eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna › Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonna w miejscowości Jabłonna - Majątek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-27

Ogłoszenie nr 500050290-N-2017 z dnia 27-10-2017 r.

Urząd Gminy w Jabłonnie: Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonna w miejscowości Jabłonna - Majątek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575606-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Jabłonnie, Krajowy numer identyfikacyjny 53516100000, ul. Majątek 22, 23114 Jabłonna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 610 577, e-mail jablonna_g@woi.lublin.pl, faks 815 610 065.
Adres strony internetowej (url): http://www.jablonna.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonna w miejscowości Jabłonna - Majątek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRO.271.6.2017.DS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie obecnego budynku, jednej z dwóch siedzib Urzędu Gminy Jabłonna (budynku byłego Posterunku Policji), zlokalizowanego na działkach numer 281/1 i 282/2 w miejscowości Jabłonna - Majątek 26, Gmina Jabłonna wraz z instalacjami wewnętrznymi, zagospodarowaniem terenu, przebudową odcinka sieci gazowej i przyłącza gazowego, przebudową przyłącza wodociągowego oraz odpływu kanalizacyjnego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i pozostałymi elementami wchodzącymi w skład dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Zamówienie nie obejmuje zakupu mebli będących wyposażeniem wnętrz. Projektuje się rozbudowę istniejącego budynku administracyjno - biurowego. Projektowany budynek w kształcie litery "L" jest dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, murowany. Dach jednospadowy, pokryty blachą trapezową. Projektowana rozbudowa stanowi wydłużenie budynku w kierunku zachodnim i południowym. Planuje się dostosowanie istniejącego budynku do całości funkcji. W związku z tym projektuje się wyburzenia, zamurowania oraz wykonanie nowych ścian działowych. Dane liczbowe: o Długość - elewacja zachodnia 2963,0m, północna 3650,0m o Wysokość budynku od poziomu terenu - 9,45 m o Powierzchnia zabudowy - 661,0 m2 o Powierzchnia użytkowa budynku - 1049,26 m2 o w tym powierzchnia komunikacji - 262,44 m2 o Parter - pow. użytkowa - 519,03 m2 o Piętro - pow. użytkowa - 530,23 m2 o Powierzchnia wewnętrzna parteru 566,7 m2 , pow. wewn. piętra - 570,0 m2 o Kubatura budynku - 5025,5 m3 Przewiduje się zatrudnienie w budynku około 50 osób w pełnym wymiarze czasu pracy. Parter składa się z pokoi biurowych, sali wielofunkcyjnej, archiwum i pomieszczeń technicznych. Piętro przeznaczone wyłącznie na pomieszczenia biurowe. Na kondygnacji piętra zaprojektowano pokój śniadań i węzeł sanitarny oraz pomieszczenia magazynowo - archiwalne do przechowywania dokumentów. Pokoje biurowe umeblowane i wyposażone w sprzęt biurowy. Wszystkie pomieszczenia przeznaczone na stały pobyt ludzi mają zapewnione oświetlenie naturalne bezpośrednie, wentylację grawitacyjną i mechaniczną oraz klimatyzację w sali wielofunkcyjnej, klimatyzację precyzyjną w pomieszczeniu archiwum i serwerowni. Wysokość pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi wynosi 3,02m. Budynek wyposażony w następujące instalacje: - elektryczna - zewnętrzna linia zasilająca kablowana na podstawie warunków przyłączenia, - teleinformatyczna - istniejąca, - wodociągową z sieci gminnej wg warunków przyłączenia, - kanalizacyjna do projektowanego bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne, - gazowa wg warunków przebudowy doziemnej instalacji gazowej, - c.o. - własna kotłownia gazowa, - wentylacja grawitacyjna, mechaniczna i klimatyzacja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Załączniku nr 7 do SIWZ, w skład którego wchodzi dokumentacja techniczna.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2398000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INBUD Spółka Jawna M. Rybak, R. Rybak
Email wykonawcy: inbud@vp.pl
Adres pocztowy: Piotrowice 79E
Kod pocztowy: 23-107
Miejscowość: Strzyżewice
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2949540
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2949540
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4374377.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.