eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Przetarg nieograniczony pn. Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem - budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 przy ul. Słowiańskiej 17 w Kwidzynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-27

Ogłoszenie nr 500050249-N-2017 z dnia 27-10-2017 r.

Kwidzyn: Przetarg nieograniczony pn. Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem - budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 przy ul. Słowiańskiej 17 w Kwidzynie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt wspófinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014- 2020 Tytuł projektu: Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 50949-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 97033-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 170818020, ul. Kościuszki 29 B, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 556465000, e-mail zamowienia@powiatkwidzynski.pl, faks 556465002.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatkwidzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony pn. Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem - budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 przy ul. Słowiańskiej 17 w Kwidzynie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.IV.272.02.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 wpisanym do rejestru zabytków. Prace konserwatorskie należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Pozwolenie Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w budynku dawnego Pałacu Regencji wpisanego do rejestru zabytków, na podstawie Projektu budowlano - konserwatorskiego). Z uwagi na obiekt szkolny roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z załączonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót uzgodnionym z użytkownikiem obiektu. Krótka charakterystyka przedmiotu zamówienia: A: Budynek główny: 1. remont korytarzy i schodów, w tym konserwacja i odtworzenie wystroju, sztukaterii, detalu 2. remont stolarki drzwiowej wewnętrznej 3. remont klas i pomieszczeń użytkowych, w tym konserwacja i odtworzenie wystroju, sztukaterii, detalu 4. wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, 5. wymiana opraw oświetleniowych pomieszczeń i korytarzy, wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, 6. wymiana i modernizacja instalacji teletechnicznych, 7. remont i przebudowa pomieszczeń piwnicznych, 8. wykonanie hydrantów wewnętrznych, 9. dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Charakterystyczne parametry techniczne budynku nr A : o kubatura 7760 m3 o powierzchnia użytkowa 1974 m2 o powierzchnia zabudowy 695,7 m2 B: Budynek dydaktyczny z łącznikiem: 1. remont korytarzy i schodów, w tym konserwacja i odtworzenie wystroju, sztukaterii, detalu 2. remont stolarki drzwiowej wewnętrznej 3. remont klas i pomieszczeń użytkowych, w tym konserwacja i odtworzenie wystroju, sztukaterii, detalu 4. wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, 5. wymiana opraw oświetleniowych pomieszczeń i korytarzy, wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, 6. wymiana i modernizacja instalacji teletechnicznych, 7. wykonanie hydrantów wewnętrznych, 8. dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Charakterystyczne parametry techniczne budynku nr B : o kubatura 2763 m3 o powierzchnia użytkowa 996 m2 o powierzchnia zabudowy 415 m2 Roboty budowlane należy prowadzić w oparciu o dokumentację projektową i zgodnie ze STWiORB Tytuł opracowania Autor opracowania Data sporządzenia 1 Projekt budowlany "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem" - modernizacja budynku ZSP nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 STUDIO PROJEKTOWE ALTRIS Jarosław Mysior, 82-500 Kwidzyn, ul Tczewska 17 Maj 2016 2 Projekt budowlany instalacje sanitarne "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem" - modernizacja budynku ZSP nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 STUDIO PROJEKTOWE ALTRIS Jarosław Mysior, 82-500 Kwidzyn, ul Tczewska 17 Maj 2016 3 Projekt budowlany instalacje elektryczne "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem" - modernizacja budynku ZSP nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 USŁUGI PROJEKTOWE inż. Janina Wrzesińska, ul. Piechoty 9/III/10, 82-300 Elbląg Maj 2016 4 Projekt budowlany instalacje teletechniczne "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem" - modernizacja budynku ZSP nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 USŁUGI PROJEKTOWE inż. Janina Wrzesińska, ul. Piechoty 9/III/10, 82-300 Elbląg Maj 2016 5 Program konserwatorski do remontu wnętrz gmachu dawnego gimnazjum królewskiego obecnie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kwidzynie Mgr Eliza Marcjanik - Żak Toruń Czerwiec 2016 Ogólny opis obiektu Obiekt składa się z 2 budynków A i B połączonych łącznikiem. Budynek A jest obiektem trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym z poddaszem nieużytkowym. Ściany z cegły pełnej, stropy drewniane. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą. Budynek B dwukondygnacyjny podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. Ściany z cegły pełnej, stropy drewniane. Dach czterospadowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą. Rok budowy kompleksu - 1936-37. Otoczenie w sąsiedztwie od: - północy - zabudowa wielorodzinna, obiekty usługowe, - zachodu - park miejski, - południa - zabudowa wielorodzinna obiekty usługowe, - wschodu - zabudowa wielorodzinna, obiekty usługowe. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) określa Dokumentacja Projektowa - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 2 do SIWZ 3.Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo, wyliczona cena ofertowa jest bowiem ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana ze względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. 4.Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 5.Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6.Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 8.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów, wyrobów lub innych elementów związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:- rozebranie, układanie ścianek działowych, - uzupełnienie lub zamurowanie otworów w ścianach, - mocowanie siatki tynkarskiej, - tynkowanie, wykańczanie powierzchni i malowanie, rozbiórka i montaż schodów o ,konstrukcji drewnianej, - rozbiórka stropów ceramicznych i drewnianych, wykopy, - wykonywanie ław fundamentowych, - wykonywanie słupów żelbetowych, belek, wieńców i podciągów, - przygotowanie i montaż zbrojenia, montaż windy wraz z zasilaniem, rozbiórka i układanie posadzek drewnianych, cementowych, - z płytek ceramicznych i z tworzyw sztucznych, wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, - cieplnych i przeciwdźwiękowych, renowacja stolarki drzwiowej, - renowacja sztukaterii, układanie przewodów wentylacyjnych, - montaż wentylatorów, montaż rozdzielni elektrycznych, układanie przewodów - - elektrycznych, montaż opraw oświetleniowych, gniazd, wyłączników i innego osprzętu, -pomiary skuteczności zerowania, układanie okablowania strukturalnego, - instalacja i testowanie urządzeń, demontaż i montaż armatury sanitarnej, -demontaż i montaż rurociągów wodnych i kanalizacyjnych, montaż urządzeń do podgrzewania wody, - montaż instalacji hydrantowej. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, przy zachowaniu anonimizacji, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, 4 ) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości ustanowionej w karach umownych. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45262500-6,

45262300-4,

45421100-5,

45431100-8,

45431200-9,

45432100-5,

45421146-9,

45332200-5,

45311000-0,

45312200-9,

45331100-7,

45312100-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Wykonanie robót dodatkowych/zamiennych/zaniechanych zgodnie z protokołem konieczności nr 1 z dnia 08.09.2017 r. a tym samym zapłata dodatkowego wynagrodzenia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia prac rozbiórkowych w pomieszczeniach piwnic stwierdzono bardzo duże zawilgocenie ścian obwodowych piwnic obiektu. Aby uniknąć kapilarnego podciągania wody, które praktycznie uniemożliwia wykonywanie jakichkolwiek powłok tynkarskich na ścianach piwnic od strony wewnętrznej niezbędne jest odkopanie ścian od zewnątrz, vwkonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej z membrany kubełkowej, wykonie przepony poziomej metodą iniekcji oraz ułożenie tynków renowacyjnych na ścianach piwnic od strony wewnętrznej. Po zakończeniu robót izolacyjnych należy odtworzyć opaskę z kamienia, naświetla okien piwnicznych oraz schody zewnętrzne do budynku. Wykonanie całopowierzchniowej izolacji ścian zewnętrznych piwnic w połączeniu z przeponą poziomą ochroni ściany obwodowe od wilgoci umożliwiając wysuszenie murów i pozwoli na prawidłowe wykonanie okładzin ceramicznych na ścianach wewnętrznych. Sprawdzając skuteczność instalacji odgromowej stwierdzono konieczność wymiany otoku. Wymiana otoku nastąpi w czasie prowadzenia w/w robót izolacyjnych, co umożliwi na zminimalizowanie kosztów wykonania wymiany (brak kosztów robót ziemnych, które ujęte są w robotach izolacyjnych).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W pierwotnie zawartej umowie dodano § 2A o treści: Zgodnie z Protokołem konieczności nr 1 Wykonania robót dodatkowych/ zamiennych /zaniechanych spisanym dnia 08.09.2017 r. w celu zachowania należytej staranności przy realizacji prac konieczne jest wykonanie izolacji przeciwwodnej od strony zewnętrznej i zastosować iniekcję od strony wewnętrznej w budynku A oraz wymienić otok instalacji odgromowej w budynku A i B, w szczególności: 1.demontaż opaski budynku z kamienia ozdobnego lub skucie betonu lub skucie asfaltu 2.demontaż schodów zewnętrznych 3.demontaż naświetli okien piwnicznych 4.odkopanie ścian zewnętrznych piwnic do ław fundamentowych 5.oczyszczenie mechaniczne ścian zewn. piwnic 6.uzupełnienie fug w cegłach 7.wykonanie obrzutki renowacyjnej ścian zewnętrznych piwnic 8.izolacja przeciwwilgociowa na zimno ścian zewnętrznych piwnic 9.izolacja ścian zewnętrznych piwnic bitumiczną membraną kubełkową z papy INDEX Armodillo/P 5kg 10.zasypanie ścian zewnętrznych piwnic 11.montaż opaski budynku z kamienia ozdobnego lub betonu lub asfaltu 12.montaż schodów zewnętrznych 13.montaż naświetli okien piwnicznych z bloczków betonowych 14.wykonanie przepony poziomej metodą iniekcji ścian piwnic 15.wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach wewnętrznych piwni 16.wymiana otoku instalacji odgromowej Oraz §6 otrzymał nową treść: 1.Strony zgodnie ustalają, że obowiązującą ich formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie określonym w § 2 umowy, zgodnie z przedłożoną ofertą Wykonawcy będzie wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: brutto: 4.447.700,00 zł (słownie: cztery miliony czterysta czterdzieści siedem tysięcy siedemset 00/100), w tym podatek VAT w wysokości 831.683,74 zł (słownie: osiemset trzydzieści jeden tysięcy sześćset osiemdziesiąt trzy 74/100). 2.Z tytułu wykonania robót wskazanych w § 2A Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości brutto 206.484,85 zł (słownie dwieście sześć tysięcy czterysta osiemdziesiąt cztery 85/100) w tym podatek VAT w wysokości 38.610,99 zł (słownie trzydzieści osiem tysięcy sześćset dziesięć 99/100). 3.Wynagrodzenie określone w ustępie 1 i w ust. 2 obejmuje całość kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. 4.Wynagrodzenie nie będzie waloryzowane w okresie realizacji umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.