eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudka › Przebudowa budynku gospodarczego w leśnictwie Ciechanowiec.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-27

Ogłoszenie nr 500050170-N-2017 z dnia 27-10-2017 r.

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka: Przebudowa budynku gospodarczego w leśnictwie Ciechanowiec.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577107-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka, Krajowy numer identyfikacyjny 5051174700000, ul. ul. Olendzka 31, 17123 Rudka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 305 800, e-mail rudka@bialystok.lasy.gov.pl, faks 857 394 265.
Adres strony internetowej (url): http://www.bialystok.lasy.gov.pl/rudka

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku gospodarczego w leśnictwie Ciechanowiec.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Obiekt objęty zamierzeniem to parterowy, murowany, w części drewniany budynek gospodarczy o dachu dwuspadowym, poszytym blachą. Kąt nachylenia połaci dachu wynosi 40 st. W ramach zamierzenia przewidziano: o oszalowanie budynku szalówką drewnianą w oznaczonych strefach / otynkowanie w oznaczonych strefach, o ustawienie nowych ażurowych, deskowych ścian szczytowych w przestrzeni poddasza nieużytkowego, o montaż drzwi podnoszonych, garażowych w ażurowych, deskowych ścianach osłonowych na nowej podkonstrukcji, o montaż desek podłogowych na belkach stropowych w oznaczonych strefach poddasza nieużytkowego, o wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z częściowym zamurowaniem otworów oraz montażem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, o poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego bez naruszania konstrukcji istniejącego nadproża (wycięcie części ścian) z montażem drzwi, o wykonanie szlichty betonowej w strefach zaniżonych z naprawą posadzki istniejącej, o wykonanie nowej instalacji elektrycznej w budynku, Zakres prac obejmuje: a) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie, b) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), c) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej e) wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami f) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, g) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, h) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego i) odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne. j) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. Za powyższe zadania odpowiedzialny będzie kierownik budowy oraz prowadzona przez niego ekipa wykonawcza. 3.1 Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 45321000-3 Izolacja cieplna 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych 45317000-2 Inne instalacje elektryczne 3.2 W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przy realizacji przedmiotu zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych. Za materiały i urządzenia równoważne Zamawiający uzna materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji przetargowej. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności zaoferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do materiałów i urządzeń wymaganych przez Zamawiającego, zgodnie z dokumentacją przetargową. 3.3 Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia były dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały oznaczenie co najmniej pierwszego gatunku jakości (I gat.). 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) Projekt budowlany i wykonawczy. b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. c) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. d) Projekt umowy. e) Obowiązujące normy i przepisy w tym przepisy prawa budowlanego, zamówień publicznych i ochrony środowiska. f) Przedmiary robót jako element pomocniczy nie mający wpływu na zakres przedmiotu zamówienia oraz cenę oferowaną za jego wykonanie, którą należy podać zgodnie z zapisami rozdziału XIII SIWZ. 3.5 Na wykonany przedmiot zamówienia zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jego właściwości i jakości na okres co najmniej 48 miesięcy od daty jego odbioru przez Zamawiającego. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte przez wykonawcę na jego koszt i jego staraniem. 1. Uprawnienia i obowiązki wykonawcy w zakresie udzielonej gwarancji określają art. 577 - 581 Kodeksu cywilnego, z uwzględnieniem, SIWZ oraz zapisów umowy, której projekt stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w wykonaniu swoich zobowiązań z tytułu udzielonej gwarancji. 3. Wszelkie świadczenia związane z realizacją niniejszej gwarancji przez Wykonawcę będą wykonywane bez odrębnego wynagrodzenia. 3.6 Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy trwa co najmniej 48 miesięcy o daty jego odbioru przez Zamawiającego. 3.7 Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3 a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników fizycznych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy do wykonywania robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych sanitarnych i instalacyjnych elektrycznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45321000-3, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45315700-5, 45317000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 178000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Maxima Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: aleja Wojska Polskiego 27
Kod pocztowy: 18-300
Miejscowość: Zambrów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 218940.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 218940.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 218940.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.