eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont łazienek w budynkach będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-27

Ogłoszenie nr 500050410-N-2017 z dnia 27-10-2017 r.

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie: Remont łazienek w budynkach będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587889-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 102127000000, ul. ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2557-300, e-mail is@mp.mofnet.gov.pl, karol.wykurz@mp.mofnet.gov.pl, faks 12 2557-465.
Adres strony internetowej (url): http://www.malopolskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont łazienek w budynkach będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1201-ILL-5.260.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. "Remont łazienek w budynkach będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie": 1) Część 1: Remont 6 toalet w Urzędzie Skarbowym w Myślenicach, ul. Cegielskiego 2, 32-400 Myślenice; 2) Część 2: Remont 3 łazienek w Urzędzie Skarbowym w Oświęcimiu, ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim; 3) Część 3: Remont toalet oraz pomieszczeń socjalnych w budynkach C i D w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Tarnowie, ul. Lwowska 72-96a, 33-100 Tarnów; 4) Część 4: Remont 3 łazienek w Urzędzie Skarbowym w Limanowej, ul. Matki Boskiej Bolesnej 9, 34-600 Limanowa. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółowymi wymaganiami dla wszystkich części zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Przedmiar robót - załącznik nr 5 do SIWZ; 3) Wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont łazienek w Urzędzie Skarbowym w Myślenicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203672.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAJER Piotr Majerski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chałupnika 4/75
Kod pocztowy: 31-464
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 223978.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 223978.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 223978.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont łazienek w Urzędzie Skarbowym w Oświęcimiu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp. W postępowaniu w zakresie części II do dnia upływu terminu składania ofert, tj. 2 października 2017 r. godz. 10.00, nie została złożona żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont łazienek w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Tarnowie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp. W postępowaniu w zakresie części III do dnia upływu terminu składania ofert, tj. 2 października 2017 r. godz. 10.00, nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Remont łazienek w Urzędzie Skarbowym w Limanowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp. W postępowaniu w zakresie części IV do dnia upływu terminu składania ofert, tj. 2 października 2017 r. godz. 10.00, nie została złożona żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.