masą mineralno - bitumiczną (warstwa ścieralna dla ruchu KR2) oraz uszczelnienie połączeń technologicznych. Lokalizacja robót - miejsca wbudowania masy ustalona zostanie przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego. Cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym będzie stosowana przy wyliczeniu należności Wykonawcy za faktycznie wbudowaną ilość masy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia zrealizowanych i odebranych ilości robót fakturami częściowymi wystawianymi na koniec każdego miesiąca. Wykonawca składając ofertę na realizację robót ujętych w CZĘŚCI 4 dysponować musi: - otaczarką albo mieć możliwość zakupu masy w okresie przewidzianym na realizację robót, walcem drogowym do zagęszczania masy (na małe powierzchnie dopuszczamy zagęszczarkę płytową), - naprawa zaniżeń, kolein, nierówności - 300 Mg 4. Roboty objęte niniejszym postępowaniem (podzielone na cztery części) będą w całości zapłacone przez Zamawiającego - za faktycznie wykonane i odebrane zakresy robót. Podstawą zapłaty będą faktury wystawiane przez Wykonawców wraz z załączonymi dokumentami: - wyliczeniem powierzchni wykonanych remontów cząstkowych przy głębokości ubytków określonych w opisie, - protokołu odbioru wykonanych remontów , 5. Roboty prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego - przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni, przy uwzględnieniu Warunków prowadzenia robót w pasie drogowym określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2.4Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 2.5 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w opisie przedmiotu zamówienia których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2.5.1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności opisane w opisie przedmiotu zamówienia 2.5.2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa wart. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 2.5.2.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy, że osoby wykonujące czynności opisane w opisie przedmiotu zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 2.5.2.1 a) SIWZ wykonawca zapłaci zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 PLN. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 2.5.2.1 a) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić. 2.6. Wykonawca w składanej ofercie zobowiązany jest wykazać rodzaj i zakres robót jakie zamierza wykonać przy udziale podwykonawcy. 2.6.1 Podwykonawstwo-Część 1, 2, 3 i 4 1) Zamawiający nie zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielnie zamówienia . 3) Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy zastosowanie maja przepisy art. 143a do 143d ustawy. 2.6.2 Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo , której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu Zawarcie przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą/ami lub dalszym/i podwykonawcą/ami wymaga zgody Zamawiającego. 1. Projekt umowy o podwykonawstwo na roboty budowlane musi zawierać: 1.1 określenie stron, pomiędzy którymi jest zawierana; 1.2 zakres zleconych robót budowlanych musi być tożsamy z zakresem prac wynikającym z zamówienia podstawowego 1.3 termin wykonania i odbioru prac (w tym terminy odbioru częściowego i końcowego, itp. stanowiących podstawę wystawienia faktury), zgodny z terminami określonymi w niniejszej Umowie (harmonogramem robót);termin realizacji umowy nie może być dłuższy od terminu realizacji umowy zawartej z Zamawiającym. Wykonawca dokona odbioru robót wykonanych przez Podwykonawcę w terminie 7 dni od ich zgłoszenia. Podwykonawca dostarczy Zamawiającemu kopię zgłoszenia do odbioru robót przedłożonych Wykonawcy 1.4 wysokość wynagrodzenia / maksymalnej wartości umowy z tytułu wykonywanych robót i sposób płatności; wartość umowy nie może być wyższa niż to wynika z oferty Wykonawcy 1.5 termin płatności za odebrane roboty od podwykonawcy, nie dłuższy niż 30 dni. 1.6 obowiązek przedkładania Zamawiającemu projektu umowy o podwykonawstwo na roboty budowlane i jej zmiany na 7 dni przed terminem planowanego wprowadzenia podwykonawcy, 1.7 zakaz zawierania umów o podwykonawstwo przed uzyskaniem akceptacji projektu umowy przez Zamawiającego; 1.8 obowiązek przedkładania Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy poświadczonej za zgodność z oryginałem zawartej umowy o podwykonawstwo; 2. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 3. Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy roboty budowlanej. 4. Zamawiający, w terminie 7 dni, zgłasza w formie pisemnej zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane: a) niespełniającej wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; b) gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż 30 dni. 5. Niezgłoszenie w formie pisemnej zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 6. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 7. Zamawiający, w terminie 7 dni, zgłasza w formie pisemnej sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadkach o których mowa w pkt. 4 powyżej. 8. Niezgłoszenie w formie pisemnej sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 9. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł. 10. W przypadku, o którym mowa w pkt. 9 powyżej, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż określony w pkt. 3 powyżej, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej. 11. Przepisy pkt. 2-9 powyżej stosuje się odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo. 12. Zamawiający dokonuje bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadku uchylenia się od obowiązku zapłaty odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę zamówienia na roboty budowlane. 13. Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt. 12 powyżej, dotyczy wyłącznie należności powstałych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane. 14. Bezpośrednia zapłata obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy. 15. Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty Zamawiający jest obowiązany umożliwić Wykonawcy zgłoszenie w formie pisemnej uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, o których mowa w pkt. 12 powyżej Zamawiający informuje o terminie zgłaszania uwag, nie krótszym niż 7 dni od dnia doręczenia tej informacji. 16. W przypadku zgłoszenia uwag, o których mowa w pkt. 15 powyżej, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może: a) nie dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, jeżeli Wykonawca wykaże niezasadność takiej zapłaty albo b) złożyć do depozytu sądowego kwotę potrzebną na pokrycie wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy w przypadku istnienia zasadniczej wątpliwości Zamawiającego co do wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy, albo c) dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, jeżeli Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca wykaże zasadność takiej zapłaty. 17. W przypadku dokonania bezpośredniej zapłaty Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, o których mowa w pkt. 12 powyżej, Zamawiający potrąca kwotę wypłaconego wynagrodzenia z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 18. Konieczność wielokrotnego dokonywania bezpośredniej zapłaty Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, o których mowa w pkt. 12 powyżej, lub konieczność dokonania bezpośrednich zapłat na sumę większą niż 5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego może stanowić podstawę do odstąpienia od umowy w sprawie zamówienia publicznego przez Zamawiającego. 19. W przypadkach, o których mowa w pkt.. 2 6, 9, 11 powyżej przedkładający może poświadczyć za zgodność z oryginałem kopię umowy o podwykonawstwo. 20. Zlecenie wykonania robót Podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania Podwykonawców i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. 21. Nie zastosowanie się Wykonawcy do wymogów wynikających z powyższych zapisów upoważnia Zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych kroków w celu wyegzekwowania od Wykonawcy i wszystkich Podwykonawców powyższych ustaleń aż do odstąpienia od umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy włącznie. 2.7 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , ze ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. 2.8 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 212063.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "REZ-DROGPOL" s.c.
Email wykonawcy: rezdrog@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: Jaskrów, ul. Starowiejska 1
Kod pocztowy: 42-244
Miejscowość: Mstów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 293035.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 293035.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 293035.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 206718.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "REZ-DROGPOL" s.c.
Email wykonawcy: rezdrog@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: Jaskrów, ul. Starowiejska 1
Kod pocztowy: 42-244
Miejscowość: Mstów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 276836.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 276836.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 276836.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 305075.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "REZ-DROGPOL" s.c.
Email wykonawcy: rezdrog@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: Jaskrów, ul. Starowiejska 1
Kod pocztowy: 42-244
Miejscowość: Mstów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 355205.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 355205.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 355205.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 133191.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych "PROF-BUD" s.c.
Email wykonawcy: prof_bud@op.pl
Adres pocztowy: ul. Górnicza 41 25-651 Kielce
Kod pocztowy: 25-651
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123984.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123984.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202950.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.