eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Usuwanie złomów i wywrotów drzew na terenie Gminy WrześniaPark Marzenin, Pomnik Bitwy pod Sokołowem, rejon ul. Świętkorzyskiej i Słonecznej we Wrześni, skwer w rejonie LOK we Wrześni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-27

Ogłoszenie nr 500050199-N-2017 z dnia 27-10-2017 r.

Gmina Września: Usuwanie złomów i wywrotów drzew na terenie Gminy Września: Park Marzenin, Pomnik Bitwy pod Sokołowem, rejon ul. Świętkorzyskiej i Słonecznej we Wrześni, skwer w rejonie LOK we Wrześni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593079-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500036309-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Września, Krajowy numer identyfikacyjny 52660100000, ul. ul. Ratuszowa 1, 62300 Września, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 4360880 w. 146, e-mail tomasz.koralewski@wrzesnia.pl, faks 614 362 500.
Adres strony internetowej (url): http://www.wrzesnia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie złomów i wywrotów drzew na terenie Gminy Września: Park Marzenin, Pomnik Bitwy pod Sokołowem, rejon ul. Świętkorzyskiej i Słonecznej we Wrześni, skwer w rejonie LOK we Wrześni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-123/WIK-RK/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z usuwaniem skutków nawałnicy z 11 sierpnia 2017 roku w parkach na terenie Gminy Września. Przedmiot zamówienia obejmuje wycinkę drzew (złomów i wywrotów) wraz z frezowaniem ich pni i korzeni, usunięciem i wywozem karpiny, rosnących na terenach należących do Gminy Września. Prace związane z wycinką drzew będą wykonywane również na podstawie zezwoleń wydawanych przez stosowne organy, o których mowa w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2134 z późn. zm.). Wszystkie prace w drzewostanie należy prowadzić zgodnie z uwarunkowaniami wynikającymi z ww. ustawy oraz ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1446) w przypadku prowadzenia prac na obiektach wpisanych do rejestru zabytków. Usługi obejmą głównie prace wykonywane na drzewach, mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych drzewostanów parkowych. 2. Zakres prac obejmuje: 1) wycinka drzew - usuwanie złomów i wywrotów obejmująca wykonanie czynności jak: a) odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia oraz opuszczenie ich na linach (jeżeli to konieczne, to przy użyciu podnośnika); b) ścięcie pnia piłą mechaniczną; c) pocięcie pnia na odcinki dogodne do transportu; d) wywiezienie i zagospodarowanie drewna we własnym zakresie przez Wykonawcę; e) rozdrobnienie drobnych gałęzi i pędów za pomocą rębaka wraz z ich zagospodarowaniem we własnym zakresie; d) uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach wraz z wywozem powstałych nieczystości, nie dopuszcza się pozostawienia powstałych zrębków w miejscu prac, 2) frezowanie pni oraz korzeni drzew (do głębokości co najmniej 30 cm poniżej poziomu gruntu); a) odkopanie korzeni wraz z pniakiem; b) obcięcie i wydobycie korzeni i pniaków z dołu; c) zasypanie dołu ziemią o warstwie 30 cm; d) ubicie i wyrównanie zasypanego dołu; e) załadowanie karpiny na przyczepy wraz z jej zagospodarowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami; f) uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach, 3) pielęgnacja koron drzew które zostały uszkodzone przez wywroty i złomy: a) wykonywanie cięć pielęgnacyjno - technicznych drzew i krzewów (połamanych konarów lub gałęzi, z nadaniem właściwego kształtu i statyki koronie, wraz z usuwaniem gałęzi, uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach wraz z zagospodarowaniem powstałych nieczystości zgodnie z obowiązującymi przepisami; b) redukcja koron drzew i krzewów nie może przekroczyć 30 % ich objętości i winna być zgodna z art. 87a ustawy o ochronie przyrody; c) w przypadku gdy drzewo ma formowaną koronę od młodego wieku (np. kolumnową, kulistą, płaczącą itp. należy wówczas dokonać redukcji gałęzi w celu utrzymania zamierzonego kształtu jego korony; Przy cięciu drzew i krzewów należy kierować się następującymi zasadami: - przy wykonywaniu prac należy używać ostrych narzędzi, - wykorzystywane narzędzia należy poddawać dezynfekcji w celu zapobiegania przenoszenia patogenów z drzew, na których wcześniej wykonywane były zabiegi pielęgnacyjne, - nie wykonywać cięć za pomocą siekier czy tasaków, - zaleca się wykonywanie prac przy użyciu pił ręcznych i sekatorów, w tym również na tyczkach, - każde cięcie grubych gałęzi powinno odbywać się przy użyciu piły ręcznej lub mechanicznej i powinno pozostawić w miarę możliwości gładki ślad (bez poszarpanych brzegów i powierzchni), - nie dopuszczać do powstania w wyniku cięć odarć pni czy wyłamań kory, - przy wykonywaniu cięć gałęzi należy zachować tzw. "obrączkę", bowiem drzewa u nasady odciętych pędów tworzą strefę chroniącą wnętrze pnia przed infekcjami patogenów, a w razie uschnięcia gałęzi tworzą warstwę odcinającą, dlatego nie należy jej uszkadzać.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77200000-2


Dodatkowe kody CPV: 77211100-3, 77211400-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: uprzątnięcie terenu Parku w Marzeninie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11350.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAJKOWSKI - ARBORYSTYKA Pielęgnacja i Wycinka Drzew Bartosz Rajkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Niezgoda27
Kod pocztowy: 62-402
Miejscowość: Niezgoda
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15395.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13019.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29160.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 7365 zł netto tj. 7954.20 zł brutto

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: uprzątnięcie terenu w Sokołowie Pomnik Bitwy pod Sokołowem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy Zieleni "WIOSNA" inż. ogr. Ewa Waśkowiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Batorego 2
Kod pocztowy: 62-300
Miejscowość: Września
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1998.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1998.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6696.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: uprzątnięcie terenu przy ul. Słonecznej we Wrześni dz. nr 2219/9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAJKOWSKI-ARBORYSTYKA Pielęgnacja i Wycinka Drzew Bartosz Rajkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Niezgoda 27
Kod pocztowy: 62-402
Miejscowość: Niezgoda
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9234.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9234.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30456.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 7850,00 zł netto tj. 8478,00 zł brutto

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: uprzątnięcie terenu skweru w rejonie LOK we Wrześni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6650.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAJKOWSKI-ARBORYSTYKA Pielęgnacja i Wycinka Drzew Bartosz Rajkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Niezgoda 27
Kod pocztowy: 62-402
Miejscowość: Niezgoda
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5508.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5508.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14688.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 4350,00 zł netto tj. 4698,00 zł brutto

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.